eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnówadaptacja budynku przy ulicy Okrężnej w Tarnowie dla potrzeb MPGK Sp. z o.o. w Tarnowie



Ogłoszenie z dnia 2006-11-23

POZYCJA 59341

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Tarnów: adaptacja budynku przy ulicy Okrężnej w Tarnowie dla potrzeb MPGK Sp. z o.o. w Tarnowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie, do kontaktów: Kazimierz Antosz, Tomasz Migała, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 621 93 73 wew. 14, fax 014 621 86 73, e-mail: kantosz@mpgk.tarnow.pl, tmigala@mpgk.tarnow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mpk.tarnow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja budynku przy ulicy Okrężnej w Tarnowie dla potrzeb MPGK Sp. z o.o. w Tarnowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Okrężna 9, 33 - 100 Tarnów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : 1. Adaptacja pomieszczeń biurowych. 2. Adaptacja pomieszczeń socjalnych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany Formularz oferty wraz z wymaganymi przez SIWIZ z załącznikami 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia jak w pkt. II.1.5 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 15.04.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 5 000 PLN płatne w kasie Spółki lub przelewem na konto BPH S.A. O/Tarnów 49 1060 0076 0000 3200 0095 4885 w terminie do 15.12.2006 r 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Do niniejszego postępowania przetargowego mogą przystąpić wyłącznie Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz pozostałe warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie oświadczeń i dokumentów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. e. Oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w przetargu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy. Dodatkowo wykonawcy muszą spełniać następujące warunki i wymagania: a) Dysponować wykwalifikowanymi pracownikami umożliwiającymi wykonanie zamówienia w liczbie minimum 40 osób. Dotyczy to również Wykonawców ubiegających się o zamówienie w ramach spółdzielni lub konsorcjum. b) Ubiegający się o zamówienie samodzielnie oświadcza, że wykona przedmiot umowy własnymi siłami (bez podwykonawców) i posiada kierowników robót poszczególnych branż wchodzących w skład zadania, którzy posiadają odpowiednie uprawnienia. c) Kierownik budowy, właściciel Zakładu oraz kierownicy robót branżowych muszą posiadać aktualne zaświadczenia, że są członkami właściwych izb samorządu zawodowego w swoich specjalnościach oraz posiadają ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej. Dotyczy to również właścicieli Zakładów, kierowników budów i kierowników robót branżowych ubiegających się o zamówienie w ramach Spółdzielni Rzemieślniczych lub konsorcjów. d) Ubiegający się o zamówienie oświadczają, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe, w przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy zrealizowali jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia minimum 5 zamówień o podobnym charakterze w obiektach użyteczności publicznej lub mieszkalnej o wartości równej lub większej 1 000 000 zł każde. Przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia musi być potwierdzone końcowym protokołem odbioru lub referencjami, na których są podane w/w dane. W przypadku Spółdzielni lub konsorcjów na protokole końcowym odbioru lub referencjach musi być stwierdzenie, że wykonane zamówienie zostało zrealizowane przez firmy, które ubiegają się o obecne zamówienie. e) Należy załączyć podpisane umowy regulujące współpracę w przypadku podmiotów występujących wspólnie. f) Zamawiający dopuszcza zapłatę za wykonane zadanie w formie jednorazowego przelewu w terminie do 30 dni od końcowego bezusterkowego odbioru. g) Ubiegający się o zamówienie oświadcza, że posiada środki finansowe na całkowite i terminowe wykonanie zadania. h) Wykonawca zaproponuje dostawców materiałów potrzebnych do zrealizowania zadania wraz z oświadczeniem danego podmiotu gospodarczego, że wyrażają zgodę na dostawę materiałów budowlanych celem zrealizowania zadania oraz, że ubiegający się wykonawca nie posiada zobowiązań finansowych wobec danego dostawcy materiału. Ponadto dostawcy zaproponują termin realizacji faktur za pobrane materiały na realizację zadania przez ubiegającego się o zamówienie. i) W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, których obrót roczny za wykonane usługi w latach 2005, 2004 i 2003 wynosił minimum 3 000 000,00 zł. W/w obrót muszą mieć również zakłady ubiegające się o zamówienie w ramach spółdzielni lub konsorcjach. j) Dokument potwierdzający zdolność kredytową min. 1 000 000,00 zł. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę w ofercie oświadczeń, dokumentów szczegółowo wymienionych i opisanych w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków poprzez badanie (sprawdzenie) złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów, oświadczeń, informacji. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty właściwie wypełnione i podpisane formularz oferty i załączniki do SIWZ oraz wszystkie dokumenty i opracowania wymagane przez Zamawiającego wymienione w SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpk.tarnow.pl. Opłata: 280 Waluta PLN ( SIWZ plus komplet dokumentacji). Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie spółki lub przelewem na konto BPH S.A. O/Tarnów 49 1060 0076 0000 3200 0095 4885 z tytułem "opłata za SIWZ - adaptacja pomieszczeń". 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2006 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.12.2006, godzina 13:30, Siedziba Spółki, 33 - 100 Tarnów ul. Bandrowskiego 14, pok. Nr 1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.