eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › modernizacja stacji uzdatniania wody SUW Jeziorko - Zadanie I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-23

POZYCJA 59340

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Tarnobrzeg: modernizacja stacji uzdatniania wody SUW Jeziorko - Zadanie I Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Tarnobrzegu, do kontaktów: Jacek Rudnicki, ul. Wiślna 1, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8232295, fax 015 8233124, e-mail: jrp@wodociagi.tarnobrzeg.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pgktarbip.neostrada.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja stacji uzdatniania wody SUW Jeziorko - Zadanie I 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Obszar miasta Tarnobrzeg, gm. Grębów i gm. Nowa Dęba. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: zaprojektowanie, wykonanie, wykończenie, usunięcie wad i usterek dla: Modernizacja technologii uzdatniania wody SUW Jeziorko w zakresie: Modernizacja SUW Jeziorko (usprawnienie systemu napowietrzania) - modernizacja studni zbiorczej wody surowej, montaż pomp w studni zbiorczej, wykonanie połączenia między studnią zbiorczą i komorą przed napowietrzalnią, L = ok. 285 m, DN 500; remont i modernizacja systemu napowietrzania wody (napowietrzalnia); modernizacja komór filtracyjnych i wymiana złóż filtracyjnych w komorach; wprowadzenie automatycznej kontroli i sterowania procesu technologicznego uzdatniania wody. Remont i modernizacja ujęć wody Studzieniec I i Studzieniec II - ujęcie Studzieniec I: remont 5 istniejących studni głębinowych lewarowych; doprowadzenie energii elektrycznej do ujęcia; montaż 5 pomp głębinowych; wymiana rurociągu przesyłowego i wykonanie połączenia ujęcia Studzieniec I i Studzieniec II, łączna długość 800 m; wykonanie instalacji sterowania eksploatacją studni; - Studzieniec II: wymiana armatury w studniach; wymiana 22 szt. pomp głębinowych; wykonanie instalacji sterowania eksploatacją studni, wymiana rurociągu przesyłowego wody surowej śr. 500 mm do SUW- 5,5 km; - prace remontowe na terenie SUW: zapewnienie zasilania SUW w energię elektryczną (podstawowe i rezerwowe 15/6kV), wymiana 2 pomp EMU w pompowni wysokiego tłoczenia, uzupełnienie wyposażenia laboratorium, poprawa stanu sanitarnego obiektów SUW. Szczegółowy opis Programu funkcjonalno-użytkowego dla wyżej przedstawionego zakresu robót przedstawiony został w Części III niniejszej SIWZ. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym oraz Ustawą o drogach publicznych, Ustawą o odpadach, Ustawą o badaniach i certyfikacji i wymaganiami zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. Szczególną uwagę wykonawcy muszą również zwrócić na warunki dotyczące zatrudniania pracowników na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz obowiązek przestrzegania wszystkich przepisów prawnych dotyczących warunków świadczenia pracy dla każdej grupy pracowników. W realizacji kontraktu zastosowanie mają warunki kontraktu na urządzenia i budowę z projektowaniem dla urządzeń elektrycznych, mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez wykonawcę - "żółty FIDIC". Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością specyfikacji istotnych warunków zamówienia i każdym uzupełnieniem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wydanym podczas postępowania o udzielenie zamówienia, oraz za uzyskanie informacji w odniesieniu do każdego i wszelkich warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość lub charakter oferty lub na wykonanie robót. W przypadku kiedy wykonawca zostanie wybrany, żadne żądanie o zmianę ceny ofertowej nie może zostać wniesione na podstawie błędów lub ominięć w świetle powyższych zobowiązań wykonawcy. Uznaje się, iż złożenie ofert oznacza, że wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej umową. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferowane przez wykonawcę usługi i roboty budowlane muszą spełniać wymagania określone przez zamawiającego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Oryginalny kod CPV: 45.25.21.26 - Zakłady uzdatniania wody pitnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 45.31.53.00 - Instalowanie linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.31.71.00 - Instalowanie elektrycznego sprzętu pompowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.71.00 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Tak jak opisano w punkcie II.1.5) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 200 000,00 PLN. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym że poręczenie Kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) krótki opis kontraktu, b) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, d) kwotę gwarancji, e) termin ważności gwarancji, f) zobowiązanie gwaranta do: "zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zawierające oświadczenie, iż wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy", g) gwarancja ma być gwarancją nieodwołalną i bezwarunkową, płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego i nieprzenośną na osoby trzecie. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają stosowne uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.) a także na podstawie ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy o zamówieniach publicznych, zwanej dalej ustawą P.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy P.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy P.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) w okresie ostatnich trzech lat (2005, 2004, 2003), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zatrudniał przeciętnie co najmniej 10 pracowników. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat liczby zatrudnionych pracowników, sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW, b) w okresie ostatnich trzech lat (2005, 2004, 2003), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zatrudniał przeciętnie co najmniej 2 osoby personelu kierowiczego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat liczebności kierowników budowy, sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW, c) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - Przedstawiciel wykonawcy - niniejsza osoba musi posiadać następujące doświadczenie i kwalifikacje: co najmniej 3 lata w zarządzaniu projektami na roboty w zakresie ochrony środowiska, np. jako kierownik projektu lub kierownik zespołu (lub równoważne stanowisko, np. przedstawiciel zamawiającego); - Kierownik budowy pełniący jednocześnie funkcję kierownika robót montażowych w zakresie sieci wodociągowych - niniejsza osoba musi posiadać następujące doświadczenie i kwalifikacje: minimum 3 lata doświadczenia w robotach z zakresu inżynierii sanitarnej, min. 2 lata doświadczenia jako kierownik budowy lub robót dla projektu o charakterze robót, naturze i złożoności porównywalnych z robotami będącymi przedmiotem niniejszego przetargu (tj. budowa, rozbudowa lub modernizacja stacji uzdatniania wody produkującej wodę przeznaczoną do spożycia przez ludzi, budowa sieci wodociągowej); uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie do kierowania robotami w branży sanitarnej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; - Kierownik robót budowlanych - niniejsza osoba musi posiadać następujące doświadczenie i kwalifikacje: minimum 3 lata doświadczenia w robotach budowlano-konstrukcyjnych, min. 2 lata doświadczenia jako kierownik budowy lub kierownik robót budowlano-konstrukcyjnych; uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie - do kierowania robotami budowlano-konstrukcyjnymi, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - Kierownik robót instalacji sanitarnych i technologicznych - niniejsza osoba musi posiadać następujące doświadczenie i kwalifikacje: minimum 3 lata doświadczenia w robotach z zakresu uzdatniania wody i budowy sieci wodociągowych, min. 2 lata doświadczenia jako kierownik budowy lub robót dla projektu o charakterze robót, naturze i złożoności porównywalnych z robotami będącymi przedmiotem niniejszego przetargu (tj. budowy, rozbudowy lub modernizacji stacji uzdatniania wody, produkującej wodę przeznaczoną do spożycia przez ludzi, budowy sieci wodociągowych); uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie do kierowania robotami w branży sanitarnej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiednie uprawnienia budowlane, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - Kierownik robót elektrycznych i ekpia - niniejsza osoba musi posiadać następujące doświadczenie i kwalifikacje: min. 3 lata doświadczenia w budowie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych, min. 2 lata doświadczenia jako kierownik budowy lub robót dla sieci elektrycznych i energetycznych o naturze podobnej do tych, które są przedmiotem niniejszego zamówienia, uprawnienia budowlane instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie, do kierowania robotami elektrycznymi, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - Projektant - niniejsza osoba musi posiadać następujące doświadczenie i kwalifikacje: wykonanie co najmniej 2 projektów (z uzyskanym pozwoleniem na budowę) stacji uzdatniania wody, w tym przynajmniej jedną w technologii filtracji na filtrach otwartych, pracującej dla potrzeb stacji wodociągowej dla potrzeb spożycia przez ludzi, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie do projektowania w branży sanitarnej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Cały ww. personel wykonawcy wymagany w ofercie winien posługiwać się językiem polskim lub dysponować na stale tłumaczem j. polskiego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW oraz życiorys każdej z wymienionych osób wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia; uprawnienia budowlane i zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność przez wykonawcę. d) w okresie ostatnich pięciu lat (2005, 2004, 2003, 2002, 2001), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali: - co najmniej 1 zakończoną robotę budowlaną o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, obejmującą co najmniej modernizację filtrów otwartych (wymiana złoża, drenażu), modernizację otwartego układu napowietrzania oraz systemu sterowania i automatyki uzdatniania wody produkującej wodę do spożycia przez ludzi i uzdatniającej wodę głębinową, o wydajności układu technologicznego min. 400 m sześc./h; e) w okresie ostatnich trzech lat (2005, 2004, 2003), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali: - co najmniej 1 zakończony projekt budowlany (z uzyskanym pozwoleniem na budowę) stacji uzdatniania wody produkującej wodę przeznaczoną do spożycia przez ludzi; wydajność stacji min. 400 m sześc./h. W celu potwierdzenia spełniania warunków d) i e), wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót i projektów budowlanych, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty muszą zawierać co najmniej: a. wskazanie, że wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu, zrealizował zamówienie, którego dokument dotyczy, b. podmiot, na rzecz którego zamówienie zostało zrealizowane, c. zakres zamówienia, d. miejsca wykonania, e. daty wykonania (rozpoczęcia i ukończenia), f. opinię podmiotu wskazanego powyżej w p. (b) stwierdzającą, że zamówienie zostało wykonane należycie, g. podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego w p. (b); 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) wykonawca w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, osiągnął obroty rozumiane jako przychód ze sprzedaży netto w kwocie minimum 2 mln PLN. W tym celu dokumenty ma złożyć ten lub ci z wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidengta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokuemnty określające obroty albo zobowiązania i należności za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 0,5 mln PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 0,5 mln PLN, W tym celu dokumenty ma złożyć ten lub ci z wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać bedą spełnienie tego warunku. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację z banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W tym celu dokumenty ma złożyć ten lub ci z wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku. Wykonawca zobowiązany musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; wysokość ubezpieczenia równa co najmniej 0,5 mln PLN; 5) złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informację o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu przedstawiono w punkcie Opisu warunków udziału w postępowaniu, ponadto: Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz.U. Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane 1) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy P.z.p , aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy P.z.p.; 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w punkcie 1) i 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty dot. podpunktów 1). a) i b) oraz punktu 2 powinny być wystawiane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument dot. podpunktu . c) powinien być wystawiany w terminie 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty winny być składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii potwierdzonej za zgodność przez wykonawcę, przetłumaczonych na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne iż określone powyżej, są również składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Dane finansowe oraz oświadczenia przedstawione przez wykonawcę spoza terytorium Rzeczypospolitej będą przeliczane na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego, opublikowanego w dniu wszczęcia postępowania na niniejsze zamówienie. Wykonawcy (Partnerzy) wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9 IDW. Ponadto tacy wykonawcy muszą ustanowić i wskazać pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i w zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, musi też wyszczególnić wszystkich wykonawców (Partnerów), którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Każdy z tych wykonawców (Partnerów ) musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgktarbip.neostrada.pl. Opłata: 305; Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew na konto bankowe: Bank Polska Kasa Opieki S.A. nr 62124027441111000039909143 lub wpłata w kasie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej spółka z o.o. w Tarnobrzegu, ul. Wiślna 1. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.12.2006, godzina 12:30, Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Tarnobrzegu, ul. Wiślna 1, 39-400 Tarnobrzeg.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Program gospodarki wodno-ściekowej w Tarnobrzegu; Projekt nr 2004/PL/16/C/PE/021 2) Informacje dodatkowe: Okres zgłaszania wad wynosi 12 miesięcy. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.