eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widwin"WYCINKA DRZEW"

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-10-06



Og³oszenie nr 593082-N-2020 z dnia 2020-10-06 r.

21 Baza Lotnictwa Taktycznego w ¦widwinie: "WYCINKA DRZEW"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w ¦widwinie, krajowy numer identyfikacyjny 33102935500000, ul. ul. Po³czyñska  32 , 78-301  ¦widwin, woj. zachodniopomorskie, pañstwo Polska, tel. 261 533 509, e-mail zam.publ.21blt@ron.mil.pl, faks 261 533 509.
Adres strony internetowej (URL): www.21blt.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
Jednostka Wojskowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.platformazakupowa.pl/pn/21blot


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.platformazakupowa.pl/pn/21blot


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Tak
adres
www.platformazakupowa.pl/pn/21blot


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê sk³ada siê za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo pocztowe, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca. Sposób sk³adania ofert szczegó³owo okre¶la rozdzia³ 10 SIWZ
Adres:
21. Baza Lotnictwa Taktycznego w ¦widwinie, ul. Po³czyñska 32, 78-301 ¦widwin


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "WYCINKA DRZEW"
Numer referencyjny: ZP/53/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest w szczególno¶ci: wykonanie us³ugi usuniêcia drzew na terenach administrowanym przez 21. Bazy Lotnictwa Taktycznego w ¦widwinie (z podzia³em odpowiednio na zadania); Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w Szczegó³owym Opisie przedmiotu zamówienia (za³±cznik nr 7 do SIWZ), szacunkach brakarskich (za³±czniki nr 8 i 9 do SIWZ) oraz za³±czniku nr 3 do umowy u¿yczenia (za³±cznik nr 10 do SIWZ); Zamawiaj±cy podzieli³ przedmiot zamówienia na 3 czê¶ci, zwanych w niniejszej SIWZ zadaniami tj.: a)ZADANIE NR 1 - wykonanie us³ugi wycinki drzew z terenu pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 105 od km 26+500 do km 28+100 str. L i P - 170 szt. drzew (dzia³ka nr 129/1 obr. ew. Przybiernowo gm. Brojce, dzia³ka nr 146 obrêb Pruszcz gm. Brojce - umowa u¿yczenia nr UZ/122/WN/2019 z dn. 25.11.2019r.) wyszczególnionych w Inwentaryzacji dendrologicznej wykonanej przez Pracowniê Przyrodnicz± SOSENKA z siedzib± w Szczecinie. b)ZADANIE NR 2 - wykonanie us³ugi wycinki drzew na terenie kompleksu koszarowego w ¦widwinie bêd±cego w administrowaniu 21. BLT dzia³ka nr 3/186 oraz 3/216 obrêb 0003 ¦widwin, wyszczególnionych w Szacunku brakarskim wraz z inwentaryzacj± dendrologiczn± wykonan± przez Pracowniê Przyrodnicz± SOSENKA z siedzib± w Szczecinie. c)ZADANIE NR 3 - wykonanie us³ugi wycinki drzew na terenie kompleksu koszarowego w Mrze¿ynie bêd±cego w administrowaniu 21. BLT: dzia³ka nr 358/23 oraz dzia³ka nr 6/5 obrêb Mrze¿yno-2 Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶la dokument pn. "Projekt umowy" stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SIWZ.

II.5) G³ówny kod CPV: 77.21.14.00 - Us³ugi wycinania drzew
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-12-15
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2020-12-15

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Warunek ten spe³niaj± Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e: a) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykonali lub wykonuj± nale¿ycie co najmniej jedn± g³ówn± us³ugê w ramach jednej umowy, kontraktu. Za g³ówn± us³ugê Zamawiaj±cy uzna us³ugê w zakresie wycinki drzew o warto¶ci minimum 40 000,00 z³. UWAGA: Zamawiaj±cy uwzglêdni tylko prace zakoñczone Warunek musi spe³niaæ Wykonawca sk³adaj±cy ofertê. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenia zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna), przynajmniej jeden z Wykonawców musi spe³niaæ powy¿szy warunek w pe³ni samodzielnie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:


Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów: a) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz z za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie - zgodny co do tre¶ci z za³±cznikiem nr 3 do SIWZ, Dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert (dokumenty nie podlegaj± uzupe³nieniu).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena oferty100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do tre¶ci zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty w zakresie: 1)zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w nastêpuj±cym zakresie: je¿eli umowa nie mo¿e byæ wykonana w terminie z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, je¿eli umowa nie mo¿e byæ wykonana w terminie z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê, opó¼nienia w przekazaniu placu wykonania us³ugi wynik³ego bez winy Wykonawcy, a)wyst±pienia si³y wy¿szej rozumianej jako zjawisko o charakterze zewnêtrznym, nadzwyczajnym, któremu nie mo¿na zapobiec normalnymi ¶rodkami oraz za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci, niemo¿liwym do przewidzenia i nieuchronnym, w tym zjawisko atmosferyczne, takie jak: opady powoduj±ce miejscowe i czasowe powodzie lub podtopienia, powodzie, tornada, gradobicie, po¿ar, oblodzenie lub go³oled¼ uniemo¿liwiaj±ca czasowe poruszanie siê po drogach publicznych, gwa³towne opady ¶niegu uniemo¿liwiaj±ce poruszanie siê po drogach lub prowadzenie prac, wysokie temperatury o du¿ej uci±¿liwo¶ci przy pracach "na zewn±trz" - powy¿ej 30°C, itp. Uwaga! Termin realizacji umowy mo¿e zostaæ wyd³u¿ony wy³±cznie o czas uniemo¿liwiaj±cy wykonanie dostawy, z zastrze¿eniem, ¿e wyst±pienie si³y wy¿szej musi byæ potwierdzone przez s³u¿by meteo lub osoby odpowiedzialne za BHP, b)zmiany godzin wykonywania robót za pisemn± zgoda obu stron, zmiany godzin wykonywania robót za pisemn± zgoda obu stron oraz dopuszczenie wykonywanie pracw soboty, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, c)istotnych zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych zwi±zanych z przedmiotem zamówienia, które nast±pi³y po dniu podpisania umowy, d)rezygnacji przez Zamawiaj±cego z czê¶ci przedmiotu umowy - zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w lit. 1), uniemo¿liwiaj±cych wykonanie zamówienia w wyznaczonym terminie, e)zmiany w zakresie podwykonawców, wskazanych w ofercie do realizacji czê¶ci zamówienia, na wniosek z³o¿ony przez Wykonawcê, z zastrze¿eniem, ¿e je¿eli Wykonawca powo³a³ siê na spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu na zasadach art. 22a ustawy, nowo wskazany podwykonawca wyka¿e spe³nienie tych warunków. f)zmiany uzasadnione okoliczno¶ciami, o których mowa w art. 357^1 kodeksu cywilnego, g)gdy zaistnieje inna okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkuj±ca niemo¿liwo¶ci± wykonania lub nale¿ytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ - przed³u¿enie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy, odst±pienie od realizacji umowy bez naliczania kar umownych; h)w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT warto¶æ nale¿nego wynagrodzenia zostanie skorygowana o warto¶æ nale¿nego podatku poprzez dodanie do warto¶ci netto warto¶ci nale¿nego podatku VAT, zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa - zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (brutto). i)w przypadku, o którym mowa w art. 144 ust.1 pkt. 6 ustawy - zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, zmiana terminu realizacji, zmiana zakresu przedmiotu zamówienia. j)uchybienia terminu z wy³±cznej winy Zamawiaj±cego. Przes³anka wystêpuje wy³±cznie w przypadku gdy niedotrzymanie terminu wykonania umowy nast±pi³o na skutek dzia³añ przedstawiciela Zamawiaj±cego, tj.: -plac realizacji us³ugi nie zosta³ przekazany w terminie wyznaczonym w umowie; -prace nie zosta³y odebrane pomimo zgodnego z umow± zg³oszenia do odbioru; -termin zakoñczenia musi zostaæ przesuniêty ze wzglêdu na okoliczno¶ci, których zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ, a zwi±zanymi ze statutowym lub organizacyjnym obowi±zkami zamawiaj±cego; -przedstawiciele Wykonawcy nie zostali wpuszczeni na teren jednostki wojskowej pomimo dokonania wszystkich formalno¶ci przewidzianych w umowie, np. brak przygotowanych przepustek. k)wyst±pienia konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy - termin realizacji umowy przesuwa siê o czas niezbêdny na wykonanie tych robót, wynikaj±cy z kosztorysu inwestorskiego, l)wyst±pienia opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej lub wojskowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, m)wyst±pienia opó¼nienia w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, n)wyst±pienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji inwestorskiej - przesuniêcie terminu o czas niezbêdny do niwelacji ró¿nic, z zastrze¿eniem, ¿e mo¿e to nast±piæ w wyniku zmiany technologii wykonania prac lub wykonania robót dodatkowych, o)wyst±pienia konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa - o czas niezbêdny na realizacjê przedmiotu umowy w nowej technologii,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-10-14, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Wykonanie us³ugi wycinki drzew z terenu pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 105 od km 26+500 do km 28+100 str. L i P
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:wykonanie us³ugi wycinki drzew z terenu pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 105 od km 26+500 do km 28+100 str. L i P - 170 szt. drzew (dzia³ka nr 129/1 obr. ew. Przybiernowo gm. Brojce, dzia³ka nr 146 obrêb Pruszcz gm. Brojce - umowa u¿yczenia nr UZ/122/WN/2019 z dn. 25.11.2019r.) wyszczególnionych w Inwentaryzacji dendrologicznej wykonanej przez Pracowniê Przyrodnicz± SOSENKA z siedzib± w Szczecinie. Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶la dokument pn. "Projekt umowy" stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SIWZ. Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w Szczegó³owym Opisie przedmiotu zamówienia (za³±cznik nr 7 do SIWZ), szacunkach brakarskich (za³±czniki nr 8 i 9 do SIWZ) oraz za³±czniku nr 3 do umowy u¿yczenia (za³±cznik nr 10 do SIWZ).
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 77211400-6,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Wykonanie us³ugi wycinki drzew na terenie kompleksu koszarowego w ¦widwinie bêd±cego w administrowaniu 21. BLT dzia³ka nr 3/186 oraz 3/216 obrêb 0003 ¦widwin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:ZADANIE NR 2 - wykonanie us³ugi wycinki drzew na terenie kompleksu koszarowego w ¦widwinie bêd±cego w administrowaniu 21. BLT dzia³ka nr 3/186 oraz 3/216 obrêb 0003 ¦widwin, wyszczególnionych w Szacunku brakarskim wraz z inwentaryzacj± dendrologiczn± wykonan± przez Pracowniê Przyrodnicz± SOSENKA z siedzib± w Szczecinie. Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w Szczegó³owym Opisie przedmiotu zamówienia (za³±cznik nr 7 do SIWZ), szacunkach brakarskich (za³±czniki nr 8 i 9 do SIWZ) oraz za³±czniku nr 3 do umowy u¿yczenia (za³±cznik nr 10 do SIWZ). Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶la dokument pn. "Projekt umowy" stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 77211400-6,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 3Nazwa: Wykonanie us³ugi wycinki drzew na terenie kompleksu koszarowego w Mrze¿ynie bêd±cego w administrowaniu 21. BLT: dzia³ka nr 358/23 oraz dzia³ka nr 6/5 obrêb Mrze¿yno-2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:ZADANIE NR 3 - wykonanie us³ugi wycinki drzew na terenie kompleksu koszarowego w Mrze¿ynie bêd±cego w administrowaniu 21. BLT: dzia³ka nr 358/23 oraz dzia³ka nr 6/5 obrêb Mrze¿yno-2. Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶la dokument pn. "Projekt umowy" stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SIWZ. Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w Szczegó³owym Opisie przedmiotu zamówienia (za³±cznik nr 7 do SIWZ), szacunkach brakarskich (za³±czniki nr 8 i 9 do SIWZ) oraz za³±czniku nr 3 do umowy u¿yczenia (za³±cznik nr 10 do SIWZ).
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 77211400-6,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.