Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-07
Olsztyn: Rozbudowa systemu sterowania oświetleniem CENTROS
Numer ogłoszenia: 59307 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Olsztynie , ul. F. Szrajbera 9/10, 10-007 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5353500, faks (0-89) 535-35-01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu sterowania oświetleniem CENTROS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu sterowania oświetleniem CENTROS. Zakres robót obejmuje: - dostawa i wymiana 8 kompletnych szafek oświetleniowych na szafki dostosowane do systemu sterowania oświetleniem CENTROS w lokalizacjach: Zamenhofa, Cicha, Wczasowa, Bałtycka, Dziewanny, Herdera, Hozjusza; - wprowadzenie wymienionych szafek do komputerowego systemu sterowania oświetleniem, - zdanie (za potwierdzeniem odbioru) szafek do magazynu konserwatora oświetlenia. W trakcie realizacji zamówienia należy uzyskać dopuszczenie do wymiany szafek z Energa Operator S.A. i MZDiM.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.85.00 - Oświetleniowy sprzęt uliczny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł (trzy tysiące złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca: - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykazał się zrealizowaną dostawą i wymianą szaf oświetleniowych dostosowanych do systemu sterowania oświetleniem o łącznej wartości co najmniej 150 000 zł (brutto); - dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych o specjalności sieci i instalacje elektroenergetyczne; - dysponował co najmniej dwiema osobami posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV, wydane na podstawie obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000 PLN. W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy muszą złożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz: - o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2, 3 ustawy Pzp, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną, - o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz wykonanych robót. 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysonował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nie czynności. Uwaga: W odniesieniu do osób, którymi wykonawca będzie dysponował, a więc nie będącymi jego pracownikami - do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotów, które dysponują tymi osobami do ich udostępnienia. W przypadku prowadzenia przez te osoby samodzielnej działalności należy do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie tych osób do podjęcia się pełnienia określonej funkcji (zgodnie z ppkt 5). W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób. 5) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 4), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6) dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w ppkt 4) posiadają wymagane uprawnienia, tj.: uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych o specjalności sieci i instalacje elektroenergetyczne oraz świadectwa kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV. 7) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty wspólnej dokument ma obowiązek złożyć ten, lub ci z wykonawców, którzy w imieniu wszystkich spełniają dany warunek samodzielnie lub łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MZDiM ul. Szrajbera 9/10, 10-007 Olsztyn, pok. 108.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w Olsztynie przy ul. Szrajbera 9/10, sekretariat - pok. 112.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- "Remont budynku garażowego nr 47 w K-8684 w Ciechanowie"
- Zimowe utrzymanie DW administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, w sezonach zimowych 2025/2026, 2026/2027, 2027/2028, 2028/2029, 2029/2030, 2030/2031 z podziałem na 4 części
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego zestawu pojemników poczwórnych góra-dół RW 450/2x400 ml do 600 ml z filtrem in line do KKCz w ilości do 18.000 sztuk.
- Produkty spożywcze z przeznaczeniem na zaopatrzenie bufetu szpitalnego (nabiał, warzywa, mrożonki, słodycze, napoje, mięso i wędliny i inne)
- "Usługa wynajmu autobusów i autokarów wraz z kierowcą"
- ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE KURSU PRAWA JAZDY KATEGORII B
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana i modernizacja szaf oświetlenia ulicznego
- "Przebudowa oświetlenia ulicznego w miejscowościach Krzywki Bośki, Grądek, Miłotki, Szreńsk, Miączyn Mały, Złotowo"
- Dostawa i montaż lamp solarnych w ramach zadania "Rozbudowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Jasło
więcej: Oświetleniowy sprzęt uliczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.