eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Dostawa sprzętu i środków czystości oraz środków higieny i konserwacji do JW2697 w Brzegu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-21

Brzeg: Dostawa sprzętu i środków czystości oraz środków higieny i konserwacji do JW2697 w Brzegu
Numer ogłoszenia: 59271 - 2011; data zamieszczenia: 21.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 2697 Brzeg , ul. Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4117313, faks 077 4117218, 4117313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1brygada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i środków czystości oraz środków higieny i konserwacji do JW2697 w Brzegu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Cz. I - Dostawa środkow higieny i konserwacji : 1. Krem ochronny do rąk ( w opakowaniach 50g ) - 6.000 szt.; 2. Środek do mycia rąk - pasta bhp lub żel (w opakowaniach 500g) - 2.000 kg; 3. Mydło toaletowe ( w opakowaniach 100g ) - 1.000 kg; 4. Pasta do obuwia ( w opakowaniach 40g ) - 100 kg; 5. Sznurek - 100 kg; 6. Środek owadobójczy - 160 kg. Cz. II - Dostawa sprzętu i srodków czystości : 1. Mleczko do czyszczenia przedmiotów ze stali nierdzewnej ( w opakowaniu po 0,5 L ) - 50 L; 2. Worki na śmieci LDPE 60L ( a-50 szt. ) - 300 op.; 3. Worki na śmieci LDPE 120L ( a-25 szt. ) - 300 op.; 4. Papier pakowy biały półpergamin format A0 - 30 kg; 5. Druciaki metalowe do naczyń duże min. fi 13 cm - 300 szt.; 6. Obrus ceratowy, grubość min. 1 mm, o wym. 140 cm x 140 cm - 300 szt.; 7. Worki foliowe o wymiarach 4 cm x 4 cm x 26 cm ( a-1000 szt. ) - 100 op.; 8. Rękawiczki gastronomiczne jednorazowe ( a-100 szt. ) - 200 op.; 9. Folia do żywności, min. szer. rolki 30 cm, długość na rolce min. 10 mb. - 30 rolek; 10. Serwetki gastronomiczne białe o wymiarach 15 cm x15 cm ( a-500 szt. ) - 400 op.; 11. Ręcznik papierowy dwuwarstwowy, po 2 szt. w opakowaniu oraz po 50 listkow na rolce - 600 op.; 12. Płyn do czyszczenia i konserwacji stali nierdzewnej ( w opakowaniu po 5 L ) - 50 L; 13. Alkaliczny płyn biobójczy do mycia i dezynfekcji powierzchni i urządzeń mających kontakt z żywnością ( w opakowaniu po 5 L ) - 50 L; 14. Mydło w płynie antybakteryjne ( w opakowaniu po 5 L ) - 150 L; 15. Skoncentrowany płyn do ręcznego mycia naczyń ( w opakowaniu po 5 L ) - 400 L; 16. Kwaśny płyn biobójczy do mycia i dezynfekcji powierzchni i urządzeń mających kontakt z żywnością ( w opakowaniu po 5 L ) - 50 L; 17. Reklamówki jednorazowe o wymiarach 25 cm x 6 cm x 45 cm ( a-200 szt. ) - 50 op.; 18. Reklamówki jednorazowe o wymiarach 30 cm x 16 cm x 55 cm ( a-200 szt. ) - 50 op..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0, 18.93.00.00-7, 22.45.20.00-7, 33.71.19.00-6, 33.74.10.00-6, 33.74.11.00-7, 33.76.30.00-6, 33.76.40.00-3, 33.77.00.00-8, 39.22.43.20-7, 39.51.31.00-2, 39.54.11.30-6, 39.81.22.00-9, 39.82.20.00-0, 39.83.20.00-3, 44.17.40.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium ( zgodnie z postanowieniem art. 45 ustawy p.z.p. , w jednej lub kilku formach, oraz według uznania Wykonawcy ), w wysokości 1.660,00 PLN za całość zamówienia lub za poszczególne części zamówienia wadium w wysokości : 1.150,00 PLN za Część I zamówienia oraz 510,00 PLN za Część II zamówienia . Wniesienia wadium należy dokonać przelewem, do : Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Opole na rachunek bankowy Zamawiającego, o numerze konta 24 101014010011951391200000

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót preparatami biobójczymi . Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego Pozwolenia Ministra Zdrowia na obrót preparatami biobójczymi . Warunek będzie uznany za spełniony jeśli będzie to wynikać w sposób jednoznaczny z treści przedłożonego dokumentu .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykaz Nr 1 wykonanych co najmniej 3 dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, przy czym łączna wartość dostaw nie może być mniejsza niż 40.000,00 zł. netto, wykonany w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, obejmujący dostawy wykonane w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączonymi do wykazu dokumentami potwierdzającymi, że wymienione dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie ( na każdą wymienioną w wykazie pozycję ). Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie - Wykazu Nr 1 wykonanych co najmniej 3 dostaw, oraz załączonych do niego dokumentów potwierdzających, że wymienione dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie . Warunek będzie uznany za spełniony jeśli będzie to wynikać w sposób jednoznaczny z treści przedłożonych dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ------

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ------

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ------

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-------

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 5
  • 3 - Gwarancje - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: przetargi.1brygada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW2697 Brzeg, ul, Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg (bud. nr2 pok, nr16), odpłatnie za wersję drukowaną ( przesłaną pocztą lub pobraną osobiście ), po uiszczeniu kwoty 12,20 zł., za jej udostępnienie ..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria jawna JW2697 Brzeg, ul, Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg (bud. nr 2 pok, nr 105, II-gie piętro),.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -------.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki higieny i konserwacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Dostawa środków higieny i konserwacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.20.00-7, 33.71.19.00-6, 33.74.10.00-6, 33.74.11.00-7, 39.54.11.30-6, 39.81.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5
    • 3. Gwarancje - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt i środki czystości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Dostawa sprzętu i środków czystości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0, 18.93.00.00-7, 33.71.19.00-6, 33.76.30.00-6, 33.76.40.00-3, 33.77.00.00-8, 39.22.43.20-7, 39.51.31.00-2, 39.82.20.00-0, 39.83.20.00-3, 44.17.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realiazcji zamówienia - 5
    • 3. Gwarancje - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.