Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-11-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zakopane: system sterowania oczyszczalni Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: SEWiK Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Spółka z o.o., do kontaktów: Marcin Rafacz, ul. Kasprowicza 35c, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2024450, 2024460, fax 018 2024454, 2024458, e-mail: sewik@sewik.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.sewik.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.sewik.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): nie dotyczy Więcej informacji można uzyskać pod adresem: TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o. o., Barbara Kreft, ul. Szymony 17a, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 0 18 20 25 615, fax 0 18 20 25 611, e-mail: bkreft@tesko.pl, www.sewik.com.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Komunalna Spółka prawa handlowego; Inne:dostarczanie wody, odprowadzanie i oczyszczanie ścieków. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: system sterowania oczyszczalni. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, inne. Główne miejsce realizacji dostawy : Oczyszczalnia ścieków Łęgi i Spyrkówka w Zakopanem. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja systemu sterowania oraz wizualizacji oczyszczalni ścieków Łęgi i Spyrkówka zgodnie ze specyfikacją techniczną oraz z projektem: proj. A - 01/07/2006 będącym załącznikiem do materiałów przetargowych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.25.91.00 - System automatyzacji Kod CPV wg słownika 2008: 48.92.10.00 - System automatyzacji Oryginalny kod CPV: 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa, instalacja i uruchomienie systemu sterowania oraz wizualizacji oczyszcalni ścieków Łęgi i Spyrkówka zgodnie ze specyfikacją techniczną oraz z projektem proj.A - 01/07/2006 będącymi załacznikami do siwz 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 27.07.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Należy wnieść wadium w wysokości 3000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a)w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 2 odpowiadające przedmiotowi zamówienia zadania t.j. dostarczyli, zainstalowali i uruchomili system sterowania oczyszczalnią ścieków oparty na sterownikach PLC oraz nadrzędnym systemem SCADA, przy czym wartość każdego zrealizowanego zadania była nie mniejsza niż 100 000,00 zł (netto) 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a) wykonawca jest ubezpieczony z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wypełniony druk oferty przetargowej stanowiący zał.1 do specyfikacji b)oświadczenie wykonawcy o korzystaniu z podwykonawców przy realizacji przedmiotu zamówienia zał.1a (w przypadku nie korzystania z podwykonawców nie załączać oświadczenia do oferty) c)podpisane oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stanowiące zał.2 do specyfikacji; d)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e)pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę oraz pozostałe dokumenty (oryginał dokumentu), jeżeli jej umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych firmy; f)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania dostaw wraz z instalacją i uruchomieniem dostarczonego systemu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców (wypełnić zał.3 do siwz) z którego wynika, że Wykonawca wykonał co najmniej 2 dostawy zgodnie z wymogami pkt. 6.2a) siwz. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć dokumenty potwierdzające, że dostawy wraz z instalacją zostały wykonane należycie. g)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej h)dokumenty potwierdzające wniesienie wadium - w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej oryginał dokumentu lub kopię: potwierdzone za zgodność z oryginałem, w innych dopuszczalnych formach - ORYGINAŁ DOKUMENTU
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sewik.com.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Na prośbę Wykonawcy złozona drogą pisemną bądź faxem materiały przetargowe przesyła się za zaliczeniem pocztowym. Mozna też odebrać je osobiście pod adresem: TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o. o. ul. Szymony 17a w Zakopanem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.12.2006, godzina 10:15, TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o. o., ul. Szymony 17a, 34-500 Zakopane I piętro pokój nr 3.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.11.2006.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Druk z dostawą czterech kolejnych numerów kwartalnika "Tatry"
- Sukcesywne świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Uniwersyteckiego Szpitala Ortopedyczno-Rehabilitacyjnego w Zakopanem
- Zakup i sukcesywna dostawa leków II
- Utrzymanie czystości w budynkach administracyjnych, wystawowych i wielorodzinnych TPN w roku 2026
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Urząd Miasta Grajewo"
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem - w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd Gminy Bielice".
- Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd".
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Przesmyki
- Dostawa urządzeń i systemów cyberbezpieczeństwa wraz z wdrożeniem - program Cyberbezpieczny Samorząd
- Wdrożenie Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych (SEOD) wraz z integracją z systemem KS FKW oraz systemem KS ASW dla Wrocławskiego Centrum Zdrowia
więcej: System automatyzacji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





