eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrońbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i przepompowniami w miejscowości Chechło II - Etap III, zadanie 3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-22

POZYCJA 59196

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Dobroń: budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i przepompowniami w miejscowości Chechło II - Etap III, zadanie 3 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Dobroń, do kontaktów: Krystyna Piekut, ul. 11 Listopada 9, 95-082 Dobroń, woj. łódzkie, tel. 043 6772683, fax 043 6772679, e-mail: inwestycje@dobron.ug.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.dobron.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i przepompowniami w miejscowości Chechło II - Etap III, zadanie 3. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Chechło II ul. Kosobudzka i ul. Lipowa, gm. Dobroń, pow. pabianicki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Sieć kanalizacyjna o łącznej długości 2084,50 m.b., w tym: śr. 250 PCV - 2029,50 m.b., śr. 200 PCV - 55,00 m.b., przyłącza kanalizacyjne szt. 41/dł. 320,70 m.b. przepompownie ścieków 3 szt. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe określone w niniejszym ogłoszeniu, sekcja III. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 28.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 20 000 zl. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. W ciągu ostatnich pięciu lat tj. 2002-2006 wykonał 3 roboty dotyczące budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami o zakresie porównywalnym ilościowo i wartościowo z przedmiotem zamówienia, 2. Zatrudnia pracowników zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym: minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, należącą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 3. Posiada przeciętne zatrudnienie w każdym z ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. 2004/2005/2006, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości minimum 20 pracowników (łącznie z personelem kierowniczym) zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Zapewni okres gwarancji minimum 5 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, 5. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 400.000zł. 6. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 400.000 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnia / nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy, 2. oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 oraz o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 4. aktualne zaświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat - Urząd Skarbowy, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (ZUS.KRUS), lub zaświadczeń ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, np. referencje, 6. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z załączonymi: - kserokopiami uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej, - aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, 7. informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników (łącznie z personelem kierowniczym), w okresie ostatnich trzech lat tj. 2004/2005/2006, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 8. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, 9. oświadczenie o zapewnieniu gwarancji min. 5 lat od daty odbioru końcowego, 10. informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 11. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 12. kosztorys ofertowy (składający się z dwóch części: pierwsza na kanalizację z przyłączami i przepompowniami, druga część elektryczna przepompowni), 13. oświadczenie wykonawcy - tajemnica przedsiębiorstwa, 14. informację dotyczącą Podwykonawcy - w przypadku, jeżeli część robót zostanie zlecona podwykonawcy, 15. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobron.ug.gov.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub za zaliczeniem pocztowym: cena formularza + koszty przesyłki lub dostępna bezpłatna na stronie internetowej. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.01.2007, godzina 09:30, Urząd Gminy w Dobroniu, 95-082 Dobroń ul. 11 Listopada 9 sala konferencyjna nr 3.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: W cenie oferty wykonawca jest zobowiązany uwzględnić dodatkowe koszty, tj.: a) obsługa geodezyjna (wytyczenie oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - 3 komplety), b) zapewnienie nadzoru archeologicznego w trakcie inwestycji, c) sporządzenie projektu organizacji i zabezpieczenia robót w rejonie przewidywanego zajęcia pasa drogowego, uzyskanie decyzji na zajęcie pasa drogowego dróg gminnych, d) urządzenie zaplecza budowy, e) doprowadzenie terenu po wykonaniu robót do stanu pierwotnego, w tym: odbudowa dywanika asfaltowego, f) wykonanie zadania zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym oraz obowiązującymi normami i przepisami w tym zakresie. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.