Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-11-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kartuzy: świadczenie usług opiekuńczych dla klientów GOPS w Kartuzach Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, do kontaktów: Piotr Łajewski, ul. Hallera 1, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6812631, fax 058 6812631, e-mail: gops@poczta.kartuzy.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług opiekuńczych dla klientów GOPS w Kartuzach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 93. Główne miejsce świadczenia usług: Teren miasta i Gminy Kartuzy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie usług opiekuńczych dla osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn nie są w stanie zaspokoić codziennych potrzeb życiowych, opieki higienicznej, zaleconej przez lekarza pielęgnacji oraz zapewnić kontaktów z otoczeniem a także dla osób, które wymagają pomocy innych osób, a rodzina takiej pomocy nie może zapewnić. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamawiający przewiduje udzielenie usług opiekuńczych w ilości 180000 godzin. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2009
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczenie usług opiekuńczych w ilości minimum 60000 godzin. 2. Dysponuje minimum 20 osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu niniejszego zamówienia, tj. posiadającymi odpowiednie kwalifikacje - kursy, szkolenia lub przygotowanie w zakresie świadczenia usług opiekuńczych. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad. 1 Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, wykonał należycie usługi wymagane przez Zamawiającego. ad. 2 Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje minimum 20 osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. posiadającymi ukończone kursy, szkolenia, lub odpowiednie przygotowanie w zakresie świadczenia usług opiekuńczych. ad. 3 Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. ad. 4 Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu i udokumentuje, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym oraz wniósł wadium. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad. 1 Oświadczenie \Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy- w tym okresie\ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. ad. 2 Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu wykwalifikowanymi osobami tj. posiadającymi ukończone kursy, szkolenia, lub odpowiednie przygotowanie w zakresie świadczenia usług opiekuńczych. ad. 3 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. ad. 4 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium, 3) Aktualny dokument, stwierdzający prawo do występowania w obrocie prawnym (odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kartuzy.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem lub w kasie siedziby Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.12.2006, godzina 09:30, Urząd Gminy w Kartuzach, 83-300 Kartuzy, ul. Hallera 1, sala nr 28 (parter).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.11.2006.
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Organizacja pobytu letniego dla maksymalnie 50 dzieci z rodzin zastępczych zawodowych oraz z rodzinnych domów dziecka w 2024 roku.
- Zakup i dostawa 30 tabletów wraz z etui oraz 1 laptopa na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach
- Modernizacja części drogi powiatowej 1907G na odcinku Prokowo - Sianowo realizowanej w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
- Budowa kąpieliska miejskiego nad jeziorem Klasztornym Dużym w Kartuzach - etap II.
- Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 1920G na odcinku Gołubie - Szymbark.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług (...)zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz (...) usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów (...) w SOSW w Malborku
- Wybór Wykonawców usług społecznych na rzecz Seniorów z Gminy Piekoszów
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania w roku 2024
- Dostawa "opasek bezpieczeństwa"- urządzeń z wyświetlaczem do świadczenia usługi opieki na odległość oraz świadczenie usługi całodobowego monitoringu przez centrum teleopieki.
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2024 - II postępowanie
- Świadczenie usług w ramach wiodącego ośrodka koordynacyjno - rehabilitacyjno - opiekuńczego na terenie powiatu lęborskiego w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.