Ogłoszenie z dnia 2005-11-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: remont oświetlenia tunelu jezdnego przy ulicy Pułkowej w Warszawie
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, do kontaktów: w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Paweł Sztajerwald tel.+48 22 624-18-26, w zakresie dotyczącym procedury przetargowej: Paweł Sarnowski tel. +48 22 620-10-21 wew. 220 fax: 022 890-92-11, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6201021, fax 022 6549192, e-mail: zzp@zdm.waw.pl, www.zdm.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zarząd Dróg Miejskich, Kancelaria pok. 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6200608, fax 022 6200608, e-mail: zzp@zdm.waw.pl, www.zdm.waw.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zarząd Dróg Miejskich, Kancelaria pok. 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6200608, fax 022 6200608, e-mail: zzp@zdm.waw.pl, www.zdm.waw.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont oświetlenia tunelu jezdnego przy ulicy Pułkowej w Warszawie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Remont oświetlenia tunelu jezdnego przy ulicy Pułkowej w Warszawie. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość szacunkowa zamówienia przekracza równowartość kwoty 60.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3;
III.1) Wymagane wadium: 5 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: WARUNKI OGÓLNE. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie zamówienia: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; WARUNKI SZCZEGÓŁOWE. Warunki posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych w postaci lamp oświetleniowych, zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie środowiska oraz ustawą o odpadach - na czas realizacji przedmiotu zamówienia. - umowa z firmą utylizującą odpady źródeł światła , zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie środowiska oraz ustawą o odpadach - na czas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony jako zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych w postaci lamp oświetleniowych i umowa z firmą utylizującą odpady źródeł światła, spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy Warunki ekonomiczno - finansowe wymagane od Wykonawcy: - średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie "rachunków zysku i strat "pozycja przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi), w wysokości nie mniejszej niż 2.500.000,00zł. - płynność bieżąca (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe nie mniejsza niż 1 (xpb > lub = 1) - dysponowanie środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 700.000,00 zł. - posiadanie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 1.500.000,00 zł. Warunki ekonomiczno - finansowe wymagane od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - warunek określony jako - płynność bieżąca (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe nie mniejsza niż 1 (xpb > lub = 1) spełnia każdy z Wykonawców. - warunek określony jako - - średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie "rachunków zysku i strat " pozycja "przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi), w wysokości nie mniejszej niż 2.500.000,00zł, posiadanie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 1.500.000,00 zł oraz dysponowanie środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 700.000,00 zł, spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Wymagany potencjał kadrowy. - Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.). Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Lp./Stanowisko/Wymagana liczba osób/Doświadczenie jako kierownik podobnych robót i kadry pomocniczej 1./Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych./1 osoba/1 rok 2./Kadra techniczna z przygotowaniem zawodowym w zakresie elektrycznym (monterzy elektrycy) z uprawnieniami SEP: - do 1 kV/5 osób/1 rok Kierownik Budowy winien posiadać uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z dnia 24 stycznia 2001 Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami). Osobami / Kandydatami na stanowiska wymienione w powyższej tabeli mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. Kadra techniczna z przygotowaniem zawodowym w zakresie elektrycznym (monterzy elektrycy) powinna posiadać uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci (uprawnienia SEP do 1kV). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek potencjału kadrowego. Warunek posiadania niezbędnego doświadczenia. - Wykonawca musi wykazać, iż w okresie 5 lat od daty składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował zamówienia o złożoności i wartości porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, to jest zrealizował minimum 3 roboty związane z budową lub remontem oświetlenia ulicznego w terenie miejskim o populacji nie mniejszej niż 100 tysięcy mieszkańców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musza wykazać, że łącznie spełniają warunek doświadczenia Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg. formuły "spełnia - nie spełnia" WYMAGANE DOKUMENTY Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty należy załączyć: - Pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnianiu warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał nr. 1 do oferty. - Informację o osobach, które będą brały udział w wykonaniu zamówienia ("Potencjał kadrowy"). W odniesieniu do kierownika budowy, informacja musi zawierać kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa) a także życiorys zawodowy. W odniesieniu do kadry technicznej z przygotowaniem zawodowym w zakresie elektrycznym (monterzy elektrycy), należy załączyć kopie świadectw kwalifikacyjnych SEP - zał. nr. 2 do oferty. - Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy ("Doświadczenie zawodowe"). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie - zał. nr. 3 do oferty. - Informację na temat Podwykonawców ("Podwykonawcy"), przy współudziale, których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie - zał. nr. 4 do oferty. - Oświadczenie finansowe Wykonawcy - zał. nr. 5 do oferty. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. - Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu za ostatni rok obrotowy. W przypadku Wykonawców, niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. - Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze niż 700.000,00 zł. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł. - Umowa z firmą utylizującą odpady źródeł światła, zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie środowiska oraz ustawą o odpadach - na czas realizacji przedmiotu zamówienia. - Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych w postaci lamp oświetleniowych, zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie środowiska oraz ustawą o odpadach - na czas realizacji przedmiotu zamówienia. - Kopia wniesienia wadium. - Kosztorysy ofertowe- zgodne z przedmiarami robót załączonymi w Rozdziale IV. - Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 20.12.2005, cena - 20,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.12.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.12.2005, godzina 10:30, w siedzibie Zamawiającego, w sali konferencyjnej - pokój nr. 311.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 28.10.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- WYKONANIE MODERNIZACJI ROZDZIELNI ŚREDNIEGO NAPIĘCIA 45315100-9* ST1 NA TERENIE SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. L. RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
- "Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludności Cywilnej na lata 2025-2026"
- Termomodernizacja budynku przy ul. Kontnego 34 w Lędzinach" w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa parteru istniejącego budynku Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Pasłęku, w celu dostosowania pomieszczeń działu farmacji i laboratorium do obowiązujących przepisów
- Kompleksowe wykonanie instalacji stałych urządzeń gaśniczych zraszaczowych w obiektach Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych zlokalizowanego w Starym Lubiejewie
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





