To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-04
Bieruń: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W GMINIE BIERUŃ
REJON BIERUNIA STAREGO
Numer ogłoszenia: 5910 - 2013; data zamieszczenia: 04.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 468284 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 3242400, faks 32 2164777.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W GMINIE BIERUŃ REJON BIERUNIA STAREGO.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 90600000-3 Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane; 90611000-3 Usługi sprzątania ulic; 90610000-6 Usługi sprzątania i zamiatania ulic; 90000000-7 Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia)sprzątania i usługi ekologiczne. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w gminie Bieruń, rejon Bierunia Starego, w tym Kąpieliska Łysina w okresie od 01.05.2013 r. - 30.09.2013 r. obejmujące swoim zakresem w szczególności: 1. Oczyszczanie pozimowe (zwane w dalszej treści OP) - pierwsze w roku po okresie zimowym ręczne zamiatanie i czyszczenie dróg, chodników, parkingów, placów i terenów przyległych do 5 m od ich krawędzi, powodujące: usunięcie wszelkich zanieczyszczeń sypkich, odpadów (śmieci, opony, gruz itd.), liści, trawy, błota, ziemi, darni (z asfaltu, płytek, płyt, krawężników, obrzeży oraz ze spoin pomiędzy nimi); 2. Oczyszczanie ręczne (zwane w dalszej treści OR) - zamiatanie i czyszczenie chodników, parkingów, placów i terenów przyległych do 5 m od ich krawędzi, powodujące: usunięcie wszelkich zanieczyszczeń sypkich, odpadów (śmieci, opony, gruz itd.), liści, trawy, liści i ich części, błota, ziemi, darni (z asfaltu, płytek, płyt, krawężników, obrzeży oraz ze spoin pomiędzy nimi); 3. Bieżące oczyszczanie (zwane w dalszej treści BO) - zbieranie i punktowe oczyszczanie chodników, parkingów, placów, przystanków, trawników, klombów, donic powodujące dokładne usunięcie również drobnych zanieczyszczeń sypkich, usunięcie darni, liści i ich części oraz zakumulowanych zanieczyszczeń sypkich, usunięcie kurzu i innych zanieczyszczeń z ławek, zerwanie z wiat przystankowych, koszy, słupów energetycznych naklejonych ogłoszeń, ustawienie przewróconych koszy - a następnie utrzymanie tego standardu w godzinach od 7.00 do 16.00; 4. Bieżące zbieranie (zwane w dalszej treści BZ) - zbieranie powodujące usunięcie zakumulowanych liści i większych śmieci (t.j. większych niż niedopałki papierosów) z ulic, chodników, placów, trawników, klombów, donic, zerwanie z wiat przystankowych, koszy, słupów energetycznych naklejonych ogłoszeń, ustawienie przewróconych koszy - a następnie utrzymanie tego standardu w godzinach od 7.00 do 16.00; 5. Chemiczne oczyszczanie (zwane w dalszej treści CO) - całkowite usunięcie wszelkich przerostów zieleni z szczelin, spoin pomiędzy krawężnikami, obrzeżami, płytkami, kostkami, asfaltem oraz wzdłuż krawężników, obrzeży i asfaltu poprzez oprysk środkiem chemicznym; 6. Ścięcie darni (zwane w dalszej treści SD) z trawnika do poziomu 3 cm poniżej krawężników okalających, wyrównanie i obsianie trawą; 7. Wyjazd interwencyjny (zwany w dalszej treści WI) - drobna praca porządkowa (2 ludzi do 1 godziny, samochód) powodująca usunięcie wszelkich zanieczyszczeń (o objętości do 1 m3) w szczególności zwłok zwierząt o powierzchni do 2 m2 na zgłoszenie Straży Miejskiej lub inspektora Wydziału Gospodarki Komunalnej; 8. Obsługa imprez (zwana w dalszej treści OI) - oczyszczanie w zakresie BZ zleconego terenu, jednokrotnie przed i po, oraz w sposób bieżący w trakcie imprezy wraz z rozstawieniem i późniejszym opróżnieniem workowych koszy 100 l w ilości 20)ha i kontenerów 1100 l (kontenery udostępni Zamawiający, kosze z workami Wykonawca); 9. Obsługa akcji (zwana w dalszej treści OA) - obsługę akcji Sprzątania świata oraz Dzień Ziemi, polegającą na dostarczeniu worków (zapewni zamawiający) do przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów, odbioru odpadów z ustalonych lokalizacji z inspektorem Wydziału Gospodarki Komunalnej. Po wykonaniu zadania wykonawca wystawia fakturę odrębną. 10. Bieżące opróżnianie około 90 szt. koszy ulicznych (zwane w dalszej treści BOK) - opróżnianie raz w tygodniu lub codziennie w godzinach od 7.00 do 16.00 natychmiast po przepełnieniu wraz z uprzątnięciem terenu wokół nich (w promieniu 3 m); 11. Transport (zwany w dalszej treści TR) materiałów komunalnych - samochodem, ciągnikiem z przyczepą o pojemności do 4 m3; 12. Załadunek i rozładunek (zwany w dalszej treści ZM) materiałów komunalnych na przyczepę, np. kontenery 1100, ławki uliczne, kosze uliczne, stojaki (o długości do 3,5 m); 13. Usuwanie napisów z wiat, kontenerów, murów (zwane w dalszej treści UN) i podobnych powierzchni poprzez zmywanie rozpuszczalnikiem lub zamalowanie do stanu pierwotnego; 14. Chemiczne usuwanie plam olejowych z chodników lub parkingów z kostki betonowej (zwane w dalszej treści UO); 15. Oczyszczanie wiat przystankowych i pomników (zwane w dalszej treści OW) z wszelkich plakatów i zanieczyszczeń, umycie pod ciśnieniem czyszczącym środkiem chemicznym, wypolerowanie szyb; 16. Oczyszczanie koszy ulicznych (zwane w dalszej treści OKU) z wszelkich plakatów i zanieczyszczeń, umycie pod ciśnieniem czyszczącym środkiem chemicznym także w środku; 17. Oczyszczanie ławek parkowych (zwane w dalszej treści OL) z wszelkich plakatów i zanieczyszczeń, umycie pod ciśnieniem czyszczącym środkiem chemicznym; 18. Bieżące oczyszczanie tablic i słupów ogłoszeniowych (zwane w dalszej treści BTS) - zerwanie odstających ogłoszeń oraz zebranie odpadłych ogłoszeń z terenu przyległego w godzinach od 7.00 do 16.00; 19. Bieżące oczyszczanie przystanków (zwane w dalszej treści BOP) dokładne umycie ławki, zerwanie z wiaty i koszy naklejonych ogłoszeń, ustawienie przewróconych koszy, ponadto oczyszczenie chodnika oraz ulicy na długości zatoki, jak w zakresie OR, oczyszczenie trawnika na długości zatoki i szerokości 5 m jak w zakresie OT; 20. Oczyszczanie terenów (zwane w dalszej treści OT) wygrabienie obiektów rekreacyjnych, placów zabaw z wszelkich odpadów (liści, śmieci, stłuczki szklanej, opon, gruzu itd.) z trawy, piasku, ustawienie przewróconych koszy, ponadto oczyszczenie placów zabaw, boisk i chodników w zakresie OR - rozliczane osobno; 21. Mechaniczne oczyszczanie ulic (zwane w dalszej treści MOU) mechaniczne oczyszczenie ulic zgodnie z wykazem przekazywanym każdorazowo przez inspektora GK; 22. Usuwanie dzikich wysypisk (zwane w dalszej treści UDW) usuwanie dzikich wysypisk, likwidacja nielegalnych składowisk odpadów, zebranie, transport oraz przekazanie odpadów na składowisko lub do odzysku bądź rekultywacji, potwierdzenie realizacji poprzez dołączenie karty przekazania odpadu. Kąpielisko Łysina - Bieżące oczyszczanie kąpieliska Łysina (BOŁ) w zakresie zbierania większych odpadów (tj. większych niż niedopałki papierosów) oraz stłuczki szklanej z trawy, piasku, obiektów rekreacyjnych, chodników, ustawienie przewróconych koszy: a) do 50 m od wody wzdłuż całego wybrzeża - powierzchnia sprzątania ok. 11 ha b) 200 m strzeżonej plaży a następnie utrzymanie powyższych standardów czystości w godzinach od 7.00 do 16.00; ponadto ustawienie: a) 20 szt. koszy workowych 120 l (dostarczy Wykonawca) OKW b) 10 szt. koszy ulicznych (dostarczy Zamawiający) OKU c) 3 szt. kontenerów 1100 l (dostarczy Zamawiający) OKK Opróżnianie ustawionych przez wykonawcę koszy i kontenerów rozliczane będzie ryczałtowo za 1 miesiąc. - Bieżące usuwanie tzw. dzikich wysypisk w rejonie kąpieliska (UDW) w ilości do 20 ton w sezonie. Rozliczenia będą się odbywały na podstawie przedstawienia każdorazowo kart przekazania odpadów na składowisko oraz dołączeniu do nich dokumentacji fotograficznej. - Stała obsługa kąpieliska, wezwania na telefon (SO) - Wyjazdy interwencyjne (WI) - drobna praca porządkowa (2 ludzi do 1 godziny, samochód) powodująca usunięcie wszelkich zanieczyszczeń (o objętości do 1 m3) na zgłoszenie Straży Miejskiej lub inspektora Wydziału Gospodarki Komunalnej. Szczegółowy opis usług znajduje się w załącznikach do SIWZ. Zlecenia prac odbywać się będą pisemnie poprzez wpis do książki prac lub faksem. Zadania opisane jako -bieżące wykonywane będą w sposób ciągły przez cały okres umowy (zgodnie z zał. 4) W obowiązku Wykonawcy jest zamknięcie parkingów przed prowadzeniem prac porządkowych. W przypadku uniemożliwienia oczyszczania przez zaparkowane pojazdy Wykonawca zobowiązany jest do dokonania poprawek w terminie późniejszym nie dłuższym jednak niż 48 h od zgłoszenia odbioru prac. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do przekazania do odzysku zebranych odpadów tj.: - liście i darń - do kompostowni odpadów - ziemię i piasek do rekultywacji terenu i dostarczenia Zamawiającemu kopii dowodu przekazania. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy z wyspecjalizowaną firmą przekazującą padłe zwierzęta do utylizacji. Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień uzupełniających udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp stosowania wymagań określonych w art. 29 ust. 4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.61.10.00-3, 90.61.00.00-6, 90.00.00.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KAT DAR "OGRÓD SYSTEM" DARIUSZ MARCELA
jakie przetargi wygrała firma
KAT DAR "OGRÓD SYSTEM" DARIUSZ MARCELA
- KAT DAR OGRÓD SYSTEM MARCELA DARIUSZ, GRZECHYNIA 667, 34-220 MAKÓW PODHALAŃSKI, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 161099,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 131783,28
Oferta z najniższą ceną: 131783,28 / Oferta z najwyższą ceną: 184670,52
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na osiedlu Węglowa.
- Oświetlenie ulic: Mlecznej, Groblanej, Bijasowickiej bocznej
- Rozbiórka budynku na ul. Marcina.
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków w Delegaturach Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie
- 3-4 krotne letnie zamiatanie ulic miejskich
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- Przegląd eksploatacyjny 32 separatorów substancji ropopochodnych oraz czyszczenie separatorów zlokalizowanych na miejskiej sieci deszczowej na terenie Ciechanowa w 2024 r.
- Kompleksowe utrzymanie czystości ulic, poboczy, przystanków, chodników i ciągów pieszo-rowerowych na terenie Gminy Białe Błota
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.