Ogłoszenie z dnia 2006-11-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łyse: dostawa sprzętu drogowego - używanej koparko-ładowarki Publikacja nieobowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gminna Jednostka Usług Komunalnych, do kontaktów: Stefan Kocenko - kierownik, ul. Ostrołęcka 2, 07-437 Łyse, woj. mazowieckie, tel. 029 7725003 w. 41, fax 029 77 25003 w. 41, e-mail: zgk_lyse@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu drogowego - używanej koparko-ładowarki. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : siedziba zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu drogowego - używanej koparko-ładowarki 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.81.10.00 - Sprzęt drogowy Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.00.00 - Sprzęt drogowy 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Sztuk - 1 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.), spełniający warunki i wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem, 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny do wykonania zamówienia, 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy - wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, 2) aktualny wypis /odpis/ z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub inny dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, 3) Oświadczenie spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz o nie wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 - Prawa zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.12.2006, godzina 11:00, siedziba zamawiającego - pok. 27.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.11.2006.
INNE PRZETARGI ŁYSE
- Zakup i montaż lamp solarnych na terenie Gminy Łyse
- Rozbudowa i zwiększenie odporności infrastruktury wodociągowej, kanalizacyjnej oraz kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Łyse
- Przebudowa drogi gminnej Nr 250701W Łączki - Ksebki od km 0+023,00 do km 1+197,40
więcej: przetargi ŁYSE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.