eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Obsza › Modernizacja-Przebudowa drogi gminnej 109551 L Olchowiec-Zamch

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-12

Obsza: Modernizacja-Przebudowa drogi gminnej 109551 L Olchowiec-Zamch
Numer ogłoszenia: 59076 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Obsza , Obsza 36, 23-413 Obsza, woj. lubelskie, tel. 084 6891002, faks 084 6891002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.obsza.bip.mbnet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja-Przebudowa drogi gminnej 109551 L Olchowiec-Zamch.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja-Przebudowa drogi gminnej nr 109551 L Olchowiec-Zamch dł. 500mb i szerokości 5,62m. Wykonane zostaną następujące roboty: - profilowanie istn. podbudowy zachowując spadki poprzeczne jezdni - 4190 m2 - mechaniczne zagęszczanie warstwy odsączającej grub. warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 4190 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego warstwa dolna o grub.po zagęszczeniu 15 cm - 2810 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego warstwa górna o grub.po zagęszczeniu 5 cm - 2810 m2 - roboty ziemne i odwadniające - uzupełnienie poboczy gruntem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 3 000 zł (słownie trzy tysiące złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ust.1 Prawa Zamówień Publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jężeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi. 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie wykonali co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartości robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 6. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia uznaje się roboty budowlane o wartości 100 000 zł /jedna robota/..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załacznik nr 1 do SIWZ(wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie przedmiaru robót załacznik nr 4 do SIWZ) do którego w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu załączy: 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy oraz,że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy p.z.p. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego nacelnika Urzędu Skarbowego oraz właściego odzdizału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadcza, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wg zał. nr 3 SIWZ. 6. Oświadczenie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednimi maszynami,urządzeniami, osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia - zał. nr 2 do SIWZ. 7. Dowód wniesienia wadium. Wykonawcy zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z wytycznymi w SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.obsza.bip.mbnet.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na stronie internetowej Zamawiającego- bezpłatnie, w Urzędzie Gminy w Obszy za odpłatnością 20 zł za komplet lub pocztą za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Gmina Obsza , 23-413 Obsza, pokój nr 2..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków terenowego Fundusz Ochrony Gruntów Rolnych Województwa Lubelskiego i Budżetu Gminy Obsza..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.