eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa środków czystości, higieny osobistej oraz artykułów gospodarczych na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-16

Łódź: Dostawa środków czystości, higieny osobistej oraz artykułów gospodarczych na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251.
Numer ogłoszenia: 59044 - 2016; data zamieszczenia: 16.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi , ul. Pomorska 251, 92-213 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 675 75 00, faks 42 678 92 68.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.umed.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości, higieny osobistej oraz artykułów gospodarczych na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 w części B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zamówienie obejmuje 8 pakietów: pakiet A (poz. 1-14), pakiet B (poz. 1-24), pakiet C (poz. 1-7) i pakiet D (poz. 1-38), pakiet E (poz. 1-17), pakiet F (poz. 1-8), pakiet G (poz. 1-12), pakiet H (poz. 1-5),Każdy Wykonawca może przystąpić do postępowania na dowolnie wybrany pakiet lub pakiety pod warunkiem wypełnienia wszystkich pozycji w załączniku nr 1 (w wybranym pakiecie lub pakietach) i podaniu kwoty ostatecznej za cały przedmiot zamówienia - pakiet. Brak wyceny na daną pozycję pakietu spowoduje odrzucenie oferty. Podanie nazw handlowych / katalogowych oferowanych produktów leczniczych w załączniku nr 1 jest obowiązkowe. Wykonawca nie może zmienić treści ani kolejności pozycji w wymienionym spisie. Zamawiający podając typ / przykład produktu (podaje przykład produktu spełniającego oczekiwania, który został określony tylko i wyłącznie informacyjnie). Jednocześnie podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy. Produkt równoważny musi posiadać porównywalne (tj. takie same lub wyższe) cechy użytkowe (np. skuteczność działania, wydajność), cechy fizyko-chemiczne(zbliżoną zawartość procentową podstawowych składników decydujących o właściwościach fizyko-chemicznych produktu, konsystencję) oraz inne parametry wynikające z karty charakterystyki produktu. Ciężar udowodnienia, że produkt jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być inna niż wskazana w załączniku. Przedstawione w załączniku nr 1 ilości produktów (w okresie obowiązywania umowy) są szacunkowe i nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę ich pełnej realizacji. W przypadku przekroczenia ilości określonego produktu podanego w SIWZ i konieczności dodatkowego zamówienia Wykonawca nie będzie podwyższał ceny. Zamówienia będą realizowane na podstawie częściowych zapotrzebowań zgłaszanych w miarę bieżących potrzeb w okresie obowiązywania umowy. Termin realizacji zamówienia - w ciągu 5 dni (dni robocze pn-pt). Termin realizacji zamówienia pilnego - w ciągu max. 48 godzin. (dni robocze pn-pt) w wyjątkowych sytuacjach Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania produktów do Aptek i Magazynów Zamawiającego transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem firmy kurierskiej odpowiadającym rygorom sanitarnym i zapewniającym wymaganą jakość przewożonego towaru na własny koszt i ryzyko. Transport i rozładowanie towaru do Szpitala dotyczące lokalizacji przy ul. Czechosłowackiej 8/10 budynek B-1, ul. Pomorskiej 251 budynek A-1 i budynek A-3 w Łodzi będą się odbywały na koszt Wykonawcy. Termin płatności za towar nie może być krótszy niż 30 dni. Dostarczony asortyment musi spełniać wszystkie warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ oraz w załączniku nr 1 w części B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) W przypadku wątpliwości i zastrzeżeń wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie przed terminem składania ofert. Zamawiający wymaga do procedury przetargowej dostarczenia próbek asortymentu- do pakietu B wg zał. nr 1 do SIWZ w oryginalnych najmniejszych handlowych opakowaniach z etykietami wodoodpornymi, nieścieralnymi, o niezmienionej jednolitej treści (bez nanoszenia zmian ręcznych na etykiecie) w celu potwierdzenia identyfikacji preparatu oraz ulotek i kart charakterystyki oraz badania potwierdzające spektrum bójcze preparatu.Należy dostarczyć i zamontować urzadzenia dozujące w wyznaczonych pomieszczeniach Zamawiającego w ciagu 3 pierwszych tygodni od pierwszej dostawy środków czystościowych- dotyczy Pakiet B poz.22,23..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 39.22.43.30 - Wiadra 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.10.00 - Preparaty piorące 39.83.12.50 - Roztwory myjące 18.42.40.00 - Rękawice 18.93.00.00 - Worki i torby .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Na całość zamówienia Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 9030,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy trzydzieści złotych zero groszy) dla pakietów 1-8 - zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, w terminie do dnia składania ofert do godz. 12:00 - potwierdzenie wniesienia wadium stanowi - załącznik nr 13. Wartość wadium dla całej oferty danego Wykonawcy stanowi suma wadiów poszczególnych oferowanych pakietów. Wykonawca składający ofertę częściową wnosi wadium w niżej podanej wysokości, odpowiednio: PAKIET Wadium PAKIET A 700,00 zł PAKIET B 2 000,00 zł PAKIET C 250,00 zł PAKIET D 630,00 zł PAKIET E 450,00 zł PAKIET F 1 200,00 zł PAKIET G 2 800,00 zł PAKIET H 1 000,00 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (przelew); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BGK nr 59 1130 1163 0014 7148 0720 0005. Z dopiskiem: Sprawa nr ZP 16 2016 - WADIUM pakiet nr. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formie pieniężnej będzie oryginał lub kopia przelewu załączona do oferty lub wygenerowane elektronicznie potwierdzenie wykonania przelewu, przy czym w terminie określonym dla wniesienia wadium środki winny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formach, o których mowa w punktach 2 - 5, będzie załączony oryginał poręczenia lub gwarancji do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 5. Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokument potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. - załącznik nr 5; Zamawiający uzna wymóg dot. załącznika nr 5 za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi, iż jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Zamawiający wymaga do procedury przetargowej dostarczenia próbek ww asortymentu w oryginalnych najmniejszych handlowych opakowaniach z etykietami wodoodpornymi, nieścieralnymi, o niezmienionej jednolitej treści (bez nanoszenia zmian ręcznych na etykiecie) w celu potwierdzenia identyfikacji preparatu (poz. 1-20; pakiet B)- Załącznik nr 11. Ponadto Zamawiający wymaga dostarczenia na etapie składania ofert: ulotek, badań potwierdzających spektrum bójcze preparatu, dokumentów dopuszczających do obrotu i do używania produktów będących substancjami niebezpiecznymi lub preparatami chemicznymi, oznakowanymi znakiem szkodliwości zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 03.07.2002 r. w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego (Dz. U. z 2002, Nr 140, poz. 1171, z późn. zm.)- w szczególności : aktualnych kart charakterystyki (Pakiet B poz. 1-20 oraz pakiet A poz. 1-6; 8, 10,11, 13,14 ); badań potwierdzające spektrum bójcze preparatu (Pakiet B poz. 16,20 ); ulotek ( Pakiet A oraz Pakiet B poz. 1-20 ); - Załącznik nr 12. Oświadczenie o zgodności oferowanych produktów - załącznik nr 13

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Potwierdzenie wniesienia wadium - załącznik nr 14; Ewentualnego pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy udzielonego przez Wykonawcę (imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli osoba podpisująca nie została wskazana do reprezentacji we właściwym rejestrze) - załącznik nr 15.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji zamówienia pilnego - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Poniżej Zamawiający przedstawia postanowienia umowy i warunki ich zmian w stosunku do treści oferty. 1. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy mogą być dokonane na podstawie art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004 r. za zgodą obu Stron. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: a) zmiany stawek podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; zmiana ceny obowiązuje od dnia wejścia w życie przepisów ją wprowadzających b) zmniejszenie ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy; c) zmiany wielkości opakowania towaru objętego umową przetargową z możliwością przeliczenia ceny nie przekraczającej ceny zaoferowanej w ofercie przetargowej; d) zakupu oferowanych odpowiedników towarów objętych umową w cenach niższych niż ceny zawarte w ofercie przetargowej; e) zmiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji na produkty równoważne w cenach nie przewyższających cen zawartych w ofercie przetargowej; f) zmiany danych podmiotów zawierających umowę (w wyniku przekształceń, połączeń, itp.).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csk.umed.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251 w pok. 246 (parter, budynek A-3).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2016 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251 w sekretariacie Szpitala w Łodzi, w pok. 216 (parter, budynek A-3).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.