eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa środków czystości, higieny osobistej oraz artykułów gospodarczych na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-25

Łódź: Dostawa środków czystości, higieny osobistej oraz artykułów gospodarczych na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251..
Numer ogłoszenia: 102190 - 2016; data zamieszczenia: 25.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59044 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Pomorska 251, 92-213 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 675 75 00, faks 42 678 92 68.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości, higieny osobistej oraz artykułów gospodarczych na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251...

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 w części B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zamówienie obejmuje 8 pakietów: pakiet A (poz. 1-14), pakiet B (poz. 1-24), pakiet C (poz. 1-7) i pakiet D (poz. 1-38), pakiet E (poz. 1-17), pakiet F (poz. 1-8), pakiet G (poz. 1-12), pakiet H (poz. 1-5),Każdy Wykonawca może przystąpić do postępowania na dowolnie wybrany pakiet lub pakiety pod warunkiem wypełnienia wszystkich pozycji w załączniku nr 1 (w wybranym pakiecie lub pakietach) i podaniu kwoty ostatecznej za cały przedmiot zamówienia - pakiet. Brak wyceny na daną pozycję pakietu spowoduje odrzucenie oferty. Podanie nazw handlowych / katalogowych oferowanych produktów leczniczych w załączniku nr 1 jest obowiązkowe. Wykonawca nie może zmienić treści ani kolejności pozycji w wymienionym spisie. Zamawiający podając typ / przykład produktu (podaje przykład produktu spełniającego oczekiwania, który został określony tylko i wyłącznie informacyjnie). Jednocześnie podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy. Produkt równoważny musi posiadać porównywalne (tj. takie same lub wyższe) cechy użytkowe (np. skuteczność działania, wydajność), cechy fizyko-chemiczne(zbliżoną zawartość procentową podstawowych składników decydujących o właściwościach fizyko-chemicznych produktu, konsystencję) oraz inne parametry wynikające z karty charakterystyki produktu. Ciężar udowodnienia, że produkt jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być inna niż wskazana w załączniku. Przedstawione w załączniku nr 1 ilości produktów (w okresie obowiązywania umowy) są szacunkowe i nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę ich pełnej realizacji. W przypadku przekroczenia ilości określonego produktu podanego w SIWZ i konieczności dodatkowego zamówienia Wykonawca nie będzie podwyższał ceny. Zamówienia będą realizowane na podstawie częściowych zapotrzebowań zgłaszanych w miarę bieżących potrzeb w okresie obowiązywania umowy. Termin realizacji zamówienia - w ciągu 5 dni (dni robocze pn-pt). Termin realizacji zamówienia pilnego - w ciągu max. 48 godzin. (dni robocze pn-pt) w wyjątkowych sytuacjach Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania produktów do Aptek i Magazynów Zamawiającego transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem firmy kurierskiej odpowiadającym rygorom sanitarnym i zapewniającym wymaganą jakość przewożonego towaru na własny koszt i ryzyko. Transport i rozładowanie towaru do Szpitala dotyczące lokalizacji przy ul. Czechosłowackiej 8/10 budynek B-1, ul. Pomorskiej 251 budynek A-1 i budynek A-3 w Łodzi będą się odbywały na koszt Wykonawcy. Termin płatności za towar nie może być krótszy niż 30 dni. Dostarczony asortyment musi spełniać wszystkie warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ oraz w załączniku nr 1 w części B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) W przypadku wątpliwości i zastrzeżeń wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie przed terminem składania ofert. Zamawiający wymaga do procedury przetargowej dostarczenia próbek asortymentu- do pakietu B wg zał. nr 1 do SIWZ w oryginalnych najmniejszych handlowych opakowaniach z etykietami wodoodpornymi, nieścieralnymi, o niezmienionej jednolitej treści (bez nanoszenia zmian ręcznych na etykiecie) w celu potwierdzenia identyfikacji preparatu oraz ulotek i kart charakterystyki oraz badania potwierdzające spektrum bójcze preparatu.Należy dostarczyć i zamontować urzadzenia dozujące w wyznaczonych pomieszczeniach Zamawiającego w ciagu 3 pierwszych tygodni od pierwszej dostawy środków czystościowych- dotyczy Pakiet B poz.22,23...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 39.22.43.30 - Wiadra 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.10.00 - Preparaty piorące 39.83.12.50 - Roztwory myjące 18.42.40.00 - Rękawice 18.93.00.00 - Worki i torby .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet A

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. BARLON Bartłomiej Osiński, Miszewo Wiellie, 09-120 Nowe Miasto, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28492,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22447,64

  • Oferta z najniższą ceną: 22447,64 / Oferta z najwyższą ceną: 32017,15

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet B

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medilab- Jacek Andrzejewski, Ul. Piotrkowska 270, 90-361 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83856,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 102756,10

  • Oferta z najniższą ceną: 102756,10 / Oferta z najwyższą ceną: 102756,10

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet C

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Debiut Plus E.T Miągowscy Spółka Jawna, Ul. Lodowa 106A ;, 93-232 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10282,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11950,40

  • Oferta z najniższą ceną: 11950,40 / Oferta z najwyższą ceną: 11950,40

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet D

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe CEG Olga Perlińska, Pryzmaty 15,, 02-226 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25550,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26643,94

  • Oferta z najniższą ceną: 26643,94 / Oferta z najwyższą ceną: 26643,94

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet E

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Debiut Plus E.T Miągowscy Spółka Jawna, Ul. Lodowa 106A ;, 93-232 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18935,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21252,99

  • Oferta z najniższą ceną: 21252,99 / Oferta z najwyższą ceną: 21252,99

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet F

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe CEG Olga Perlińska, Pryzmaty 15,, 02-226 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49823,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37933,20

  • Oferta z najniższą ceną: 37933,20 / Oferta z najwyższą ceną: 47612,39

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: Pakiet G

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HELPLAST J. Hadasik- M.Helbig, Ul. Powstańców Śl. 11;, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 115500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 112717,20

  • Oferta z najniższą ceną: 112717,20 / Oferta z najwyższą ceną: 112717,20

  • Waluta: PLN .


Część NR: 8   

Nazwa: Pakiet H

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Debiut Plus E.T Miągowscy Spółka Jawna, Ul. Lodowa 106A ;, 93-232 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32177,49

  • Oferta z najniższą ceną: 32177,49 / Oferta z najwyższą ceną: 32177,49

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.