eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzytykWykonanie ujęcia wody podziemnej w Podgajku Wschodnim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-16

Przytyk: Wykonanie ujęcia wody podziemnej w Podgajku Wschodnim
Numer ogłoszenia: 59022 - 2016; data zamieszczenia: 16.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przytyk , ul. Zachęta 57, 26-650 Przytyk, woj. mazowieckie, tel. 048 6180095 w. 35, faks 048 6180087.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytyk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ujęcia wody podziemnej w Podgajku Wschodnim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest ; wykonanie otworu studziennego o głębokości 37m, w celu ujęcia wody podziemnej z utworów czwartorzędowych studnia nr Ia zastępcza za studnię nr I wraz z przyłączem energetyczny i wodociągowym od ujęcia do istniejącego wodociągu tłocznego wraz z obudową studni i jej wyposażeniem oraz opracowanie dokumentacji powykonawczej na działce nr ewid. gruntów 55-2 w Podgajku Wschodnim gm. Przytyk. 2.Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji; projekt robót geologicznych, projekt budowlano-wykonawczy przyłącza wodociągowego od ujęcia do istniejącego przyłącza wraz z obudową studni i jej wyposażeniem. Pompa głębinowa zgodnie z projektem budowlano wykonawczym o wydajności minimum 100 m3-h np. Omnigena, Gruntfos produkcji- kraje UE, specyfikacji tech-nicznej wykonania i odbioru robót budowlanych Specyfikacja techniczna, stanowiącymi odpowiednio załączniki nr 10, 9 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej również specyfikacją lub SIWZ. 3.Pomocniczo zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach ww. zamówienia podane jest w druku przedmiaru stanowiącym zał. nr 2 do niniejszej specyfikacji służą tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia. 4.W ramach wyszczególnionych w w/w dokumentach należy wykonać również: -wszelkie roboty, prace pomocnicze i towarzyszące oraz inne czynności które są konieczne do prawi-dłowego wykonania przez Wykonawcę robót : tj. -wykonawca zgłosi rozpoczęcie prac w wymaganym terminie do odpowiednich organów, -wykonanie pompowania oczyszczającego i pomiarowego w tym dezynfekcja , badania fizykochemicz-ne, bakteriologiczne wody pełne - wynik z badania próbki wody sporządzony przez laboratorium o udokumentowanym systemie jakości prowadzonych badań zgodnie z z § 5 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dn. 29 marca 2007r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U.Nr 61,poz.417 z późn.zm), - bieżącą obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót wraz z inwentaryzacją - pomiarem geodezyjnym otworu, - odwiert metodą udarową, nie stosować płuczki wodnej, -nadzór hydrogeologiczny - geologiczny zgodnie z wymaganiami ustawowymi zapewni Wykonawca, oraz; - protokoły badań, sprawdzeń np .energetyczne, szczelności przyłącza; - załączy atesty i inne dokumenty na wbudowane materiały, - wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi -wynikające z niniejszej specyfikacji (projektu umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej i geologicznej, oraz transport sprzętu, materiału, - rozliczenie końcowe budowy z podaniem wykonanych elementów, ich ilości i wartości ogółem brutto oraz netto (bez podatku VAT) - kosztorys powykonawczy. Wyżej wymienione czynności wliczone są do kosztorysu opracowanego wg. zasad 12.1 ppkt 4a ) i nie podlegają odrębnej zapłacie. Wymienione w niniejszym punkcie dokumenty winny być przedłożone dla Zamawiającego na dzień odbioru końcowego..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na roboty występujące w zamówieniu podstawo-wym, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp do wysokości 5% wartości zamówienia podstawowego na podstawie odrębnej umowy

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że wykonał ( zakończył) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem ter-minu składania ofert ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie otworu studziennego dla ujęcia wody podziemnej do głębokości min.37m wraz z infrastrukturą techniczną, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót(wskazanych robót) określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone .UWAGA Wartość podana w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wykazane przez Zamawiającego, Wykonawca przeliczy wg. średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru końcowego lub innego dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie robót.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu w złożonym załączniku nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu w złożonym załączniku nr 4 do SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu w złożonym załączniku nr 4 do SIWZ;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realiza-cji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia oraz dokumenty (informacje) dotyczące: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia. Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądo-wym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca za-mieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. W powyższym przypadku ustalenia podane w pkt III.4.3.1dotyczące terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpo-wiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość: a) zmiany treści umowy w przypadku zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej; b) przedłużenia terminu wykonania zamówienia w przypadkach: - wyjątkowo niesprzyjających warunków pogodowych, - działania siły wyższej, - konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych oraz zamówień dodatkowych i uzupełniających; - wystąpienia przerw w realizacji robót lub ich wstrzymanie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; c) wykonanie, na polecenie Zamawiającego, robót wynikających z dokumentacji projektowej, geologicznej, opisu przed-miotu zamówienia lub z zasad wiedzy technicznej, a nie wyszczególnionych w przedmiarze robót i nie podanych w kosz-torysie przedłożonym przez Wykonawcę wg.pkt.12.4 SIWZ ; d) wykonanie, na polecenie Zamawiającego, robót zamiennych w stosunku do projektowanych w dokumentacji projekto-wej lub geologicznej, w przypadku gdy wykonanie tych robót spowoduje poprawienie jakości robót, będą one korzystne finansowo dla Zamawiającego lub wyeliminują wadliwe rozwiązania przyjęte w dokumentacji projektowej lub geologicznej; e) rezygnacji z części robót w przypadku zmian w dokumentacji projektowej i geologicznej, błędów, zawyżenia ilości robót do wykonania; f) zmiany ustalonych podwykonawców w sytuacjach, gdy dotychczasowy podwykonawca nie realizuje umowy w sposób należyty, bądź z przyczyn losowych nie może kontynuować robót; g) zmiany ustalonej osoby pełniącej nadzór hydrogeologiczny-geologiczny w uzasadnionych przypadkach. h) zmiany wynagrodzenia w przypadku wykonania robót przewidzianych w dokumentacji projektowej, opis przedmiotu zamówienia, wynikających z zasad wiedzy technicznej a nie ujętych w kosztorysie ofertowym , wykonania robót zamien-nych, rezygnacji z części robót oraz zmiany ustawowej stawki podatku VAT. i) zmiany wynagrodzenia w przypadku wykonania; zamówień uzupełniających i dodatkowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przytyk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Przytyku ul. Zachęta 75, 26-650 Przytyk, pokój nr 26..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Przytyku ul. Zachęta 75, 26-650 Przytyk, pokój nr 24 tj. sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.