Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-21
Katowice: usługa dostępu do internetu z prędkością 10Mb/s
Numer ogłoszenia: 58991 - 2008; data zamieszczenia: 21.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, fax 032 7351636.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa dostępu do internetu z prędkością 10Mb/s.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do internetu z prędkością 10 Mb/s, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, w tym z formularzem opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa oraz ze wzorem umowy. Wykonawca winien posiadać:własną ogólnopolską sieć szkieletową; dwa własne styki międzynarodowe; centrum obsługi klienta. Świadczenie przedmiotowej usługi oraz jej serwisu przez Wykonawcę winno odbywać się 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu w całym okresie obowiązywania umowy. Szczegółowe warunki przedmiotowe określa formularz opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa. Wykonawca, który oferuje rozwiązanie techniczne polegające na montażu w budynku przy ul. Kossutha 13 w Katowicach (np. na dachu, elewacji lub w innych pomieszczeniach tego budynku), dodatkowej instalacji lub urządzeń w stosunku do istniejącej infrastruktury technicznej, zobowiązany jest do przygotowania i przedłożenia wraz z ofertą dokumentu pn. Opis rozwiązania technicznego, uzgodnionego z Zamawiającym. Opis winien przedstawiać zaproponowane przez Wykonawcę rozwiązanie techniczne uruchomienia usługi. Zasady opisujące sposób przygotowania dokumentu zawiera formularz opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa. Termin wykonania zamówienia: świadczenie usługi dostępu do internetu z prędkością 10 Mb/s w okresie 24 miesięcy począwszy od dnia 18.07.2008 r., tj. w okresie od dnia 18.07.2008 r. do dnia 18.07.2010 r. Zakończenie działań/czynności Wykonawcy umożliwiających uruchomienie usługi winno zatem nastąpić odpowiednio wcześniej, tak, aby od dnia 18.07.2008 r. usługa była świadczona w sposób i na warunkach zgodnych z umową. Miejsce wykonania zamówienia: Katowice, ul. Kossutha 13.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.31.80.00 - Usługi przesyłu danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.80.00 - Usługi przesyłu danych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 18.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (zwaną dalej ustawą) oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Spełnienie warunków będzie oceniane na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wymienionych w niniejszym ogłoszeniu oraz złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z zasadami przyjętymi w SIWZ. Warunki podmiotowe: 1.posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy oraz przedstawi dokument, o którym mowa poniżej pod lit. A (lub odpowiednio pod lit. D); 2.posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca winien wykazać należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie), przynajmniej 1 usługi wykonanej lub wykonywanej przez Wykonawcę, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. Pod pojęciem wykonana usługa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, należy rozumieć usługę o wartości miesięcznej co najmniej 3.000,00 złotych brutto, polegającą na świadczeniu dostępu do internetu o gwarantowanej przepustowości co najmniej 8 Mb/s w okresie co najmniej 3 miesięcy, której świadczenie zostało zakończone przez Wykonawcę. Pod pojęciem wykonywana usługa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć usługę o wartości miesięcznej co najmniej 3.000,00 złotych brutto, polegającą na świadczeniu dostępu do internetu o gwarantowanej przepustowości co najmniej 8 Mb/s, której pewna część została już zrealizowana przez Wykonawcę, przy czym część ta była realizowana w okresie co najmniej 3 miesięcy. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy oraz przedstawi dokumenty, o których mowa poniżej pod lit. B oraz lit. C; 3. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy. 4. nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, a wymagane przez Zamawiającego, wskazane poniżej. Dokumenty te - zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) - Wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: A. aktualny odpis z właściwego rejestru (np. z Krajowego Rejestru Sądowego) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. wykaz usług (formularz wykaz usług) - wykaz powinien wskazywać co najmniej 1 usługę wykonaną lub wykonywaną przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości miesięcznej brutto w złotych, przedmiotu usługi, dat wykonania i odbiorców (patrz: warunki podmiotowe). C. dokument/y potwierdzające, że usługi wykazane w formularzu wykaz usług zostały wykonane należycie. Dokument taki winien być wystawiony przez odbiorcę zamówienia, tj. podmiot, na rzecz którego zamówienie (usługa ) zostało wykonane (patrz: warunki podmiotowe). D. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składanych dokumentów stosuje się zasady opisane w § 2 cyt. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy tacy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Wszystkie dokumenty przedkładane przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia winny być odpowiednio: podpisane albo potwierdzone za zgodność z oryginałem przez ustanowionego przez nich pełnomocnika, przy czym, dokument pełnomocnictwa winien odpowiadać zasadom określonym w SIWZ dla pełnomocnictw. Każdy z Wykonawców osobno obowiązany jest spełnić warunek z art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz pkt 4 ustawy. W przypadku pozostałych warunków (art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy) wystarczy, aby spełnił je przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy tacy wspólnie składają oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy. Do oferty składanej przez ww. Wykonawców, dokument wymieniony powyżej pod lit. A (lub odpowiednio pod lit. D) należy załączyć w odniesieniu do każdego z Wykonawców odrębnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 004 (parter).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 004 (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin otwarcia ofert: 07.04.2008 r., godz. 11.30. Miejsce otwarcia ofert: ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 003 (parter). Dzień zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 21.03.2008 r.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Usługa sprzątania części pomieszczeń w budynkach Sądu Apelacyjnego w Katowicach
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Świadczenie usług krajowego transportu rzeczy w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2026 na terenie miasta Katowice - zamówienie w dwóch częściach
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





