eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceBIEŻĄCE UTRZYMANIE I KONSERWACJA NAWIERZCHNI DRÓG LEŚNYCH W NADLEŚNICTWIE KATOWICE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-21

Katowice: BIEŻĄCE UTRZYMANIE I KONSERWACJA NAWIERZCHNI DRÓG LEŚNYCH W NADLEŚNICTWIE KATOWICE
Numer ogłoszenia: 58988 - 2008; data zamieszczenia: 21.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Katowice, ul. Kijowska 37B, 40-754 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2525141, 2022334, fax 032 2526733.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: /www.katowice.lasy.gov.pl/katowice/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka administracyjna skarbu państwa nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BIEŻĄCE UTRZYMANIE I KONSERWACJA NAWIERZCHNI DRÓG LEŚNYCH W NADLEŚNICTWIE KATOWICE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i konserwacja nawierzchni dróg leśnych w Nadleśnictwie Katowice w roku 2008. Naprawy cząstkowe dróg leśnych polegające na uzupełnieniu ubytków i utwardzeniu materiałami takimi jak, niesort kamienny, tłuczeń, destrukt asfaltowy( kod odpadu 17 03 02) oraz gruzobeton czysty i gruz czysty nie kruszony ( kod odpadu 17 01 01 oraz 17 01 02) zgodnie z SST oraz opisami technicznymi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 5.1.1 spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.1.4 są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej., 5.1.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 06.164.1163). 5.3 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy powinni w sposób niebudzący wątpliwości określić: 5.3.1 zasady reprezentacji (ustanowienie pełnomocnika) do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 5.3.2 przedsiębiorców odpowiedzialnych za złożoną ofertę i wykonanie zamówienia. 5.4 Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych do oferty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.2 W celu oceny spełnienia powyższych warunków każdy z wykonawców jest obowiązany dostarczyć wraz z ofertą następujące oświadczenia oraz dokumenty (załączniki do SIWZ): 5.2.1 Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku Załącznik Nr 1) 5.2.2 Oświadczenie w trybie art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych(Załącznik Nr 2), 5.2.3 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, adwokata, radcę prawnego lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. 5.2.4 Wykaz osób, wykaz osób personelu technicznego odpowiedzialnego za roboty - z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych. (załącznik nr 3). 5.2.5 Zgoda na warunki umowy poprzez podpisanie projektu umowy (załącznik nr 4). Wymienione wyżej dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona i datowana przez osobę/y) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub załączonym do oferty pełnomocnictwem. Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Za aktualny dokument Zamawiający uznaje dokument wystawiony zgodnie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz .U. z 24 maja 2006 r. Nr 87, poz. 60) w sprawie dokumentów jakich zamawiający może żądać dostawcy lub wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/katowice

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe NADLEŚNICTWO KATOWICE 40-754 Katowice, ul. Kijowska 37b.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2008 godzina 09:30, miejsce: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe NADLEŚNICTWO KATOWICE 40-754 Katowice, ul. Kijowska 37b sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.