Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-16
Sucha Beskidzka: Przedmiotem postępowania jest realizacja zadań w ramach projektu : Profilaktyka chorób nowotworowych układu pokarmowego w celu zmniejszenia zachorowalności
i śmiertelności na terenie powiatu suskiego oraz ościennych dofinansowanego ze środków mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014
CPV - 551200007- usługi hotelarskie w zakresie konferencji
805000009- usługi szkolenia
Numer ogłoszenia: 58944 - 2016; data zamieszczenia: 16.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (033) 872 31 11, faks (033) 872 31 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem postępowania jest realizacja zadań w ramach projektu : Profilaktyka chorób nowotworowych układu pokarmowego w celu zmniejszenia zachorowalności i śmiertelności na terenie powiatu suskiego oraz ościennych dofinansowanego ze środków mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 CPV - 551200007- usługi hotelarskie w zakresie konferencji 805000009- usługi szkolenia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie jednodniowej konferencji podsumowującej realizację projektu: Profilaktyka chorób nowotworowych układu pokarmowego w celu zmniejszenia zachorowalności i śmiertelności na terenie powiatu suskiego oraz ościennych, w szczególności : a. zabezpieczenie sali, w której odbywać się będzie konferencja, b. opracowanie szczegółowego scenariusza wydarzenia, c. opracowanie, wydruk i dystrybucja zaproszeń na konferencję, d. opracowanie, wydruk materiałów informacyjno-promocyjnych, e. organizacja przerw kawowych, lunchu i uroczystej kolacji z bankietem, Konferencja ma być zorganizowana w dniu 3 czerwca 2016 r. w godzinach 11.00 - 19.00 (ostatecznie godziny zostaną ustalone zgodnie z przygotowanym programem konferencji). Planowana liczba uczestników to około 200 zaproszonych gości. Imienna lista uczestników zostanie przekazana Wykonawcy po podpisaniu umowy..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące: a) posiadania wiedzy i doświadczenia,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące: a) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące: a) dysponowania o osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące: a) sytuacji ekonomicznej i finansowej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- projekt umowy - Do oferty należy dołączyć wykaz zrealizowanych konferencji zawierający: temat konferencji, termin realizacji i krótką charakterystykę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Doświadczenie wykonawcy - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności. 2. Zmiany postanowień niniejszej umowy, są dopuszczalne wyłącznie w przypadku, gdy nastąpiła : a) zmiana stawki podatku VAT - związanej z przedmiotem umowy - w tym przypadku zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna, b) w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, c) zmiana terminu realizacji umowy, d) zmiany związane z organizacja i przebiegiem konferencji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsuchabeskidzka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Zespołu Opieki zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, Blok B, IV piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, Blok C, i piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Profilaktyka chorób nowotworowych układu pokarmowego w celu zmniejszenia zachorowalności i śmiertelności na terenie powiatu suskiego oraz ościennych dofinansowanego ze środków mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Dostawa pomocy dydaktycznych warsztatowych
- Dostawa instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii do Branżowego Centrum Umiejętności w Suchej Beskidzkiej
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów chemioterapii i lekowych - uzupełnienie V
- Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie X
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek wraz z serwisem
- Przebudowa budynku szkolnego w celu przystosowania do prowadzenia zajęć kształcenia zawodowego wraz z przystosowaniem budynku dla osób niepełnosprawnych w Z.S. im. Bł. P. Dańkowskiego w Jordanowie ...
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć w ramach projektu "Higiena cyfrowa 2025"
- Usługa szkoleniowa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu: "Udzielanie pomocy de minimis przez Powiatowe Urzędy Pracy na podstawie ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia"
- Usługi konferencyjne dla Agencji Badań Medycznych
- Usługa hotelarska na potrzeby szkolenia dla kadry zarządzającej WUP i PUP oraz na potrzeby szkolenia WRRP
- Pobyt i organizacja zgrupowania szkoleniowo-kondycyjnego w terminie 29.09.2025 r.- 02.10.2025 r. dla 28 członków Orkiestry Akademickiej UWM
- Przeprowadzenie kursu na uprawnienia elektryczne SEP G1 do 1 kV ( powiat zielonogórski)
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.