eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockDostawa ja³owego sprzêtu jednorazowego u¿ytku

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-09-24



Og³oszenie nr 589313-N-2020 z dnia 2020-09-24 r.

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP: Dostawa ja³owego sprzêtu jednorazowego u¿ytku
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP, krajowy numer identyfikacyjny 29015600000000, ul. Konarskiego  13 , 05-400  Otwock, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 22 7794031 w. 477, , e-mail dzp@spskgruca.pl, , faks 22 7794031 w. 477.
Adres strony internetowej (URL): https://portal.smartpzp.pl/spskgruca
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
https://portal.smartpzp.pl/spskgruca


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://portal.smartpzp.pl/spskgruca


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Tak
adres
https://portal.smartpzp.pl/spskgruca


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma papierowa - za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113, z pó¼n. zm.), osobi¶cie, za po¶rednictwem pos³añca
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Prof. A. Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa ja³owego sprzêtu jednorazowego u¿ytku
Numer referencyjny: DZP.26.132.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
maksymalnej liczby czê¶ci 7

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
7


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa ja³owego sprzêtu jednorazowego u¿ytku. 2. Zamówienie zosta³o podzielone na 7 pakietów. a) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym. b) Wykonawca mo¿e zaoferowaæ wy³±cznie wyroby, które zosta³y wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 poz. 186). c) Zamawiaj±cy wymaga, aby dostarczony towar posiada³ na opakowaniu informacje o dacie przydatno¶ci / terminie wa¿no¶ci z zastrze¿eniem, ¿e termin wa¿no¶ci nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 12 miesiêcy od daty dostawy. 3. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SIWZ 4. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - nale¿y przyj±æ, ¿e wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie okre¶laj± parametry techniczne, eksploatacyjne, u¿ytkowe, co oznacza, ¿e Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty w tej czê¶ci przedmiotu zamówienia o równowa¿nych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i u¿ytkowych. Jednocze¶nie przypominamy, ¿e zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowany przez niego przedmiot zamówienia spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.

II.5) G³ówny kod CPV: 33.14.00.00 - Materia³y medyczne
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

2.1. Dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 Zamawiaj±cy informuje, ¿e potwierdzeniem wykazania braku podstaw do wykluczenia jest o¶wiadczenie wykonawcy stanowi±ce za³±cznik nr 2 do SIWZ. 2.2. Wykaz o¶wiadczeñ i dokumentów, które maj± dostarczyæ Wykonawcy maj±cy siedzibê poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Zamawiaj±cy informuje, ¿e potwierdzeniem wykazania braku podstaw do wykluczenia jest o¶wiadczenie wykonawcy stanowi±ce za³±cznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykaz dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust. 23 ustawy PZP, Wykonawca - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiaj±cego informacji z otwarcia ofert - zobowi±zany jest z³o¿yæ: 1) O¶wiadczenie wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3do SIWZ 2) W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ka¿dy z Wykonawców zobowi±zany jest do z³o¿enia przedmiotowego o¶wiadczenia 3) Zamawiaj±cy informuje, ¿e je¿eli w postêpowaniu wp³ynê³a tylko jedna oferta, w takiej sytuacji Wykonawca nie bêdzie zobowi±zany do z³o¿enia przedmiotowego o¶wiadczenia. 4) Zamawiaj±cy informuje, ¿e w sytuacji, gdy przedmiotowe o¶wiadczenie zostanie z³o¿one wraz z ofert±, Wykonawca, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP zobowi±zany jest poinformowaæ zamawiaj±cego o okoliczno¶ciach, które wyst±pi³y po terminie otwarcia i mog± mieæ wp³yw na prawdziwo¶æ z³o¿onego o¶wiadczenia pod rygorem wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 4. Wymagania, jakie musi spe³niaæ oferta sk³adana przez dwa lub wiêcej podmiotów (Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spó³ki cywilne): 1) Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia 2) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1) Karty katalogowe producenta/ inne materia³y producenta potwierdzaj±ce parametry wymagane w opisie przedmiotu zamówienia, zawieraj±ce numery katalogowe oferowanego asortymentu i zdjêcia/rysunki zaoferowanego asortymentu - z³o¿one w oryginale w formie dokumentu elektronicznego lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego* - dotyczy wszystkich pakietów. *prosimy o przypisanie dokumentów do danej pozycji w pakiecie. 2) Próbki wzorcowe zaoferowanego asortymentu na ¿±danie Zamawiaj±cego* - dotyczy wszystkich pakietów. *W sytuacji, gdy Wykonawca zaoferuje asortyment, który by³ u¿ytkowany przez Zamawiaj±cego na podstawie zawartych umów i jest przez niego dobrze oceniony (u¿ytkownik nie ma zastrze¿eñ, co do jako¶ci produktu) - Wykonawca nie bêdzie wzywany do z³o¿enia próbek wzorcowych w danym pakiecie.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegaj± wykluczeniu: a) na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13-22 (W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ka¿dy z Wykonawców musi wykazaæ brak podstaw do wykluczenia) 2) Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy PZP, mo¿e przedstawiæ dowody na to, ¿e podjête przez niego ¶rodki s± wystarczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci, w szczególno¶ci udowodniæ naprawienie szkody wyrz±dzonej przestêpstwem lub przestêpstwem skarbowym, zado¶æuczynienie pieniê¿ne za doznan± krzywdê lub naprawienie szkody, wyczerpuj±ce wyja¶nienie stanu faktycznego oraz wspó³pracê z organami ¶cigania oraz podjêcie konkretnych ¶rodków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które s± odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestêpstwom lub przestêpstwom skarbowym lub nieprawid³owemu postêpowaniu Wykonawcy. Zdania pierwszego nie stosuje siê, je¿eli wobec Wykonawcy, bêd±cego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem s±du zakaz ubiegania siê o udzielenie zamówienia oraz nie up³yn±³ okre¶lony w tym wyroku okres obowi±zywania tego zakazu. 3) Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ aktualne o¶wiadczenia lub dokumenty, potwierdzaj±ce okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, na zasadach okre¶lonych w rozdziale VI, XI SIWZ. 1. Wykaz o¶wiadczeñ sk³adanych wraz z ofert±: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SIWZ. A. O¶wiadczenie, sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienie. O¶wiadczenie ma potwierdzaæ brak podstaw do wykluczenia ka¿dego z wykonawców. Pozosta³e dokumenty wymagane wraz z ofert± Postaæ papierowa oferty Pe³nomocnictwo w oryginale lub kopii po¶wiadczonej notarialnie - w przypadku, gdy: 1. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynno¶ci w postêpowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i z³o¿enie oferty lub innych o¶wiadczeñ w imieniu i na rzecz Wykonawcy, po¶wiadczanie za zgodno¶æ z orygina³em kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynno¶ci nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiêbiorców, 2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia i ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie maj± przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane Postaæ elektroniczna oferty Pe³nomocnictwo wystawione w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub kopii po¶wiadczonej notarialnie przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego - w przypadku, gdy: 1. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynno¶ci w postêpowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i z³o¿enie oferty lub innych o¶wiadczeñ w imieniu i na rzecz Wykonawcy, po¶wiadczanie za zgodno¶æ z orygina³em kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynno¶ci nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiêbiorców, 2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia i ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie maj± przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane oraz Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 roku w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpniania i przechowywania dokumentów elektronicznych OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT Postaæ papierowa oferty Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ na dzieñ sk³adania ofert: a) Formularz cenowy oraz formularz ofertowy z wykorzystaniem wzorów stanowi±cych Za³±czniki nr 1 i 1a do SIWZ. Dokument sporz±dzony w oryginale w formie pisemnej b) O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SIWZ. Dokument sporz±dzony w oryginale w formie pisemnej c) O¶wiadczenie, ¿e zaoferowany asortyment zosta³ dopuszczony i wprowadzony do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 186) oraz posiada aktualne deklaracje zgodno¶ci i certyfikaty jednostki notyfikowanej i zostan± udostêpnione na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego - tre¶æ o¶wiadczenia zawarta w formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ. UWAGA!!! Za³±czniki nr 1 i 1A do SIWZ stanowi± tre¶æ oferty i w zwi±zku z tym nie podlegaj± uzupe³nieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Oferty, które nie bêd± zawiera³y tych dokumentów zostan± odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. UWAGA!!! Dokumenty i o¶wiadczenia w³asne Wykonawcy pkt. IX a), c) stanowi± integraln± cze¶æ oferty i w zwi±zku z tym nie podlegaj± uzupe³nieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP 5. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim. 7. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. Postaæ elektroniczna oferty Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ na dzieñ sk³adania ofert: a) Formularz cenowy oraz formularz ofertowy z wykorzystaniem wzorów stanowi±cych Za³±czniki nr 1 i 1a do SIWZ. Dokument sporz±dzone w oryginale postaci elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym b) O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SIWZ. Dokument sporz±dzony w oryginale w postaci elektronicznej i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym c) O¶wiadczenie, ¿e zaoferowany asortyment zosta³ dopuszczony i wprowadzony do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211) oraz posiada aktualne deklaracje zgodno¶ci i certyfikaty jednostki notyfikowanej i zostan± udostêpnione na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego - tre¶æ o¶wiadczenia zawarta w formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ. UWAGA!!! Za³±czniki nr 1 i 1A do SIWZ stanowi± tre¶æ oferty i w zwi±zku z tym nie podlegaj± uzupe³nieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Oferty, które nie bêd± zawiera³y tych dokumentów zostan± odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. UWAGA!!! Dokumenty i o¶wiadczenia w³asne Wykonawcy pkt. IX a), c) stanowi± integraln± cze¶æ oferty i w zwi±zku z tym nie podlegaj± uzupe³nieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim. Oferta musi byæ napisana w jêzyku polskim Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. 9. Prawo opcji: a) Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do zrealizowania zamówienia na poziomie minimum 20 % warto¶ci umowy b) Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji w zakresie przedmiotu zamówienia opisanego w formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 1A do siwz, poprzez zwiêkszenie ka¿dej z pozycji o maksimum 50 %, z zastrze¿eniem, ¿e ³±czna warto¶æ umowy nie mo¿e zostaæ przekroczona.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres zmian okre¶la wzór umowy- za³±cznik nr 4 do siwz
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-10-01, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> PL
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Pakiet nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:a) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym. b) Wykonawca mo¿e zaoferowaæ wy³±cznie wyroby, które zosta³y wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 poz. 186). c) Zamawiaj±cy wymaga, aby dostarczony towar posiada³ na opakowaniu informacje o dacie przydatno¶ci / terminie wa¿no¶ci z zastrze¿eniem, ¿e termin wa¿no¶ci nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 12 miesiêcy od daty dostawy.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33140000-3,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Pakiet nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:a) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym. b) Wykonawca mo¿e zaoferowaæ wy³±cznie wyroby, które zosta³y wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 poz. 186). c) Zamawiaj±cy wymaga, aby dostarczony towar posiada³ na opakowaniu informacje o dacie przydatno¶ci / terminie wa¿no¶ci z zastrze¿eniem, ¿e termin wa¿no¶ci nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 12 miesiêcy od daty dostawy.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33140000-3,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 3Nazwa: Pakiet nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:a) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym. b) Wykonawca mo¿e zaoferowaæ wy³±cznie wyroby, które zosta³y wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 poz. 186). c) Zamawiaj±cy wymaga, aby dostarczony towar posiada³ na opakowaniu informacje o dacie przydatno¶ci / terminie wa¿no¶ci z zastrze¿eniem, ¿e termin wa¿no¶ci nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 12 miesiêcy od daty dostawy.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33140000-3,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 4Nazwa: Pakiet nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:a) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym. b) Wykonawca mo¿e zaoferowaæ wy³±cznie wyroby, które zosta³y wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 poz. 186). c) Zamawiaj±cy wymaga, aby dostarczony towar posiada³ na opakowaniu informacje o dacie przydatno¶ci / terminie wa¿no¶ci z zastrze¿eniem, ¿e termin wa¿no¶ci nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 12 miesiêcy od daty dostawy.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33140000-3,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 5Nazwa: Pakiet nr 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:a) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym. b) Wykonawca mo¿e zaoferowaæ wy³±cznie wyroby, które zosta³y wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 poz. 186). c) Zamawiaj±cy wymaga, aby dostarczony towar posiada³ na opakowaniu informacje o dacie przydatno¶ci / terminie wa¿no¶ci z zastrze¿eniem, ¿e termin wa¿no¶ci nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 12 miesiêcy od daty dostawy.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33140000-3,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 6Nazwa: Pakiet nr 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:a) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym. b) Wykonawca mo¿e zaoferowaæ wy³±cznie wyroby, które zosta³y wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 poz. 186). c) Zamawiaj±cy wymaga, aby dostarczony towar posiada³ na opakowaniu informacje o dacie przydatno¶ci / terminie wa¿no¶ci z zastrze¿eniem, ¿e termin wa¿no¶ci nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 12 miesiêcy od daty dostawy.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33140000-3,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 7Nazwa: Pakiet nr 7
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:a) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 1 A do siwz - formularzu cenowym. b) Wykonawca mo¿e zaoferowaæ wy³±cznie wyroby, które zosta³y wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 poz. 186). c) Zamawiaj±cy wymaga, aby dostarczony towar posiada³ na opakowaniu informacje o dacie przydatno¶ci / terminie wa¿no¶ci z zastrze¿eniem, ¿e termin wa¿no¶ci nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 12 miesiêcy od daty dostawy.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33140000-3,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.