eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Nowodworskiego oraz jednostek organizacyjnych i służb powiatowych wchodzących w skład struktury organizacyjnej powiatu nowodworskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-05

Ogłoszenie nr 58902 - 2017 z dnia 2017-04-05 r.

Nowy Dwór Mazowiecki: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Nowodworskiego oraz jednostek organizacyjnych i służb powiatowych wchodzących w skład struktury organizacyjnej powiatu nowodworskiego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 37694-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowodworski, krajowy numer identyfikacyjny 1327003400000, ul. ul. Ignacego Paderewskiego  , 05100   Nowy Dwór Mazowiecki, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 765 32 90, faks 22 765 32 91, e-mail starosta.wnd@powiatypolskie.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.nowodworski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Nowodworskiego oraz jednostek organizacyjnych i służb powiatowych wchodzących w skład struktury organizacyjnej powiatu nowodworskiego.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.272.5.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Nowodworskiego od dnia 10 kwietnia 2017r. do dnia 09 kwietnia 2020 r. oraz poniżej wymienionych jednostek organizacyjnych i służb powiatowych wchodzących w skład struktury organizacyjnej Powiatu Nowodworskiego z możliwością rozszerzenia listy. Wykaz jednostek organizacyjnych: 1. Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim. 2. Liceum Ogólnokształcące w Nowym Dworze Mazowieckim. 3. Zespól Szkól Zawodowych nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim. 4. Zespół Placówek Edukacyjnych w Nowym Dworze Mazowieckim. 5. Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Nowym Dworze Mazowieckim. 6. Zespół Szkół Ogólnokształcących w Nasielsku. 7. Zespól Szkół Zawodowych w Nasielsku. 8. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Pomiechówku. 9. Dom Pomocy Społecznej w Nasielsku. 10. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Mazowieckim. 11. Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza Typu Rodzinnego w Cegielni Kosewo. 12. Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim. 13. Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Nowym Dworze Mazowieckim. 14. Powiatowa Komenda Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Mazowieckim. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Bieżącą obsługę bankową polegającą na: 1) otwarciu i prowadzeniu rachunków bieżących Powiatu Nowodworskiego oraz jego jednostek organizacyjnych z zachowaniem tajemnicy wynagrodzeń. 2) otwieraniu dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie obowiązywania umowy w zależności od potrzeb Zamawiającego na warunkach zadeklarowanych w ofercie. 3) otwieraniu i prowadzeniu rachunków walutowych, 4) zamykaniu rachunków bankowych na pisemny wniosek Zamawiającego, 5) wydawaniu potwierdzeń otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, 6) realizacji poleceń przelewów wewnętrznych i zewnętrznych w formie elektronicznej i papierowej na wszystkich rachunkach Zamawiającego. 7) w przypadku braku dostępu do systemu bankowości elektronicznej umożliwieniu realizacji przelewów w formie papierowej bez dodatkowych opłat lub prowizji, 8) dokonywaniu zestawienia operacji na wszystkich rachunkach bankowych na zakończenie dnia i udostępnienie tego zestawienia w formie wyciągów bankowych w dniu następnym do godz. 7:30. 9) Podawanie w wyciągu bankowym pełnych informacji o źródle płatności, rodzaju płatności, dacie obciążenia rachunku w innym banku lub dacie płatności gotówkowej przez dłużnika. 10) wydawaniu blankietów czeków gotówkowych. 11) zastrzeganiu czeków zgubionych lub skradzionych. 12) wydawaniu zaświadczeń i opinii bankowych. 13) wydawaniu i zmian karty wzorów podpisów. 2. Oprocentowanie środków na rachunkach: 1) oprocentowanie obejmuje środki zgromadzone na wszystkich prowadzonych rachunkach bankowych. 2) środki pieniężne zgromadzone na rachunkach bankowych będą oprocentowane według zmiennej stawki procentowej WIBID 1M skorygowanej o wskaźnik wykonawcy określony w ofercie. Oprocentowanie ustalane będzie na podstawie stawki WIBID 1M "plus", "minus" marża Wykonawcy określona w ofercie. Stopa procentowa ustalana będzie w stosunku rocznym, a do obliczenia odsetek przyjmuje się, że rok liczy 365 dni. Marża wykonawcy jest stała w całym okresie trwania umowy, a przypadku likwidacji stawki WIBID 1M, zostanie ona zamieniona na stawkę, która ją zastąpi lub na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBID 1M. 3) odsetki od środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach będą naliczane i dopisywane do salda rachunku na koniec każdego miesiąca. Dopisywanie odsetek bankowych do wszystkich rachunków za miesiąc grudzień w dniu 31 grudnia oraz przeksięgowanie z tą samą datą środków zgromadzonych na rachunkach bankowych, wskazanych na podstawie pisma jednostek organizacyjnych powiatu na rachunek budżetu powiatu. Za wymienioną usługę wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji. 4) możliwość deponowania ze wskazanych przez Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim rachunków bankowych wolnych środków pieniężnych, pozostających na koncie bankowym na koniec każdego dnia, na rachunkach lokat terminowych typu "overnight"(depozyt automatyczny) bez ponoszenia z tego tytułu żadnych dodatkowych prowizji czy opłat przez Zmawiającego, w przypadku gdy stawka oprocentowania będzie wyższa niż oprocentowanie środków na rachunku bieżącym. Uruchamianie takiej opcji będzie następować automatycznie bez dodatkowych formalności (bez odrębnej dyspozycji Zamawiającego) w postaci przeksięgowania środków pieniężnych z rachunku Zamawiającego na rachunek depozytu automatycznego w wysokości salda. Powrót środków pieniężnych ze wskazanej lokaty wraz z należnymi odsetkami nastąpi następnego dnia roboczego. Środki będą do dyspozycji Zamawiającego nie później niż o godz. 07:30. Zamawiający wskaże rachunki bankowe, z których może zostać uruchomiona taka opcja. Zamawiający może wstrzymać otwarcie depozytu automatycznego, zawiadamiając o tym Wykonawcę na piśmie. Szczegóły wymienionej usługi określi umowa. Wysokość oprocentowania będzie ustalona według zmiennej stopy procentowej zmienianej w okresach miesięcznych. Dniem zmiany będzie pierwszy roboczy dzień każdego miesiąca kalendarzowego. Oprocentowanie ustalane będzie na podstawie stawki WIBID 1M z pierwszego dnia roboczego miesiąca "plus", "minus" marża określona w złożonej przez wykonawcę ofercie. Marża wykonawcy jest stała w całym okresie trwania umowy, a w przypadku likwidacji stawki WIBID 1M, zostanie ona zamieniona na stawkę, która ją zastąpi lub na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBID 1M. 5) możliwość lokowania wolnych środków budżetowych. 3. Wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych bez pobierania dodatkowych opłat bankowych, polegających na: 1) wdrożeniu systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk jednolitego dla wszystkich jednostek organizacyjnych powiatu, instalowanie wersji aktualizujących oraz świadczenie serwisu oprogramowania. 2) dostarczeniu niezbędnych do pracy w systemie akcesoriów dla osób sporządzających i podpisujących dokumenty w systemie elektronicznym. 3) w ramach elektronicznej obsługi bankowej Zamawiający będzie miał zapewnione w szczególności: a) dostępność systemu bankowości elektronicznej przez sieć szerokopasmową, b) uzyskiwanie na bieżąco wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na wszystkich rachunkach bankowych, c) tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych, d) składanie poleceń przelewów, w tym poleceń przelewów do ZUS i US, e) generowanie (wydruków) wyciągów nie wymagających stempla bankowego, f) potwierdzenie zrealizowania przelewu w systemie on - line (po realizacji przelewu informacja w systemie bankowości elektronicznej), g) informację o odrzuceniu transakcji z podaniem komunikatu o jej przyczynie, h) możliwość wykonywania operacji w tym samym czasie na różnych rachunkach bankowych przez jednego lub kilku użytkowników i) przechowywanie operacji bankowych w archiwum systemu, j) przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi systemu, k) zapewnienie pomocy technicznej w okresie wdrożeniowym i powdrożeniowym tj. przez cały czas trwania umowy z czasem reakcji maksymalnie 2 godziny od zgłoszenia problemu telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną. 4. Prowadzenie - od dnia 10.04.2017r. - punktu kasowego (przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat) w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim. 1) przyjmowanie należności budżetowych od osób fizycznych na rachunki Zamawiającego bez pobierania żadnych dodatkowych prowizji i opłat bankowych, 2) przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych ze wszystkich rachunków Zamawiającego. Zamawiający w ramach realizacji niniejszego zamówienia zobowiązuje się do: 1) udostępnienia na rzecz Wykonawcy pomieszczenia kasowego, z prawem korzystania z ciągów komunikacyjnych oraz sanitariatów w siedzibie Zamawiającego, na podstawie zawartej umowy o obsługę bankową. Łączna powierzchnia pomieszczenia kasowego wynosi 4,92 m2 Pomieszczenia socjalne i ciągi komunikacyjne są użytkowane wspólnie przez pracowników Zamawiającego i Wykonawcy. Udostępnione Wykonawcy pomieszczenie nie posiada umeblowania. Zamawiający dopuszcza przebywanie pracowników Wykonawcy w zajmowanym pomieszczeniu do 1 godziny przed rozpoczęciem pracy i 1,5 godziny po jej zakończeniu. Zamawiający wymaga żeby porządek na stanowiskach pracy odpowiadali pracownicy Wykonawcy. Pomieszczenie kasowe w godzinach pracy Wykonawcy będą sprzątać pracownicy Zamawiającego. Za udostępnienie pomieszczenia kasowego Zamawiający ustala czynsz miesięczny (uwzględniający również koszty mediów oraz utrzymania porządku, w zakresie dotyczącym Zamawiającego) w wysokości netto: 14 zł (słownie: czternaście złotych) za m2. 2) udostępnienia pracownikowi Wykonawcy obsługującemu punkt kasowy pomieszczenia socjalnego, 3) wyrażenia zgody na oznakowanie przez Wykonawcę udostępnionego pomieszczenia kasowego w miejscach i formie uzgodnionych przez strony, 4) wyrażenia zgody na przeprowadzenia ulepszeń i modernizacji lokalu koniecznych z uwagi na przedmiot działalności, 5) zapewnienia monitoringu budynku, w którym zlokalizowany jest punkt kasowy. Zamawiający wymaga, żeby prowadzenie punku kasowego odbywało się w dniach i godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim: - poniedziałek od 9:00 do 16:45, - wtorek - piątek od 8:00 do 15:30 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin pracy punku kasowego. Terminy i zmiany godzin punktu kasowego uzgadniane będą każdorazowo przez strony. Odbiór i dostawa gotówki do punktu kasowego w siedzibie Zamawiającego należą do zakresu obowiązków Wykonawcy wynikających z zawartej umowy. Zamawiający dopuszcza, by Wykonawca poprzez punkt kasowy w siedzibie Zamawiającego prowadził działalność gospodarczą niezwiązaną z realizacją przedmiotu zamówienia i obsługiwał klientów z zewnątrz. Zakres realizacji zamówienia obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę następujących czynności przygotowawczych: 1) zainstalowania oprogramowania do bankowości elektronicznej na stanowiskach wskazanych przez Zamawiającego, nie później niż do dnia 07 kwietnia 2017 r. Dostęp do systemu powinien być możliwy ze wszystkich wskazanych przez Zamawiającego stanowisk, 2) umożliwienia zastosowania podpisu elektronicznego w ramach systemu bankowości elektronicznej - z terminem wykonania do 07 kwietnia 2017 r.; 3) przeszkolenia w zakresie użytkowania bankowości elektronicznej wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników, nie później niż do dnia 07 kwietnia 2017 r.; 4) otwarcia rachunków bankowych w terminie umożliwiającym sprawne przekazanie środków z dotychczasowych rachunków Powiatu (w tym powiatowych jednostek budżetowych i służb powiatowych) na nowe rachunki z terminem wykonania do 07 kwietnia 2017 r., wraz z zachowaniem płynności obsługi bankowej w dniach 07 kwietnia 2017 roku oraz 10 kwietnia 2017 roku. Zamawiający wymaga aby oddział lub filia Wykonawcy obsługującego rachunki znajdowała się lub została utworzona na terenie miast: Nowy Dwór Mazowiecki i Nasielsk. W przypadku, gdy Wykonawca do dnia 01.05.2017r. nie uruchomi filii lub oddziału na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki - czynności zastrzeżone do wykonania w oddziale lub filii, Wykonawca zobowiązany będzie realizować osobiście przez swoich przedstawicieli w siedzibie Zamawiającego, bez konieczności osobistego stawiennictwa przedstawicieli Zamawiającego w oddziale lub filii Wykonawcy w mieście innym niż Nowy Dwór Mazowiecki. W przypadku, gdy Wykonawca do dnia 01.05.2017r. nie uruchomi filii lub oddziału na terenie miasta Nasielska zobowiązany zostanie, by w terminie do dnia 01.05.2017r. uruchomić na terenie miasta Nasielska punkt kasowy, w którym możliwa będzie realizacja wpłat i wypłat z rachunków Zamawiającego lub jego jednostek organizacyjnych bez dodatkowych opłat lub prowizji. Zamawiający wymaga, by Wykonawca zapewniał dostęp do swego oddziału lub filii (punktu kasowego) na terenie miast Nowy Dwór Mazowiecki i Nasielsk osobom niepełnosprawnym, w tym osobom niepełnosprawnym poruszającym się na wózkach inwalidzkich. Zamawiający zastrzega, iż czynności związane z realizacją umowy wykonywane przez doradcę bankowego, o którym mowa w ust. 1, czynności w zakresie przyjmowania wpłat i dokonywania wypłat związanych z realizacją umowy, które wykonywane będą w punkcie kasowym w siedzibie Zamawiającego oraz filiach lub oddziałach (punktach kasowych), czynności związane z realizacją wszelkich płatniczych dyspozycji Zamawiającego, czynności w zakresie wdrożenia systemu bankowości elektronicznej oraz usług help-desku realizowane będą przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (lub podwykonawców) na podstawie umowy o pracę, zgodnie z wymogiem wskazanym w art. 29 ust. 3a ustawy - Prawo zamówień publicznych. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zostanie zawarta z Zamawiającym działającym w imieniu i na rzecz wszystkich jednostek organizacyjnych wskazanych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Koszty z tytułu realizacji umowy będzie ponosić Zamawiający. Zasady realizacji zamówienia określają załączone istotne postanowienia umowy. Przed zawarciem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekt umowy, zawierający wszystkie istotne dla Zamawiającego postanowienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66110000-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT210258.02
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Mazowiecki Bank Spółdzielczy ,  ,  ul. Szpitalna 8,  05-092,  Łomianki,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 90000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 90000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 288000
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.