Ogłoszenie z dnia 2005-11-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Szczecin: dostawa bonów towarowych
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie, do kontaktów: Wioletta Sybal, Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086, fax 091 4661113, e-mail: www.zpspsk@o2.pl, www.spsk2.sci.pam.szczecin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie, Wioletta Sybal, Al. Powstańców Wielkopolskich 72 Budynek Działu Technicznego Pokój nr 11, 70-111 Szczecin, tel. 091 4661086-86, fax 091 4661113, www.spsk2.sci.pam.szczecin.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie, Wioletta Sybal, Al. Powstańców Wielkopolskich 72 Budynek Działu Technicznego Pokój nr 11, 70-111 Szczecin, tel. 091 4661086-88, fax 091 4661113, www.spsk2.pam.szczecin.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie, Wioletta Sybal, Al. Powstańców Wielkopolskich 72, Budynek Dyrekcji "C", pokój nr 13, 70-111 Szczecin, tel. 091 4661010, fax 091 4661015, www.spsk2.pam.szczecin.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa bonów towarowych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa bonów towarowych po 50 zł każdy tj. 5 890 bonów po 51 zł. Znak sprawy: ZP/220/68/05. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba zamawiającego - al. Powstańców Wlkp. 72 70-111 Szczecin. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.86.50.00 - Talony Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.97.50 - Talony 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 294 500 zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 3;
III.1) Wymagane wadium: 3 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełniający warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - składając oświadczenie oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków zgodnie z SIWZ i poniższymi informacjami: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a) Wykonawca musi wykazać w ostatnich trzech latach należyte wykonanie zamówień na dostawy bonów, których sumaryczna wartość będzie nie mniejsza aniżeli 100 000 zł. b) Wykonawca musi udowodnić wysokość posiadanych środków finansowych, bądź zdolność kredytową na wartość nie mniejszą niż 15 000 zł. Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 30% termin ważności bonów - 40% ilość placowek - 30% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 19.12.2005, cena - 36,60 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.12.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.12.2005, godzina 09:30.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 28.10.2005.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu "Za Życiem" w roku 2024
- Kompleksowa organizacja cyklu spotkań treningowych zakończonych każdorazowo piknikiem integracyjnym.
- Remont 6 łazienek w pokojach części hotelowej w budynku nr 1 Domu Pracy Twórczej Politechniki Morskiej w Szczecinie, Świnoujście ul. Komandorska 5
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w 2024 roku, część 2."
- Wykonanie robót konserwacji Izby Przyjęć 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Sukcesywna dostawa naczyń jednorazowych oraz naczyń z poliwęglanu do obiektu spółki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.