Ogłoszenie z dnia 2015-03-17
Bydgoszcz: Dostawa mebli biurowych
Numer ogłoszenia: 58868 - 2015; data zamieszczenia: 17.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy, ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3655352, 3655521, 3655296, faks 052 3655752.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa, montaż oraz sprzedaż mebli biurowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ RATAJCZAK SOL-PLUS FOTELE I KRZESŁA BIUROWE
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ RATAJCZAK SOL-PLUS FOTELE I KRZESŁA BIUROWE
- Tomasz Ratajczak, SOL-PLUS, FOTELE I KRZESŁA BIUROWE, ul. Unii Europejskiej 4, 86-050 Solec Kujawski, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13530,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16518,90
Oferta z najniższą ceną: 16518,90 / Oferta z najwyższą ceną: 18114,21
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych. Dostawa mebli jest dostawą powszechnie dostępną o ustalonych standardach jakościowych. Wartość niniejszego zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Powszechność tej dostawy polega na jej występowaniu w szerokim zakresie na rynku lokalnym jak i krajowym. Świadczy o tym znaczna ilość firm/wykonawców świadczących tego typu dostawy występujących w pobliskim obszarze Zamawiającego i nie tylko. Zamawiający przeprowadził rozeznanie rynku w zakresie dostępności do przedmiotowej dostawy za pomocą powszechnie dostępnych środków takich jak internet, wszelkiego rodzaju publikatory książkowe, co potwierdziło szeroki dostęp do tego rodzaju dostaw. Każdy podmiot lub osoba fizyczna posiada swobodny dostęp do tego rodzaju dostaw. Zasięg tych dostaw nie ograniczają żadne przepisy prawa. Dostawy mebli biurowych to wyroby ogólnodostępne, gotowe - katalogowe, o ustalonym standardzie jakościowym i technicznym, jakim jest przeznaczenie, trwałość, funkcjonalność. Dostawa mebli nie wymaga specjalistycznego przygotowania oraz indywidualnego podejścia. Realizacja tych dostaw jest możliwa przez większość podmiotów w tej branży, można je nabywać od wielu podmiotów bez względu na miejsce i czas. Dostawy są w pełni porównywalne, jedynym kryterium różnicującym jest cena. Opisane meble biurowe posiadają ustalone standardy jakościowe, wykonane są z powszechnie dostępnych materiałów i surowców oraz wykończone są przy zastosowaniu akcesoriów meblowych dostępnych w szerokim asortymencie zarówno w sprzedaży hurtowej jak i w detalicznej. Taki opis przedmiotu zamówienia nie zawęża kręgu podmiotów, które mogą wykonać to zamówienie. Żądane meble( biurka, szafy na segregatory, ubrania, itp. ) może wykonać każdy producent mebli. Materiały, wymiary nie oznaczają wymiarów i materiałów unikalnych i nie przesądzają, że oczekiwane dostawy nie są powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a więc takie, które można określić za pomocą mierzalnych, standardowych opisów i są oferowane przez szeroki krąg podmiotów Dostawa mebli biurowych nie jest dostawa, która musiałaby być świadczona przez podmioty które muszą uzyskać decyzje, zezwolenia, koncesje itp. na świadczenie tych dostaw. Zakup-realizacja mebli biurowych może być dokonany w trybie zapytania o cenę, takie też stanowisko zostało zawarte w Uchwale Krajowej Izby Odwoławczej przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych z dnia 8 grudnia 2009 r. (syg. Akt: KIO/KD 47/09)
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Wymiana posadzki w korytarzu przy komorach chłodniczych w piwnicy kuchni
- Zakup wraz z dostawą spektrofotometrycznych czytników mikropłytek
- 42/PA/2024 Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Jagiellońskiej 38/9 zarządzanego przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- Pompa insulinowa - osobista
- Usługa umożliwienia korzystania z wybranych obiektów rekreacyjno-sportowych przez pracowników Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo -wychowawczych i edukacyjnych na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach"
- Budowa żłobka w gminie Pełczyce
- Dostawa foteli obrotowych na potrzeby pracowników PUW w Rzeszowie, w tym Delegatur oraz krzeseł konferencyjnych
- Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem wyposażenia meblowego oraz dostarczeniem instrukcji stanowiskowej wraz z jej wdrożeniem do jednostek UMB, podziałem na 2 części
- "Dostawa mebli i wyposażenia w ramach inwestycji : "Rozbudowa Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. i m. Mieczysława Karłowicza o nowy budynek edukacji artystycznej".
- Wykonanie kompleksowej zabudowy kuchennej wraz z dostarczeniem niezbędnych sprzętów AGD w pomieszczeniach Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Lubuczewie.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.