Ogłoszenie z dnia 2005-11-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Raszyn: modernizacja ulic: Poniatowskiego i Klonowej na terenie Gminy Raszyn
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wójt Gminy Raszyn, do kontaktów: Barbara Płomińska - Pykało, Elżbieta Musialska, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7017777, fax 022 7017778, e-mail: zam.publ@raszyn.pl, www.raszyn.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja ulic: Poniatowskiego i Klonowej na terenie Gminy Raszyn. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Modernizacja ul. Poniatowskiego i Klonowej wraz z budową rond: a) na skrzyżowaniu ul. Poniatowskiego z ul. Szkolną. b) na zbiegu ulic: Klonowej z Nadrzeczną i Boczną. w zakresie: - jezdnia (po sfrezowaniu) z asfaltobetonu gr. 10 cm (2 warstwy) ok. 7 913,00 m kw., - zjazdy, parkingi i ronda z kostki betonowej kolorowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego ok. 2 550,00 m kw., - chodnik z kostki betonowej kolorowej gr. 8 cm na pospółce ok. 609,00 m kw., - chodnik z kostki betonowej kolorowej br. 6 cm na podsypce piaskowej ok. 2 925,00 m kw., - parking z kostki kamiennej gr. 10 cm na podbudowie z kruszywa łamanego ok. 247,00 m kw., - trawniki do rekultywacji ok. 1 860,00 m kw., - montaż oświetlenia (latarnie) - 58 szt., - regulacja pionowa urządzeń podziemnych - 122szt., - kanalizacja deszczowa z PCV śr. 500 ok. 110 m.b., - wpusty uliczne betonowe śr. 500 z osadnikiem - 7 szt., - studnie rewizyjne betonowe śr. 1200 - 1 szt., - studnie rewizyjne betonowe śr. 1400 - 3 szt., - przykanaliki z PCV śr. 200 klasa "S" - ok. 68 m.b., - studnia rewizyjna z PCV śr. 425 - 1 szt. Wraz z oznakowaniem robót zgodnie z opracowaniem przez Wykonawcę projektem czasowej organizacji ruchu, obsługą i inwentaryzacją geodezyjną i dokumentacją powykonawczą. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gmina Raszyn. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.93 - Instalowanie mebli ulicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.93 - Instalowanie mebli ulicznych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.08.2006;
III.1) Wymagane wadium: 36 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 2/ Prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn, zm.), 3/ Wykażą się realizacją (siłami własnymi) z należytą starannością, w ostatnich 5 (pięciu ) latach, licząc do dnia składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min, 3 ( trzech ) zamówień ( rozpoczętych i zakończonych), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na remoncie lub budowie nawierzchni asfaltowej i z kostki betonowej o wartości min. 600 tys. zł brutto każde (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie ), b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym min.: - 2 osobami ( Kierownik Budowy i Majster ), posiadającymi uprawnienia drogowe do pełnienia samodzielnych iunkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy dróg, i wpisanymi na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego, - 1 osobą (Kierownik robót) posiadającą uprawnienia budowlano- wykonawcze w zakresie sieci kanalizacyjnych, wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego, - 1 osobą ( Kierownik robót) posiadającą uprawnienia budowlano - wykonawcze w zakresie sieci elektro - energetycznych, i posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania i eksploatacji urządzeń elektro - energetycznych do 1 kV, wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego, - 20 pracownikami (posiadającymi niezbędne kwalifikacje do realizacji zamówienia), c) posiadają (w rozumieniu art. 336 Ustawy z dn. 23.04.1964 r, Kodeks Cywilny/ Dz. U. Nr 16 poz. 93, z późn. zm./) niezbędny do wykonania zamówienia sprzęt i urządzenia, tj. min.: 1. samochody o ładowności 3 - 5 t - 3 szt. 2. spycharka 55 kw ( 75 km ) - 2 szt. 3. zagęszczarka wibracyjna spalinowa 70-90 m sześc./h - 2 szt, 4. rozkładarka mas bitumicznych o szerokości min 5 m - 1 szt. 4/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 tys. zł. 5/ Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność deliktowa) na kwotę gwarancyjną nie niższą jak 500 tys. zł. 6/ Udzielą na wykonane roboty i wbudowane materiały min. 3 - letniej gwarancji. 7/ Wniosą wadium, w wymaganym terminie, wysokości i wybranej formie. Dokumenty niezbędne do oceny spełniania powyższych warunków: 1/ oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust, I Ustawy pzp, 2/ Złożenie oświadczeń i dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 7 kwietnia 2004 r. par. l ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.: 2.1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert/, 2.2/ aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego /wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce nrzed upływem terminu składania ofert/, potwierdzające, że Wykonawca nic zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.3/ aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego /wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływam terminu składania ofert/ potwierdzające, że Wykonawca nic zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.4/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy, tj. w przypadku: A/ osób posiadających polskie obywatelstwo - dokument z Krajowego Rejestru Karnego, B/ osób nie posiadających polskiego obywatelstwa - zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia określonej osoby ( zgodnie z art. 2 pkt.9 Ustawy z dnia 13,06.2003 r, O udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium RP - kraj pochodzenia to państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nic da się ustalić, lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje, /wystawione nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.5/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art 24 ust 1 pkt 9 ustawy(skłsdają tylko podmioty zbiorowe w rozumieniu art 2 ustawy z dnia 28 października 2002r o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary), /wystawiona nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/, UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1, 2,2, 2.3 lub 2.5, składa dokument tub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyżs&ęj UWADZE oraz w pkt. 2.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.6/ wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 ( pięciu ) lat (licząc do dnia składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień (rozpoczętych i zakończonych ) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dary i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 2.7/ Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji i zakresu wykonywanych czynności ( wraz z dołączonymi kopiami uprawnień i zaświadczeń o przynależności do właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego ), 2.8/ Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i sprzętu, jaki posiada Wykonawca. 2.9/ Informacja z banku ( wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty), w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca min, wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową (informacja winna zawierać w treści żądaną kwotę, tj, min. 500 tys. zł, podaną cyfrowo i słownie), 2.10/ Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( odpowiedzialność dcliktowa ), na kwotę gwarancyjną nie niższą jak 500 tys. zł, 2.11/ Oświadczenie na formularzu ofertowym o udzieleniu na wykonane roboty i wbudowane materiały min. 3 - letniej gwarancji. 2.12/ Wniesione wadium, w wymaganym terminie, wysokości i wybranej formie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 20.12.2005, cena - 30 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.12.2005 godzina 14:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 17.02.2006. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.12.2005, godzina 14:30, Siedziba Zamawiającego, pok. 102 sala konferencyjna.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 28.10.2005.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
- Odbudowa po powodzi na obszarze powiatu nyskiego - Przebudowa i rozbudowa infrastruktury drogowej w ulicach: Bohaterów Warszawy, Mariackiej, Partyzantów, Norwida w wyniku powodzi w Nysie
- Budowa obiektu sportowo-rekreacyjnego w Starej Krępie
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą: "Przebudowa ul. Pułkownika Stanisława Dąbka w Kielcach"
- Termomodernizacja przychodni przy ul. Gwiaździstej 23 w Głogowie
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku dydaktycznego dz. Nr 5746/9 w Bochni, ul. Windakiewicza 23
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





