Og³oszenie z dnia 2020-09-22
Og³oszenie nr 588107-N-2020 z dnia 2020-09-22 r.
Gmina Annopol: MODERNIZACJA O¦WIETLENIA ULICZNEGO W GMINIE ANNOPOL
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, dzia³anie 5.5 Promocja niskoemisyjno¶ci
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Annopol, krajowy numer identyfikacyjny
83040962000000, ul.
Rynek
1
,
23-235
Annopol, woj.
lubelskie, pañstwo
Polska, tel.
158 613 063, , e-mail
sekretariat@annopol.eurzad.eu, , faks
158 613 061.
Adres strony internetowej (URL): www.annopol.info
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
https://umannopol.bip.lubelskie.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://umannopol.bip.lubelskie.pl/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobi¶cie, poczt±, kurierem (pisemnie)
Adres:
Gmina Annopol, ul. Rynek 1, 23-235 Annopol, sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
MODERNIZACJA O¦WIETLENIA ULICZNEGO W GMINIE ANNOPOL
Numer referencyjny:
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja o¶wietlenia ulicznego w gminie Annopol Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacj± projektow±.. Zadanie wspó³finansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, dzia³anie 5.5 Promocja niskoemisyjno¶ci. 3.1.1. Zakres rzeczowy realizowanej inwestycji; W zakres inwestycji wchodziæ bêdzie wykonanie robót zgodnie z dokumentacj± projektow± bêd±c± w dyspozycji zamawiaj±cego i STWiORB . Podstawa prawna o Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202). 3.2 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w nastêpuj±cych dokumentach: a) Wzorze umowy - Za³±cznik nr 8 do SIWZ, b) DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ - Za³±cznik nr 9 do SIWZ, 3.3 Wynagrodzenie wykonawcy za realizacjê przedmiotu zamówienia bêdzie wynagrodzeniem rycza³towym nie podlegaj±cym weryfikacji, w konsekwencji czego konieczno¶æ wykonania prac, bez których przedmiot zamówienia nie móg³by byæ zrealizowany, a których Wykonawca wcze¶niej nie przewidzia³ nie bêdzie mia³a wp³ywu na wysoko¶æ wynagrodzenia - nie bêdzie stanowi³a podstaw do podwy¿szenia ceny okre¶lonej w ofercie. 3.4 W przypadku, gdy Zamawiaj±cy opisuj±c przedmiot zamówienia pos³u¿y³ siê wskazaniem pochodzenia (znak towarowy, marka, producent, patent, dostawca) materia³ów i urz±dzeñ, Zamawiaj±cy dopuszcza zaoferowanie materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych (wraz z dokumentem potwierdzaj±cym ich równowa¿no¶æ), innych ani¿eli wskazane w dokumentacji pod warunkiem, ¿e zagwarantuj± one realizacjê zamówienia oraz zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w projekcie budowlanym oraz zostan± one wcze¶niej zaakceptowane przez Inspektora nadzoru inwestorskiego i Zamawiaj±cego. 3.5 Wszelkie w±tpliwo¶ci Wykonawca winien wyja¶niæ z Zamawiaj±cym na etapie przygotowywania oferty, w trybie okre¶lonym w niniejszej specyfikacji. 3.6. Zamawiaj±cy w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby przez ca³y okres realizacji robót wykonawca zatrudnia³ na umowê o pracê wszystkich pracowników fizycznych bezpo¶rednio zwi±zanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowi±cych przedmiot niniejszego zamówienia. Ilo¶ci pracowników niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia okre¶la wykonawca uwzglêdniaj±c termin wykonania oraz z³o¿ono¶æ dokumentacji projektowej. Wykonawca na ka¿dym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymieniæ tych zg³oszonych przed podpisaniem umowy. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowê o pracê do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje siê odpowiednio. 3.7 Zaleca siê aby wykonawca dokona³ wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdoby³ wszelkie informacje, które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty.
II.5) G³ówny kod CPV: 45316110-9
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 45311100-1 |
| 45315700-5 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-11-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy w tym zakresie nie stawia ¿adnych wymagañ wystarczaj±cym jest z³o¿one wraz z ofert± o¶wiadczenie zgodnie z za³o¿eniami w pkt. 9.3. SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
a) Zamawiaj±cy w tym zakresie nie stawia ¿adnych wymagañ, wystarczaj±cym jest z³o¿one wraz z ofert± o¶wiadczenie zgodnie z za³o¿eniami w pkt. 9.2 i 9.3.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
a) wykonanych robót:
Na potwierdzenie niniejszego warunku nale¿y z³o¿yæ wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty i us³ugi te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane i us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty;
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w tym okresie wykona³:
- Jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub modernizacji lub remoncie remoncie o¶wietlenia ulicznego.
Do ka¿dej pozycji wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy roboty zosta³y wykonane w sposób nale¿yty, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
b) wykazu osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie niniejszego warunku nale¿y z³o¿yæ wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia
i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje n/w osobami:
o kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych - zgodnie z ich aktualn± definicj± w prawie budowlanym lub wcze¶niejsz±, obowi±zuj±c± w poprzednim stanie prawnym, reguluj±cym przepisy dot. uprawnieñ budowlanych - posiadaj±cym do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy inwestycjach dla których inwestor wymaga³ od Wykonawcy powo³ania kierownika na co najmniej 1 inwestycji polegaj±cej na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub modernizacji lub remoncie remoncie o¶wietlenia ulicznego
Do wykazu osób nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e zaproponowane osoby posiadaj± wymagane uprawnienia i przynale¿± do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego je¿eli taki wymóg na te osoby nak³ada Prawo budowlane.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1. odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4 2. o¶wiadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1170) 3. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów sk³ada dokumenty o braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu do tych podmiotów. (dokumenty te zosta³y okre¶lone w pkt. 9.4.4 )
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Wykaz wykonanych robót potwierdzaj±cy opisany warunek wraz z dowodami potwierdzaj±cymi nale¿yte wykonanie tych robót 9.4.2 a) - za³±cznik nr 7 SIWZ
2. Wykazu osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.2 b) - za³±cznik nr 6 SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oferta cenowa zgodna z za³±czonym drukiem "Formularza oferty" - za³±cznik nr 1 do SIWZ . Formawynagrodzenia ustalona przez Zamawiaj±cego za realizacjê przedmiotu zamówienia to rycza³t.O¶wiadczenia o których mowa w pkt. 9.2 (za³±cznik nr 3 i 4 SIWZ) O¶wiadczenie o podwykonawcach(za³±cznik nr 1a SIWZ) Pe³nomocnictwo - Je¿eli oferta wraz z o¶wiadczeniami sk³adana jest przezpe³nomocnika nale¿y do oferty za³±czyæ pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce pe³nomocnika do tejczynno¶ci. Wykonawcy, który polega na zasobach innych podmiotów sk³ada wraz z ofert±o¶wiadczenie podmiotu o udostêpnieniu zasobów wskazuj±ce na okoliczno¶ci opisane w "Wymogi wzakresie o¶wiadczenia sk³adanego wraz z ofert± o udostêpnieniu zasobów przez inny podmiot" -dokumenty wskazane w pkt 3 a-d
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena brutto | 60,00 |
| Okres wyd³u¿onego okresu udzielonej gwarancji jako¶ci | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy, w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w ni¿ej wymienionych przypadkach: 1. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, mo¿e nast±piæ w przypadkach, gdy opó¼nienie terminu wykonania przedmiotu Umowy nie jest zale¿ne od Wykonawcy tj. si³a wy¿sza (np.: klêska ¿ywio³owa, niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne). Termin ten zostaje wówczas przed³u¿ony o czas trwania zaistnia³ych okoliczno¶ci - do czasu ust±pienia tych okoliczno¶ci. 2. W przypadku stwierdzenia, ¿e okoliczno¶ci zwi±zane z wyst±pieniem COVID-19 wp³ywaj± na nale¿yte wykonanie umowy. 3. Dopuszcza siê stosowanie robót zamiennych w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach; 1) na wniosek Wykonawcy, za zgod± Zamawiaj±cego, w trakcie prowadzenia robót, mog± byæ dokonywane zmiany technologii wykonania elementów robót. Dopuszcza siê je tylko w przypadku, gdy proponowane przez Wykonawcê rozwi±zanie jest równorzêdne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jaki przewiduje dokumentacja. W tym przypadku niezbêdne bêdzie przedstawienie projektu zamiennego zawieraj±cego opis proponowanych zmian wraz z rysunkami. Projekt taki wymaga akceptacji i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiaj±cego. 2) w przypadku gdy z punktu widzenia Zamawiaj±cego zachodzi potrzeba zmiany rozwi±zañ technicznych wynikaj±cych z umowy Zamawiaj±cy sporz±dza protokó³ robót zamiennych, a nastêpnie dostarcza dokumentacjê na te roboty. 3) konieczno¶ci wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji w sytuacji gdy wykonanie tych robót bêdzie niezbêdne do prawid³owego i zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi przepisami wykonania przedmiotu umowy. 4) konieczno¶æ zrealizowania zadania przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, a zmiany te uniemo¿liwi± przekazanie obiektu do u¿ytkowania. 5) Konieczno¶æ wprowadzenia zmian spowodowanych kolizj± z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostan± ograniczone do zmian koniecznych powoduj±cych unikniêcie kolizji, 6) Rozliczenie robót zamiennych o których mowa w pkt. 1) - 5) nastêpuje w oparciu o czynniki cenotwórcze przedstawione w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. W przypadku braku w kosztorysie ofertowym cen materia³ów lub urz±dzeñ przyjmuje siê za prawid³owe ¶rednie ceny z ostatniego opublikowanego cennika sekocenbud dla woj. lubelskiego lub udokumentowan± najni¿sz± cenê z trzech porównywalnych cen z hurtowni z tymi materia³ami. 4. Zmiana terminu, która uprawnia do zmiany harmonogramu, który wymaga akceptacji Zamawiaj±cego nast±pi w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach; 1) Zmiana terminu przewidzianego na zakoñczenie robót, tj.: a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególno¶ci: - dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owe, strajki generalne lub lokalne, konsekwencje zwi±zane z COVID-19), maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonania robót; - warunki atmosferyczne odbiegaj±ce od typowych dla pory roku, uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologi± przewidzian± w dokumentacji projektowej lub technologi± zaakceptowan± przez Zamawiaj±cego b) konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót o czas niezbêdny do ich usuniêcia. c) przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego, d) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, e) wykopalisk archeologicznych uniemo¿liwiaj±cych wykonanie dalszych robót 5. Dokonanie zamiany kierownika budowy (robót) na osobê o kwalifikacjach i do¶wiadczeniu wymaganym w SIWZ. 6. Zmiany warunków umowy powinny nast±piæ w formie pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-10-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudow± infrastruktury o¶rodka sportowego w Borowej
- Odbudowa po powodzi na obszarze powiatu nyskiego - Przebudowa i rozbudowa infrastruktury drogowej w ulicach: Bohaterów Warszawy, Mariackiej, Partyzantów, Norwida w wyniku powodzi w Nysie
- PRZEBUDOWA ULIC W REJONIE OSIEDLA WYZWOLENIA 1,2,3,4,5 I 6 OD STRONY PO£UDNIOWEJ WRAZ Z CHODNIKIEM I INFRASTRUKTUR¡ TECHNICZN¡
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 14 w Opolu - etap IV
- Szko³a Podstawowa nr 36 - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzysz±cymi w ramach zadania "Zwiêkszenie efektywno¶ci energetycznej budynków u¿yteczno¶ci publicznej w Rybniku"
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku dydaktycznego dz. Nr 5746/9 w Bochni, ul. Windakiewicza 23
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





