Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-21
Nowy Dwór Gdański: Dostawa tablic rejestracyjnych
Numer ogłoszenia: 58800 - 2008; data zamieszczenia: 21.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 055 2473668 w. 50, fax 055 247 36 70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nowydworgdanski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia są dostawy (na koszt wykonawcy) do siedziby zamawiającego tablic rejestracyjnych w asortymencie oraz szacunkowych ilościach: · Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe i dwurzędowe - ok. 4000 szt. · Tablice samochodowe indywidualne - ok. 40 szt. · Tablice zwyczajne do przyczep, jednorzędowe i dwurzędowe - ok. 400 szt. · Tablice zwyczajne motocyklowe / ciągnikowe - ok. 200 szt. · Tablice motorowerowe - ok. 100 szt. Maksymalny termin dostawy zamówionych tablic na adres Zamawiającego nie może przekroczyć 14 dni od daty otrzymania pisemnego ( także mailem lub faksem) zamówienia. Forma płatności - 14 dni po zrealizowaniu dostawy i wpłynięciu faktury. Tablice muszą być wykonywane zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity Dz. U. z 2007r.Nr 186, poz. 1322 z późniejszymi zm.). Termin gwarancji minimum - 3 lata.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.52.00.00 - Wyroby aluminiowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.72.10.00 - Glin Oryginalny kod CPV: 28.52.74.10 - Znaki metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki wymagane od wykonawców nie podlegają zmianie w toku postępowania. 2. Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że spełniają wymagane warunki, w terminie określonym przez zamawiającego. 3. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o następujące warunki: · Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne. · Złożenie poprawnie wypełnionego i podpisanego przez uprawnione osoby formularza ofertowego, który w treści będzie zawierał oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przez niego wymaganych warunków przetargu. · Złożenie oferty z poprawnie naliczoną ceną brutto. · Posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. · Posiadanie zezwolenia na produkcje tablic rejestracyjnych wydanego przez odpowiedni organ. · Gotowość do wykonania zamówienia na warunkach i w terminach określonych przez zamawiającego. 4. Z przetargu zostaną wykluczeni wykonawcy określeni w art. 24, oraz niespełniający warunków art. 22, Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zm.). 5. Zamawiający odrzuci oferty które nie spełniają wymagań zawartych w specyfikacji lub są niezgodne z Ustawą z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605), zamawiający żąda od wykonawców następujących dokumentów i oświadczeń: o formularza ofertowego z poprawnie naliczoną ceną, oraz oświadczeniem w jego treści o spełnianiu warunków ustawowych zawartych w art. 22, ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004r. prawo zamówień publicznych ( jako załącznik nr 1 do oferty), o aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zgodnego z EKD, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jako załącznik nr 2 do oferty), o zezwolenia odp. Wojewody na produkcję tablic rejestracyjnych (jako załącznik nr 3 do oferty), o umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza oferenta jest prowadzona w formie spółki cywilnej ( jako zał. nr 4 do oferty ), o oświadczenia; którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy. o dokumentu regulującego współpracę podmiotów występujących wspólnie - (konsorcjum), określającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jako załącznik nr 5 do oferty), o jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, o wykonawcy konsorcjum osobno składają dokumenty: załącznik nr 2, oraz wspólnie: załączniki nr 1; 3; 4; 5. 2. Dokumenty, o których mowa w dziale VI mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego oferenta. 3. Nie spełnienie warunków poskutkuje odrzuceniem oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nowydworgdanski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe 82-100 Nowy Dwór Gdański ul. Sikorskiego 23..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe 82-100 Nowy Dwór Gdański ul. Sikorskiego 23..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU GDAŃSKIEGO
- Przeprowadzenie audytu oraz opracowanie dokumentacji w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Nowy Dwór Gdański" - Wdrożenie dedykowanego oprogramowania do przechowywania logów
- SR.272.d.14.2025.PW Zakup z sukcesywnymi dostawami granulatu drzewnego (typu pellet, pelet, pellets) do DPS "MORS" w Stegnie
- Dostawa, montaż i uruchomienie stacji zlewnej ścieków dowożonych do oczyszczalni ścieków w Nowym Dworze Gdańskim
- Usługa ubezpieczenia Gminy Nowy Dwór Gdański wraz z jednostkami organizacyjnymi
- SR.272.u.11.2025.MD "Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności i pojazdów Powiatu Nowodworskiego woj. pomorskie na 36 miesięcy".
- SR.272.d.10.2025.MD Dostawa wyposażenia w ramach realizacji projektu: "Nowoczesna Szkoła - gwarantem sukcesu".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.