Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-21
Gostynin: Dostawa sadzonek kwiatowych i wykonanie nasadzeń w oparciu o opracowaną koncepcję ukwiecenia miasta Gostynina
Numer ogłoszenia: 58794 - 2008; data zamieszczenia: 21.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gostynina, Rynek 26, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2360737, fax 024 2360712.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gostynin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sadzonek kwiatowych i wykonanie nasadzeń w oparciu o opracowaną koncepcję ukwiecenia miasta Gostynina.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) opracowanie koncepcji ukwiecenia miasta będącej podstawą wykonania nasadzeń kwietnikowych na terenie miasta Gostynina przy następujących ulicach (zał. graf nr 5 do siwz): - 3 Maja (przy Oficynie) Rynek, - róg ulic Jana Pawła II i Płockiej, - przy budynku Miejskiego Domu Kultury. 2) dostawa materiałów do nasadzeń oraz ich wykonanie (przygotowanie podłoża z zastosowaniem nawozów) z zachowaniem kształtów i barw użytych w zaakceptowanej uprzednio przez Burmistrza Miasta koncepcji; 3) obsadzenie 36 wież kwiatowych, w tym: - połówki - 4 szt. (6 mis - półpierścieni), - całe - 32 szt. (6 mis pierścieni). wraz z ich transportem na koszt własny Wykonawcy (przed i po wykonaniu nasadzeń) oraz załadunkiem i wyładunkiem, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Podstawą zamówienia jest opracowanie koncepcji ukwiecenia terenu Miasta Gostynina dla obszaru śródmieścia oraz ulic wjazdowych, ze szczególnym uwzględnieniem centrum miasta. Koncepcja powinna zawierać m.in. rozwiązania dla istniejących kompozycji gazonowych, rabatowych oraz konstrukcji kwietnikowych na terenie miasta. Do koncepcji należy załączyć szczegółowy wykaz sadzonek kwiatów i innych materiałów niezbędnych do jej zrealizowania. Koncepcja w swoim opracowaniu powinna zawierać zarówno część opisową dla zakresu i formy niniejszego przedmiotu zmówienia, jak i graficzną w formie rysunków. Powyższa koncepcja po zatwierdzeniu przez Zamawiającego będzie podstawą dla dokonania dostaw i usługi wykonania nasadzeń. Zamawiający wymaga aby dostarczone sadzonki były odpowiednio wyrośnięte, prawidłowo ukorzenione (doniczkowane), zdrowe i prawidłowo uformowane (nie wybujałe, po wysadzeniu nie mogą ścielić się po ziemi) oraz odpowiednio zabezpieczone w trakcie transportu. Wykonawca ponosi całkowitą i wyłączną odpowiedzialność za jakość, przydatność oraz spełnianie określonych w siwz wymogów przez dostarczony przedmiot zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo dostarczenia na żądanie dodatkowych informacji np. w postaci próbek, pojedynczych egzemplarzy sadzonek itp. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) w celu sporządzenia koncepcji zaleca się dokonanie wizji lokalnej i zapoznanie się z warunkami obszarów miasta, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia; 2) uzyskanie informacji niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia; 3) dokonanie niezbędnych pomiarów; 4) zapoznanie się z wymaganiami dotyczącymi obsadzania konstrukcji kwietnikowych firmy TERRA Gubin; 5) dostarczenie niezbędnej ilości sadzonek oraz innych niezbędnych materiałów dla potrzeb nasadzeń własnym transportem Wykonawcy; 6) wykonanie prac przygotowawczych (np. wyrównanie, uzupełnienie ziemi itp.); 7) wykonanie nasadzeń i niezbędnych zabiegów pielęgnacyjnych, przez osoby posiadające odpowiednią wiedzę i umiejętności dla tego rodzaju usług; 8) przestrzeganie terminów realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w siwz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.21.00 - 01.12.21.00 02.51.00.00 - 02.51.00.00 Oryginalny kod CPV: 10.22.00.00 - Torf Kod CPV wg słownika 2008: 09.11.22.00 - Torf Oryginalny kod CPV: 24.15.80.00 - Różne nawozy Kod CPV wg słownika 2008: 24.44.00.00 - Różne nawozy Oryginalny kod CPV: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę w/w dokumentów wg reguły spełnia - nie spełnia. Wykonawca, który nie spełnia każdego z w/w warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy (zgodnie z wzorem przedstawionym w załączniku nr 2 do specyfikacji); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) w przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów (dotyczy także spółek cywilnych) - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. Wszystkie kserokopie i odpisy wymaganych dokumentów wymienionych wyżej, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umgostynin.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w cenie 15 zł osobiście w siedzibie Zamawiającego (pok. 304), za zaliczeniem pocztowym (nr fax. 024 236-07-12), e-mail: zp@gostynin.pl, bezpłatnie na stronie Zamawiającego http://umgostynin.bip.org.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Gostynina - Rynek 26, 09-500 Gostynin, pok. 208 (sekretariat),.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- " " Modernizacja-remont drogi powiatowej nr 1422W Gostynin- Skrzany" oraz "Modernizacja odcinka drogi powiatowej nr 1465W - ul. Kolonia" i " Modernizacja odcinka drogi powiatowej nr 1451W ...""
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Miasta Gostynina
- Zalesiański Park Aktywności
- Przebudowa dźwigu osobowo-towarowego w Krajowym Ośrodku Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie IV
- Modernizacja dróg wewnętrznych w m. Bierzewice, Bielawy, Gorzewo, Górki Drugie, Józefków, Kazimierzów, Klusek, Marianów Sierakowski, Sokołów, Stefanów
- Modernizacja pokrycia dachowego sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej w Białotarsku
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług koszenia trawy na terenach zielonych w mieście Mysłowice w roku 2025
- Dostawa nawozów mineralnych do COBORU Stacji Doświadczalnej Oceny Odmian w Przecławiu w II półroczu 2025 roku
- Dostawa nawozów mineralnych do utrzymania nawierzchni darniowych lotnisk wojskowych
- Dostawa nawozów dla OT Nowe Linie - cz. II
- Dostawa nawozów - część II
- Utworzenie zielonej strefy na osiedlu w Parzęczewie
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.