Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-21
Polkowice: Opracowanie projektu technicznego zagospodarowania terenu cmentarza gminnego w Polkowicach
Numer ogłoszenia: 58771 - 2008; data zamieszczenia: 21.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice, Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. (076) 847 41 84, fax (076) 845 13 64.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu technicznego zagospodarowania terenu cmentarza gminnego w Polkowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania projektu budowlano-wykonawczego zagospodarowania terenu cmentarza gminnego przy ul. Spokojnej w Polkowicach - na podstawie Koncepcji zagospodarowania rozbudowy cmentarza wykonanej przez Pracownię Architektoniczną PROJEKT z Głogowa oraz w związku z projektem ogrodzenia cmentarza, a także zgodnie z wymogami Zamawiającego i obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) wykonanie projektu budowlano-wykonawczego (5 egzemplarzy) w zakresie: - zagospodarowania terenu cmentarza z wyznaczeniem kwartałów w nawiązaniu do istniejącego cmentarza oraz ogrodzenia zgłoszonego dnia 18.12.2007 r. i potwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Polkowicach pismem nr AB/7352-1/VI/434/07/08 z dnia 22.01.2008 r., - ciągów komunikacyjnych umożliwiających swobodny przemarsz konduktu żałobnego oraz służb technicznych, - budowy ściany na urny, - rozprowadzenia wody wraz z punktami jej czerpania, - docelowej komunikacji pieszej, - organizacji ruchu docelowego i tymczasowego, - oświetlenia terenu rozbudowywanego cmentarza, - odprowadzenia wód opadowych (kanalizacja deszczowa bądź inna forma zagospodarowania wód deszczowych), - elementów małej architektury tj. murków, ławek, miejsc do gromadzenia odpadów z terenu cmentarza, pomp ozdobnych, pomników, fontann, sadzawek, - przy głównym wejściu do rozbudowywanego cmentarza zapewnienia lokalizacji dwóch punktów usługowych o powierzchni ok. 50m2 każdy, z przyłączami do sieci wodociągowej, sanitarnej i energetycznej, - zieleni z programem pielęgnacji dostosowanym do istniejących warunków, - nagłośnienia terenu, - zabezpieczenia, oznakowania i wyposażenia terenu wynikające z obowiązujących przepisów p.poż., b) sporządzenia dokumentacji geologiczno-geotechnicznej pod potrzeby rozbudowy cmentarza, c) przygotowanie mapy do celów projektowych, d) uzyskanie w niezbędnym zakresie i na swój koszt opinii, uzgodnień, pozwoleń wymaganych odrębnymi przepisami za wyjątkiem opłat przyłączeniowych i opłat za wydanie warunków technicznych przyłączenia, które umożliwią uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę, e) przygotowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż (po 2 egzemplarze), f) przygotowanie przedmiarów robót dla każdej branży odrębnie (po 2 egzemplarze), g) przygotowanie kosztorysów inwestorskich dla każdej branży odrębnie (po 2 egzemplarze), h) odbycie w ramach wynagrodzenia ofertowego dwóch konsultacji z Zamawiającym w trakcie przygotowywania przedmiotu zamówienia, i) złożenie wniosku i uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę, j) odbycie w ramach wynagrodzenia ofertowego dwóch nadzorów autorskich w trakcie realizacji robót budowlanych Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.20.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 71.42.00.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 199.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, - wykażą należyte wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, w ramach odrębnych umów co najmniej jednego projektu zagospodarowania terenu dla powierzchni powyżej 5000 m2, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje); - zapewnią realizację zadania przez osobę (osoby), które są aktualnymi członkami Izby Budowlanej (Izby Inżynierów, Izby Architektów), posiadające uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do sporządzania projektów: zagospodarowania terenu, sieci wodno - kan. Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ, b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, d) wykaz obejmujący wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, w ramach odrębnych umów co najmniej jednego projektu zagospodarowania terenu dla powierzchni powyżej 5000 m2, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje); e) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, które są aktualnymi członkami właściwej Izby Budowlanej (Izby Inżynierów, Izby Architektów), posiadających uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do sporządzania projektów: zagospodarowania terenu, sieci wodno - kan.; f) aktualne dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych osoby/osób, które są aktualnymi członkami właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego, posiadających uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do sporządzania projektów: zagospodarowania terenu, sieci wodno - kan. oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego tej/tych osób(y)). Uwaga: 1. Wymienione dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii dokumentu. 2. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy oraz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. a, b muszą być złożone przez każdy podmiot. 4. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. 6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony list intencyjny podpisany przez Wykonawców chcących startować wspólnie oraz dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika. 7. Wykonawca zobowiązuje się sporządzić umowę konsorcjum po wyborze oferty tj. w okresie między wygraniem przetargu a podpisaniem umowy o zamówienie. 8. Umowa konsorcyjna musi zawierać: - określenie celu gospodarczego, - oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas realizacji przez Wykonawcę usunięcia wad i niekompletności dokumentacji projektowej, zgłoszonych przez Zamawiającego w trakcie procedury udzielen - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 59-100 Polkowice, ul. Rynek 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2008 godzina 11:00, miejsce: 59-100 Polkowice, ul. Rynek 1, Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Zakup ciągnika na potrzeby Powiatowej Bazy Magazynowo - Sprzętowej Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę odcinka drogi ul. Kopalnianej w Polkowicach
- "Zakup koparko - ładowarki na potrzeby Powiatowej Bazy Magazynowo - Sprzętowej Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej"
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego w sezonie 2025-2026
- Rozbudowa sektorów K1-K6 cmentarza gminnego w Polkowicach
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji realizowanej w ramach zadania: "Budowa powiatowej bazy magazynowo sprzętowej ochrony ludności wraz z infrastrukturą - etap I"
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokument. projektowej dla termomodernizacji budynku i modernizacji węzła cieplnego bud. LXXVI LO im. Marszałka J. Piłsudskiego ul. Kowelska 1 Warszawa wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj.... pn. "Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Łochowie"
- Budowa magazynu obrony cywilnej
- Opracowanie dokumentacji techniczno-kosztorysowej na budowę Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
- Kompleksowa modernizacja Ośrodka Kultury w Wieleniu oraz Wiejskiego Domu Kultury w Rosku z zachowaniem i rewitalizacją obiektów dziedzictwa kulturowego
- Oprac. kompleksowej dok. projektowej i kosztorysowej dla zad. "Budowa bud. zaplecza szat.-sanit. oraz admin.-techn. Stadionu Sportowego Zakrzów wraz z zagospod. terenu i infrastrukturą techn. (...)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.