Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-21
Wejherowo: Dostawa antyseptyków
Numer ogłoszenia: 58761 - 2008; data zamieszczenia: 21.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy, ul. dr A. Jagalskiego 10, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 5727331, fax 058 5727331.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ceynowahosp.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa antyseptyków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa antyseptyków przez okres 12 miesięcy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie będącym przedmiotem niniejszego postępowania (rozdz. 5 pkt 1a SIWZ), - posiadają uprawnienie do podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem postępowania b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonali w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi stanowiącemu przedmiot nn postępowania (tj. zrealizowali zamówienia na dostawę antyseptyków o wartości nie mniejszej niż wartość brutto oferowanej ceny w nn postępowaniu dla każdego z zamówień) (rozdz. 5 pkt 1b SIWZ), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają na rachunku banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej wartości brutto złożonej oferty (rozdz. 5 pkt 1c SIWZ), d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - nie zachodzą wobec Wykonawcy przesłanki wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (rozdz. 5 pkt 1d SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń, zgodnie z rozdz. 6) SIWZ na zasadzie - spełnia-nie spełnia warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca składa (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców): - dla potwierdzenia spełniania warunku wskazanego w rozdziale 5 pkt 1a SIWZ: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. - dla potwierdzenia spełniania warunków wskazanych i opisanych w rozdziale 5 pkt 1a 1b 1c i 1d SIWZ: b) Zezwolenie/Koncesja na podjęcie działalności objętej przedmiotem nn. postępowania wydane zgodnie z przepisami ustawy Prawo Farmaceutyczne (Ustawa z dn. 06.09.2001 r., Dz. U. Nr 53 poz. 533 z 2004 r. z późn. zm.) c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ (wzór oświadczenia)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ceynowahosp.com.pl , www.ceynowahosp.internetdsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny ul. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo Dział Dezynfekcji i Sterylizacji.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego (ul. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo) - Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PREPARATY DO HIGIENICZNEGO I CHIRURGICZNEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI RĄK PERSONELU MEDYCZNEGO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARATY DO HIGIENICZNEGO I CHIRURGICZNEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI RĄK PERSONELU MEDYCZNEGO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PREPARATY DO HIGIENICZNEGO I CHIRURGICZNEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI RĄK PERSONELU MEDYCZNEGO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARATY DO HIGIENICZNEGO I CHIRURGICZNEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI RĄK PERSONELU MEDYCZNEGO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PREPARATY DO HIGIENICZNEGO I CHIRURGICZNEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI RĄK PERSONELU MEDYCZNEGO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARATY DO HIGIENICZNEGO I CHIRURGICZNEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI RĄK PERSONELU MEDYCZNEGO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI SKÓRY PACJENTA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARATY DO DEZYNFEKCJI SKÓRY PACJENTA.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PREPARAT DO DEZYNFEKCJI BŁON ŚLUZOWYCH I RAN PACJENTA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARAT DO DEZYNFEKCJI BŁON ŚLUZOWYCH I RAN PACJENTA.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PREPARAT DO DO PŁUKANIA JAM CIAŁA PACJENTA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARAT DO DO PŁUKANIA JAM CIAŁA PACJENTA.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: CHUSTECZKI DO DEZYNFEKCJI SKÓRY I RĄK PERSONELU MEDYCZNEGO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CHUSTECZKI DO DEZYNFEKCJI SKÓRY I RĄK PERSONELU MEDYCZNEGO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PREPARAT DO DEZYNFEKCJI SKÓRY, BŁON ŚLUZOWYCH I RAN PACJENTA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARAT DO DEZYNFEKCJI SKÓRY, BŁON ŚLUZOWYCH I RAN PACJENTA.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych mieszankami mineralno - asfaltowymi frakcji 0/12 mm na gorąco
- Modernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół Policealnych w Wejherowie
- Pozimowe oczyszczanie jezdni i chodników
- Sukcesywne dostawy folii operacyjnej
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów do żywienia pozajelitowego, wyrobów farmaceutycznych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, opatrunków, produktów leczniczych dla przewodu pokarmowego i metabolizmu (...)-48cz.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji sprzętu i powierzchni oraz preparatów do mycia i dezynfekcji ciała.
- Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie VIII
- "Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych"
- Dostawa akcesoriów zużywalnych do procesów dekontaminacji maszynowej oraz procesów sterylizacji parowej i plazmowej na potrzeby Lokalnej Sterylizatorni Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.