To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-28
Zielona Góra: zakup i dostawa materiałów biurowych i papieru do sprzętu drukującego, z podziałem na dwa zadania
Numer ogłoszenia: 58760 - 2012; data zamieszczenia: 28.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19818 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa materiałów biurowych i papieru do sprzętu drukującego, z podziałem na dwa zadania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papieru do sprzętu drukującego do siedziby Zamawiajacego, tj do magazynu, mieszczącego się w piwnicy biurowca Urzędu Miasta przy ul. Podgórnej 22 w Zielonej Górze, transportem Wykonawcy na jego koszt i niebezpieczeństwo. 6.1. Zadanie nr 1: Dostawa materiałów biurowych: Szczegółowy opis poszczególnych pozycji i przewidywana maksymalna, szacunkowa ilość asortymentu artykułów biurowych zawarta jest w załączniku nr 7 do SIWZ będącym jednocześnie tabelą wyliczenia ceny zamówienia. Wielkość ta, jest wielkością szacunkową i nie każdy rodzaj asortymentu wymieniony w załączniku nr 7 do SIWZ musi być zakupiony w pełnym zakresie ilościowym. Dostawy winny być realizowane sukcesywnie, przeciętnie raz w miesiącu w ciągu 5 dni od daty wysłania zamówienia. Zamawiający będzie każdorazowo, przed zakupem, określał faksem lub drogą elektroniczną na osobnym zamówieniu ilość i asortyment papieru oraz materiałów biurowych wybranych z wykazów będących załącznikami nr 7 i nr 7A do SIWZ. Dostawy winny być realizowane sukcesywnie, przeciętnie raz w miesiącu w ciągu 5 dni od daty wysłania zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO PLUS KRĘPA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO PLUS KRĘPA" SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Plus B. Krępa, W. Krępa sp. j., Piaskowa 4, 65-209 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 76516,29
Oferta z najniższą ceną: 76516,29 / Oferta z najwyższą ceną: 76587,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup wyposażenia - sprzęt elektroniczny - sprzęt fotograficzny wraz z oprzyrządzeniem na potrzeby Urban Lab
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa miejsca do kontroli i ważenia pojazdów przy drodze nr 92 w miejscowości Mostki
- Budowa czterech turbin wiatrowych o mocy 5-7 kW każda, współpracujących z istniejącą instalacją wytwórczą PV
- Usługa promocyjna polegająca na składzie, opracowaniu graficznym i wydruku bezpłatnego informatora miejskiego "Czas Zielonej Góry".
- Konserwacja nawierzchni dróg wraz z robotami towarzyszącymi w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: Zadanie nr 1, 2, 3, 4, 5, 6
- Kampania informacyjno-promocyjna czasopisma samorządowego "Nasza Lubuska - Region" w celu promocji Województwa Lubuskiego polegająca na druku czasopisma samorządowego "Nasza Lubuska - Region".
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy papieru do drukarek, innych materiałów biurowych na potrzeby UMiG we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w I połowie 2026 roku
- Dostawy w ramach projektu "Rozwój edukacji włączającej w szkołach podstawowych w Gminie Dobczyce"-2
- Dostawa artykułów biurowych wraz z transportem i rozładunkiem dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa materiałów biurowych - dogrywka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





