Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-09-21
Og³oszenie nr 587510-N-2020 z dnia 2020-09-21 r.
Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej: ZP-381-49/2020 Dostawa rêkawic diagnostycznych nieja³owych oraz rêkawic chirurgicznych ja³owych dla SPZOZ w Szamotu³ach.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny
55382200000000, ul.
ul. Sukiennicza
13
,
64-500
Szamotu³y, woj.
wielkopolskie, pañstwo
Polska, tel.
612 927 103, e-mail
zam.pub@szamotuly.med.pl, faks
612 927 102.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.szamotuly.med.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Tak
adres
przetargi@szamotuly.med.pl
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
ZP-381-49/2020 Dostawa rêkawic diagnostycznych nieja³owych oraz rêkawic chirurgicznych ja³owych dla SPZOZ w Szamotu³ach.
Numer referencyjny:
ZP-381-49/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy: rêkawic diagnostycznych nieja³owych i chirurgicznych ja³owych. 3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowe ilo¶ci zawiera za³±cznik nr 3 (pakiety 1, 2, 3 ) - formularz asortymentowo - ilo¶ciowo - cenowy do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - nale¿y przyj±æ, ¿e wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie okre¶laj± parametry techniczne, eksploatacyjne, u¿ytkowe, co oznacza, ¿e Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty w tej czê¶ci przedmiotu zamówienia o równowa¿nych parametrach technicznych, eksploatacyjnych, u¿ytkowych i jako¶ciowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowany przez niego przedmiot zamówienia spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Wykonawca w takim przypadku obowi±zany jest przedstawiæ w ofercie wykaz rozwi±zañ równowa¿nych, pozycjê, której rozwi±zanie równowa¿ne dotyczy oraz szczegó³owy opis rozwi±zania równowa¿nego. Celem Zamawiaj±cego jest jedynie pozyskanie w jak najni¿szych kosztach ³±cznych przedmiotu zamówienia najwy¿szej jako¶ci i funkcjonalno¶ci. 5. Przedmiot zamówienia oferowany przez Wykonawcê musi spe³niaæ warunki dopuszczenia do obrotu i do u¿ywania okre¶lone ustaw± z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2020, poz. 186) 6. Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ Charakterystykê Produktu Leczniczego (kartê charakterystyki) do poszczególnych produktów leczniczych na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego. 8. W ramach przedmiotu zamówienia i w jego cenie Wykonawca zobowi±zany jest do: a) dostawy przedmiotu zamówienia bezpo¶rednio do wskazanego magazynu - Apteki Szpitalnej (okno podawcze do magazynu apteki w piwnicy, poziom -1, ty³ budynku A, za wej¶ciem A7) w godzinach pracy Zamawiaj±cego w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku w³±cznie. Towar pozostawiony poza aptek± uwa¿a siê za niedostarczony zgodnie z umow±, b) Termin realizacji poszczególnych dostaw na rêkawice nie mo¿e przekroczyæ od 1 do 5 dni roboczych, licz±c od chwili z³o¿enia zamówienia faksem lub e-mailem, chyba ¿e w/w termin mija w dzieñ wolny od pracy wtedy zamówienie musi byæ zrealizowane w nastêpny dzieñ roboczy. d) zagwarantowanie dostaw pakietów lekowych od godz. 7:25 do godz. 9:30 e) ka¿dy dokument rozliczeniowy ( faktura ) musi zawieraæ nr umowy, której dotyczy. 9. Dostawy odbywaæ siê bêd± na koszt i ryzyko Wykonawcy. 10. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert na przedmiot zamówienia inny ni¿ opisany przez Zamawiaj±cego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 11. Ka¿dorazowa dostawa przedmiotu zamówienia realizowana bêdzie przez Wykonawcê na podstawie odrêbnych zapotrzebowañ sk³adanych elektronicznie lub faksem przez Zamawiaj±cego od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach 7.30 do 13.00. 12. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, ulotki informacyjne, etykiety (oryginalne) musz± byæ sporz±dzone w jêzyku polskim. 13. Zamawiaj±cy wymaga aby termin wa¿no¶ci oferowanego asortymentu towaru by³ nie krótszy ni¿ 12 miesiêcy. Dostawy produktów z krótszym terminem wa¿no¶ci mog± byæ dopuszczone w wyj±tkowych sytuacjach i ka¿dorazowo zgodê na nie musi wyraziæ upowa¿niony przedstawiciel Zamawiaj±cego 14. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa - zwiêkszenie ilo¶ci niektórych pozycji przy równoczesnym zmniejszeniu ilo¶ci innych pozycji asortymentowych w granicach warto¶ci zawartej umowy (w przypadku nie wykorzystania pozycji a jednocze¶nie zapotrzebowaniu na inn± pozycjê asortymentu, której ilo¶æ zosta³a wyczerpana). W przypadku u¿ycia w za³±cznikach do niniejszej SIWZ nazw materia³ów, producentów czy znaków towarowych, nale¿y je traktowaæ jako przyk³adowe, maj±ce na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz okre¶laj±ce standard techniczny i jako¶ciowy. Ilekroæ SIWZ wskazuje znak towarowy materia³u, patent lub pochodzenie, Wykonawca mo¿e zastosowaæ wskazany lub równowa¿ny, inny materia³, urz±dzenie, spe³niaj±cy wymogi techniczne wskazanego oraz posiadaj±cy w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowe zgodne z wymogami okre¶lonymi w Polskich Normach przenosz±cych normy europejskie lub normach innych pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenosz±cych te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenosz±cych normy europejskie lub norm innych pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenosz±cych te normy europejskie oraz norm, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp przy opisie przedmiotu zamówienia uwzglêdnia siê w kolejno¶ci: - Polskie Normy; - Polskie aprobaty techniczne; - Polskie specyfikacje techniczne dotycz±ce projektowania, wyliczeñ i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw; Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ w ofercie (z³o¿yæ wraz z ofert±), ¿e oferowane przez niego dostawy lub us³ugi spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Materia³y, wyroby, rozwi±zania techniczne do wykonania zamówienia nale¿y przyjmowaæ w kategorii i jako¶ci nie ni¿szej ni¿ te wskazane w SIWZ i za³±cznikach do niej. U¿yte w dokumentacji nazwy, które wskazuj± lub mog³yby kojarzyæ siê z producentem lub firm±, norm±, dyrektyw± lub innymi przepisami, certyfikatami, ¶wiadectwami, itp. nie maj± na celu preferowania rozwi±zañ danego producenta lecz wskazanie na rozwi±zanie, które powinno posiadaæ cechy techniczne, technologiczne, funkcjonalne - nie gorsze od podanych w OPZ. Zamawiaj±cy w przypadku ofert zawieraj±cych rozwi±zania równowa¿ne bêdzie je weryfikowaæ pod wzglêdem spe³niania wymogów SIWZ i poszczególnych pozycji Szczegó³owej specyfikacji materia³ów eksploatacyjnych - za³. 3 do SIWZ. Zamawiaj±cy nie uzna rozwi±zañ równowa¿nych, je¶li bêd± o gorszych ni¿ wskazane w OPZ lub wynikaj±cej z wskazanych w OZP odes³añ - minimalnych wymaganiach jako¶ciowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych.
II.5) G³ówny kod CPV: 18424300-0
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 33141420-0 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporz±dzenia RODO informujê, i¿: 1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Szamotu³ach. Z Administratorem Danych mo¿na skontaktowaæ siê z telefonuj±c pod numer: (61) 29 27 365 lub wysy³aj±c pisemn± korespondencjê na adres: Sukiennicza 13, 64-500 Szamotu³y lub na e-mail sekretariat@szamotuly.med.pl 2. Podmiot powo³a³ Inspektora ochrony danych (dalej: "IOD"), z którym mo¿na siê skontaktowaæ wysy³aj±c pisemn± korespondencjê na adres jw. z dopiskiem "IOD", lub wysy³aj±c mail na adres iod@szamotuly.med.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z prowadzonym, w trybie przetargu nieograniczonego, postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikuj±ce postêpowanie pt.: "Dostawa rêkawic diagnostycznych nieja³owych oraz rêkawic chirurgicznych ja³owych dla SPZOZ w Szamotu³ach", nr sprawy: ZP-381-48/2020. 3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ze zm.), dalej "ustawa Pzp"; 4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, w wypadku ewentualnych roszczeñ okres przetwarzania mo¿e zostaæ wyd³u¿ony do dnia ich rozpatrzenia; 5. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 6. Zgodnie z wymaganiami RODO posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 8. Zgodnie z wymaganiami RODO nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 9. Pani/Pana dane nie bêd± profilowane, a decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; * Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. *** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
a) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin dostawy | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: , godzina: ,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
| Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | rêkawice diagnostyczne |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 18424300-0,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Rêkawice sterylne bez lateksu |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33141420-0,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| tercenamin dostawy | 60,00 |
| termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | rêkawice lateksowe chirurgicze |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33141420-0,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z SZAMOTU£
- UBEZPIECZENIE MAJ¡TKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU SZMOTULSKIEGO
- Dostawa na 2026 r. produktów spo¿ywczych do Internatu I LO w Szamotu³ach w podziale na pakiety - liczba pakietów 9
- dostawa Paliwa Gazowego z rynku SPOT w formie transz kwartalnych lub wg RDN dla punktów poboru nale¿±cych do "Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Szamotu³ach" Spó³ka z o. o. ...
- "Szkolenie warsztatowe wspieraj±ce dla rodziców zastêpczych, kandydatów i opiekunów usamodzielniania, rodziny biologiczne i ich otoczenie na terenie Powiatu Szamotulskiego"
- "Szkolenie warsztatowe wspieraj±ce dla rodziców zastêpczych, kandydatów i opiekunów usamodzielniania, rodziny biologiczne i ich otoczenie na terenie Powiatu Szamotulskiego"
- "Przebudowa dróg gminnych z p³yt betonowych w uk³adzie pasowym na terenie miasta i gminy Szamotu³y (Ko¼le dz. Nr 365; ¦mi³owo, ul. Parkowa; Baborówko, ul. Polna; Mutowo, ul. Chabrowa i Fio³kowa)"
wiêcej: przetargi w Szamotu³ach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa jednorazowych materia³ów medycznych do Szpitala Powiatowego w Kêtrzynie"
- Dostawa materia³ów medycznych i pomocniczych na potrzeby Zak³adu Pielêgnacyjno-Opiekuñczego w Kielcach
- Dom Pomocy Spo³ecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - dostawa 2 ¶rodków czysto¶ci i artyku³ów gospodarczych w 2025 r.
- Zakup i dostarczanie rêkawic ochronnych jednorazowego u¿ytku dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii
- Zakup sprzêtu i wyposa¿enia niezbêdnego do realizacji zadañ z zakresu ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej - sprzêt i wyroby medyczne
- Dostawa ¶rodków ochrony osobistej jednorazowego u¿ytku na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Wiêcborku
wiêcej: Rêkawice jednorazowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





