eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › Sukcesywna dostawa leków oraz płynów infuzyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-06

Żagań: Sukcesywna dostawa leków oraz płynów infuzyjnych
Numer ogłoszenia: 58747 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Żelazna 1a, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4771200, faks 068 3772625.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.zagan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa leków oraz płynów infuzyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków oraz płynów infuzyjnych. Przedmiot zamówienia został podzielony na niezależne od siebie pakiety/zadania. Każdy z pakietów stanowi odrębne zamówienie. Zamawiający wymaga aby oferta na dany pakiet była kompletna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w siwz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.69.25.00 - Płyny dożylne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2; Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie załącznik nr 3 do siwz. 5). Utrzymają oferowane ceny przez okres trwania umowy . Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków, na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wg formuły spełnia lub nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące oświadczenia lub dokumenty poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie (poświadczenie kserokopii musi być opatrzone imienną pieczątką i podpisem osoby upoważnionej do podpisywania oferty) załączone do oferty w następującej kolejności : 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (dołączyć jako załącznik Nr 5 do oferty) 2. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej ,zamówieniem, (jeśli nie jest wymagana - nie dotyczy) - (dołączyć jako załącznik Nr 6 do oferty) 3. Dokument potwierdzający, że oferowany asortyment jest dopuszczony do obrotu i posiada wymagane prawem świadectwa rejestracji Oświadczenie, że oferowane produkty lecznicze są dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i posiada wymagane prawem świadectwo rejestracji art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. (tekst jednolity Dz.U.z 2004 r. nr 53 poz. 533 z póź. zm) Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia świadectwa rejestracji na życzenie i w terminie określonym przez Zamawiającego (dołączyć jako załącznik Nr 7 do oferty) 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik (jako kolejny załącznik) 5. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy,(dołączyć jako załącznik Nr 1 do oferty) 6. Wypełniony i podpisany formularz cenowy (pakiety) (dołączyć jako załącznik Nr 2 do oferty) 7. Oświadczenie dotyczące art. 22 Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu (art.24 Pzp) (dołączyć jako załącznik Nr 3 do oferty) 8. Zaparafowany projekt umowy (dołączyć jako załącznik Nr 4 do oferty) Oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane produkty wymagań określonych przez Zamawiającego. II. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą wspólną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - w przypadku wyboru oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współprace tych podmiotów - oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. III. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w powyższej tabeli w pkt.1 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce - pozostałe dokumenty bez zmian.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.zagan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Żaganiu Ul. Żelazna 1a 68-100 Żagań (Dział Marketingu i Zarządzania Jakością).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Żaganiu Ul. Żelazna 1a 68-100 Żagań (sekretariat pok. nr 316 III piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1-Sukcesywna dostawa leków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków. Przedmiot zamówienia został podzielony na niezależne od siebie pakiety/zadania. Każdy z pakietów stanowi odrębne zamówienie. Zamawiający wymaga aby oferta na dany pakiet była kompletna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do siwz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2-Sukcesywna dostawa leków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków. Przedmiot zamówienia został podzielony na niezależne od siebie pakiety/zadania. Każdy z pakietów stanowi odrębne zamówienie. Zamawiający wymaga aby oferta na dany pakiet była kompletna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do siwz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3-Sukcesywna dostawa leków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków. Przedmiot zamówienia został podzielony na niezależne od siebie pakiety/zadania. Każdy z pakietów stanowi odrębne zamówienie. Zamawiający wymaga aby oferta na dany pakiet była kompletna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do siwz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 -Sukcesywna dostawa leków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków. Przedmiot zamówienia został podzielony na niezależne od siebie pakiety/zadania. Każdy z pakietów stanowi odrębne zamówienie. Zamawiający wymaga aby oferta na dany pakiet była kompletna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do siwz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 -Sukcesywna dostawa leków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków. Przedmiot zamówienia został podzielony na niezależne od siebie pakiety/zadania. Każdy z pakietów stanowi odrębne zamówienie. Zamawiający wymaga aby oferta na dany pakiet była kompletna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6-Sukcesywna dostawa leków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków. Przedmiot zamówienia został podzielony na niezależne od siebie pakiety/zadania. Każdy z pakietów stanowi odrębne zamówienie. Zamawiający wymaga aby oferta na dany pakiet była kompletna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 -Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych. Przedmiot zamówienia został podzielony na niezależne od siebie pakiety/zadania. Każdy z pakietów stanowi odrębne zamówienie. Zamawiający wymaga aby oferta na dany pakiet była kompletna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do siwz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.