Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-19
Nysa: DOSTAWĘ WĘGLA EKO-GROSZKU DLA MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W NYSIE ALEJA WOJSKA POLSKIEGO 31
Numer ogłoszenia: 58746 - 2014; data zamieszczenia: 19.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy , Aleja Wojska Polskiego 31, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 77 4334001, faks 77 4334001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spnysa.nv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Młodziezowy Ośrodek Wychowawczy w Nysie, Aleja Wojska polskiego 31, 48-300 Nysa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ WĘGLA EKO-GROSZKU DLA MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W NYSIE ALEJA WOJSKA POLSKIEGO 31.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWĘ WĘGLA EKO-GROSZKU DLA MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W NYSIE ALEJA WOJSKA POLSKIEGO 31 Dostawa węgla eko-groszek - 120 ton Opis odpowiednich parametrów jakościowych: 1) Granulacja 5-20 mm 2) niskie pęcznienie węgiel nie zlepia się podczas spalania 3) średnia zawartość części lotnych 28%-40% 4) zawartość miału do 10% 5) kaloryczność 2700 kJ 6) temperatura topienia popiołu powyżej 1150o C 7) węgiel eko- groszek dostawa luzem Realizacja dostaw na miejsce składowania kupującego odbywać się będzie według częściowych zamówień składanych każdorazowo do 25 ton telefonicznie, mailem lub fax przez Zamawiającego w zależności od potrzeb w ciągu do 5 dni od dnia zamówienia. Z uwagi na brak możliwości magazynowania eko- groszku, dostawy odbywać się będą partiami. Dostawa węgla zgodnie z parametrami jakościowymi j/w. Przestrzeganie przez sprzedającego terminów dostaw oraz wielkości zamówionej partii węgla..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.7 ustawy Pzp do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.11.00 - Węgiel (minerał) .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z ar.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, pod warunkiem przeprowadzenia jej zgodnie z poniższymi zapisami. 1/ Zmiany mogą być zainicjowane poprzez złożenie pisemnego wniosku. Może to być: - wniosek Zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany, - wniosek Zamawiającego, aby Wykonawca przedłożył propozycje zmiany, - wniosek Wykonawcy, Wniosek musi zawierać: - opis zmiany, - uzasadnienie zmiany, - koszt zmiany oraz wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia, - czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy, Uzasadnienie zmiany powinno zawierać opis korzyści z tytułu dokonania zmiany dla Zamawiającego np. w zakresie terminu oraz opis skutków zmian. 2/ Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: - szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, - siły wyższej, Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są we wzorze umowy załączonym do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.spnysa.nv.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy, 48-300 Nysa, Aleja Wojska Polskiego 31, (sekretariat) I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy, 48-300 Nysa, Aleja Wojska Polskiego 31, (sekretariat) I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Przygotowywanie i dowóz posiłków dla świadczeniobiorców Dziennego Domu Pobytu w Nysie
- Usuwanie skutków działania powodzi z września 2024 w publicznych szkołach i placówkach oświatowych - Szkoła Podstawowa nr 5 w Nysie (ul. Chodowieckiego).
- Dostawa gazów medycznych
- Usługa ochrony osób, mienia, budynków i posesji będących w posiadaniu EkoNysa Sp. z o.o. w Nysie.
- Usługa ochrony osób, mienia, budynków i posesji będących w posiadaniu PGK "EKOM" Sp. z o.o. w Nysie.
- Remont pomieszczeń parteru i piwnic budynku "B" przy ul. Parkowej 2-4 Starostwa Powiatowego w Nysie
więcej: przetargi w Nysie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





