To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-30
Warszawa: DOSTAWA MEBLI DO PLACÓWEK SPZZLO WARSZAWA - ŻOLIBORZ
Numer ogłoszenia: 58746 - 2011; data zamieszczenia: 30.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 62717 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Żoliborz, ul. Szajnochy 8, 01-637 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8335888, faks 022 8335882.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI DO PLACÓWEK SPZZLO WARSZAWA - ŻOLIBORZ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do placówek SPZZLO Warszawa - Żoliborz: Część I - meble biurowe, Część II - krzesła, Część III -meble medyczne..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 33.19.20.00 - Meble medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Meble biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wytwórczo-Usługowe KARSTOL-Meble i wyposażenie wnętrz, ul. Starzyńskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23153,52
Oferta z najniższą ceną: 18771,03 / Oferta z najwyższą ceną: 61893,60
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Krzesła
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 19.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPH ILIKO Tadeusz Ilnicki, ul. 1 Maja 22, 46-100 Namysłów, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16560,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12664,08
Oferta z najniższą ceną: 12664,08 / Oferta z najwyższą ceną: 23632,56
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Meble medyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KLASTMED Grzegorz Żuchnik, ul. Pogodna 50a, 20-337 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40370,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35860,08
Oferta z najniższą ceną: 35860,08 / Oferta z najwyższą ceną: 58880,04
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Babice
- Usługa wykonania i dostawa oprawionych dyplomów do medali PRO MASOVIA oraz dyplomów uznania
- Dostawa warzyw i owoców na 2026 rok dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Świadczenie usługi gwarancyjnej wraz z opieką powdrożeniową Zintegrowanego Systemu Zarządzania ERP (Enterprise Resource Planning)
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania kontraktorami zewnętrznymi (system PAM)
- Modernizacja boiska szkolnego nr 4 przy Szkole Podst. nr 139 - ul. Syreny 5/7 w Warszawie w ramach realizacji zadania - Modernizacja boisk szkolnych na terenie Dzielnicy Wola - nr postęp.: 67/ZP/25.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli dla Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Kłodawie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027. Poprawa ergonomii pracowników Urzędu Miejskiego w Kamieniu Pomorskim
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bestwinie
- Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Bogdaniec
- zakup sprzętu medycznego dla SP ZOZ w Obornikach, finansowanego z projektu Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 III TURA uzupełniająca w ramach całego obszaru II
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





