eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › VII dostawa mebli dla Politechniki Śląskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-20

POZYCJA 58729

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gliwice: VII dostawa mebli dla Politechniki Śląskiej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Politechnika Śląska, do kontaktów: Elżbieta Zielińska, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax 0322371334, 2372255, 2372660, e-mail: oz@polsl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.polsl.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.administracja.polsl.pl/zamowienia Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska Biuro Zamówień Publicznych, Elżbieta Zielińska, ul. Konarskiego 18, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032-237-13-35, fax 032-237-26-60, e-mail: oz@polsl.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: VII dostawa mebli dla Politechniki Śląskiej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Obiekty Politechniki Śląskiej na terenie Gliwic (zad. 1,2,4,5,6,8,9,11,12,13, 14) Katowic (zad. 7,10) Rybnika (zad. 3). Dąbrowy Górniczej (zad. 13). 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (dowóz i wniesienie) i montaż mebli m.in.: krzesła, szafy, regał biblioteczny, biurka komputerowe, fotele obrotowe itp. Przedmiot zamówienia podzielony został na 14 zadań wg poniższego zestawienia. Szczegółowy wykaz mebli wchodzących w skład każdego zadania zawarty jest w Arkuszu Kalkulacyjnym Ceny Oferty. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferta cenowa, Arkusz Kalkulacyjny Ceny Oferty; Fotografie, prospekty, foldery lub katalogi (zawierające główne parametry techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia) - w języku polskim (ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań równoważnych). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia nie przekracza kwoty 60 00 Euro jednak dostawy przewidziane na rok 2006 przekraczają kwotę 60 000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 56

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Prowadzenie przez Wykonawcę działalności obejmującej przedmiot zamówienia. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenia) nie wcześniej niż 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: E) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale V, części A (tabela pkt 1.1 - 3.1), poprzez zastosowanie kryterium \spełnia/nie spełnia\ tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy ; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Wykaz wykonanych (zakończonych) dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.administracja.polsl.pl/zamowienia. Opłata: 12,2 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Kasa Uczelni w godz. 9:30- 13:30 lub za zaliczeniem pocztowym. SIWZ w wersji elektronicznej dostępna bezpłatnie na stronie internetowej. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.12.2006, godzina 10:00, Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych Gliwice ul. Konarskiego 18 pok. 510.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.11.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Krzesła RJM-3. 1) Krótki opis: dostawa 10 szt. krzeseł. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zamówienie obejmuje dostawę krzeseł - 10 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Krzesła RIE-6. 1) Krótki opis: dostawa krzeseł obrotowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zadanie obejmuje dostawę 3 krzeseł obrotowych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Regał biblioteczny RJO-1 Rybnik. 1) Krótki opis: dostawa regału bibliotecznego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zadanie obejmuje dostawę regału bibliotecznego. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Krzesła, Stolik RJO-1 Gliwice. 1) Krótki opis: dostawa krzeseł obrotowych i tapicerowanych oraz stolika pod rzutnik. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zadanie obejmuje dostawę 3 krzeseł obrotowych, 14 krzeseł tapicerowanych, stolika pod rzutnik. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Szafy RIE-2. 1) Krótki opis: dostawa szaf. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zadanie obejmuje dostawę szafy aktowej jednodrzwiowej 1 szt. i szafy aktowej dwudrzwiowej 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Meble biurowe RMF-1. 1) Krótki opis: dostawa mebli biurowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zadanie obejmuje dostawę biurek, stolików pod komputer, kontenerów, szaf i regałów aktowych krzeseł tapicerowanych ogółem 11 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Meble RJO-1 Katowice. 1) Krótki opis: dostawa mebli biurowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: dostawa obejmuje półkę 1 szt, stolik 1 szt, kontenery 3 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Meble biurowe OA. 1) Krótki opis: dostawa mebli biurowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zakres obejmuje 2 biurka, 10 regałów, 5 krzeseł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Meble szkolne RAU-0. 1) Krótki opis: dostawa mebli biurowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zakres zamówienia obejmuje dostawę biurek komputerowych - 60 szt., wózków komputerowych - 60 szt. krzesła obrotowe - 62 szt, biurka - 2 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Meble biurowe RM-0 RM-5 Katowice. 1) Krótki opis: dostawa mebli biurowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zamówienie obejmuje dostawę 2 katalogów 42 szufladkowych, 1 katalogu 12 szufladkowego, 4 szt. biurek. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Fotele i krzesła R-8. 1) Krótki opis: dostawa foteli i krzeseł. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zakres zamówienia obejmuje dostawę 1 fotela obrotowego, 2 krzeseł oborotowych , 3 krzeseł biurowych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: Meble AOS. 1) Krótki opis: dostawa mebli biurowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zakres zamówienia obejmuje dostawę łóżek - 4 szt, biurek - 4 szt, półek, 2 szt, regałów, 2 szt, stolików 2 szt, szafki pod tv, stolików świetlicowych - 4 szt, krzeseł - 2 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: Meble -RCH-0 Gliwice + Dąbrowa Górnicza. 1) Krótki opis: dostawa mebli biurowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zakres zamówienia obejmuje dostawę stolików pod deskę kreślarską -50 szt, stolików komputerowych - 20 szt, krzeseł - 100 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 56 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 14 Nazwa: Meble biurowe - AK-S. 1) Krótki opis: dostawa mebli biurowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zakres zamówienia obejmuje dostawę biurek - 5 szt, dostawek, kontenerów- 5 szt, foteli 5 szt, osłon monitora - 4 szt, ścianki działowej, podstaw pod komputer - 5 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 35 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.