eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockbudowa ulic

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2006-11-20

POZYCJA 58718

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane P³ock: budowa ulic: Mokrej, Nowej, Pieszej i Zap³otek wraz z infrastruktur± Publikacja obowi±zkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upowa¿nione do kontaktów: Urz±d Miasta P³ocka, do kontaktów: Tomasz Chojnacki, ul. Stary Rynek 1, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 3671598, fax 024 3671598, e-mail: zamowienia.publiczne@ump.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiaj±cego (URL): www.bip.ump.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostêpne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta P³ocka, Andrzej Sk³adanowski/w zakresie przedmiotu zamówienia/ Aneta Turowska/w zakresie SIWZ/, ul. Stary Rynek 1, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. (024)367 14 97, 367 15 77. Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta P³ocka, Biuro Obs³ugi Klienta, stanowisko 8, Waldemar Uszczyñski, ul. Zduñska 3, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. (024) 367 15 98, fax (024) 367 15 98, e-mail: bok8@ump.pl, www.ump.pl. Wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty nale¿y przesy³aæ na adres: Urz±d Miasta P³ocka, Biuro Obs³ugi Klienta, stanowisko 8, Waldemar Uszczyñski, ul. Zduñska 3, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 367 15 98, fax 024 367 15 98, e-mail: bok8@ump.pl, www.ump.pl. 2) Rodzaj zamawiaj±cego i g³ówny przedmiot lub przedmioty dzia³alno¶ci: Administracja samorz±dowa; Ogólne us³ugi publiczne. Zamawiaj±cy dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiaj±cych: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: budowa ulic: Mokrej, Nowej, Pieszej i Zap³otek wraz z infrastruktur±. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub ¶wiadczenia us³ug: roboty budowlane, wykonanie. G³ówne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ulica Mokra, Nowa, Piesza, Zap³otek. 1.3) Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Warto¶æ umowy ramowej: Czêstotliwo¶æ oraz warto¶æ zamówieñ, które zostan± udzielone: 1.5) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa ulic: Mokrej, Nowej, Pieszej i Zap³otek wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej, o¶wietleniem, a tak¿e przebudow± gazoci±gu. 1.6) Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie przez oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane wymagañ okre¶lonych przez zamawiaj±cego: nie dotyczy 1.7) Wspólny s³ownik zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielko¶æ lub zakres zamówienia Ca³kowita wielko¶æ lub zakres: Powy¿ej 60.000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakoñczenia: 31.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotycz±ce zamówienia Informacja na temat wadium: 38 000 PLN 2) Warunki udzia³u Informacje dotycz±ce sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalno¶ci niezbêdne do oceny, czy spe³nia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udzia³u w postêpowaniu: O zamówienie publiczne mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: 1. Posiadaj± uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia. 2. Posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) osoby kieruj±ce robotami musz± posiadaæ uprawnienia budowlane w specjalno¶ciach: a) drogowej bez ograniczeñ; b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ; c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ. Osoby, o których mowa wy¿ej musz± byæ wpisane na listê cz³onków Izby In¿ynierów Budownictwa i ubezpieczone od odpowiedzialno¶ci cywilnej, co daje prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie /Dz.U. Z 2001r., Nr 5, poz. 42 z pó¼n. zm.) b) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 robotê odpowiadaj±c± swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ zaoferowana cena za roboty budowlane 3. Znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia: a) posiadaj± ¶rodki finansowe w wysoko¶ci 400.000,00 PLN lub posiadaj± zdolno¶æ kredytow± do wysoko¶ci co najmniej 400.000,00 PLN. 4. Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-10 oraz art. 24 ust.2 pkt 1-4 ustawy- Prawo zamówieñ publicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia musz± wykazaæ, ¿e: a) warunek okre¶lony w pkt 1 spe³nia ka¿dy z Wykonawców, b) warunek okre¶lony w pkt 2 spe³niaj± ³±cznie wszyscy Wykonawcy, c) warunek okre¶lony w pkt 3 spe³niaj± ³±cznie wszyscy Wykonawcy, d) warunek okre¶lony w pkt 4 spe³nia ka¿dy z Wykonawców, Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Ocena spe³niania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie /spe³nia/nie spe³nia/, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale IV Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: I. Do oferty nale¿y za³±czyæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.O¶wiadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Za³±cznik Nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, potwierdzaj±cy dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objêtym zamówieniem, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 m-cy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3.Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e Wykonawca nie zalega z op³aceniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4.Aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych - wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 m-cy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 5.Aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 m-cy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 6.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych,¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie - Za³±cznik Nr 3. 7.Wykaz osób i podmiotów, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci - Za³±cznik Nr 4 do SIWZ. Nale¿y równie¿ za³±czyæ dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoba/y, które bêd± pe³niæ funkcje techniczne posiadaj± wymagane uprawnienia budowlane oraz s± wpisane na listê cz³onków Izby In¿ynierów Budownictwa i posiadaj± wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej. 8.Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzaj±ca posiadanie przez Wykonawcê ¶rodków finansowych w wysoko¶ci co najmniej 400.000,00 PLN lub posiadanie przez Wykonawcê zdolno¶ci kredytowej w wysoko¶ci co najmniej 400.000,00 PLN- wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. II. Do oferty nale¿y za³±czyæ równie¿: 1. Wype³niony formularz oferty do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia podaj±cy cenê rycza³tow± - Za³±cznik Nr 1 do SIWZ. 2. Dowód wniesienia wadium-orygina³. 3. Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli nie wynika to bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów. Pe³nomocnictwo podlega op³acie skarbowej zgodnie z ustaw± z dnia 09.09.2000r. o op³acie skarbowej ( Dz.U. z 17.10.2000r.). 4. Informacje dotycz±ce podwykonawców - Za³±cznik Nr 5 do SIWZ. Je¿eli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje nie dotyczy. 5. Wype³niony formularz \Tabela rozliczeniowych elementów scalonych\ - Za³±cznik Nr 6 do SIWZ. 6. Harmonogram rzeczowo - finansowy opracowany wg Za³±cznika Nr 6 stanowi±cego tabelê rozliczeniowych elementów scalonych wszystkich bran¿ oraz practowarzysz±cych wg kolejno¶ci wykonywanych robót i terminami dla poszczególnych elementów zadania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena. 2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Okre¶lenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ump.pl. Op³ata: 190 Waluta PLN. Warunki i sposób p³atno¶ci: P³atno¶æ w kasie Urzêdu Miasta P³ocka (ul. Zduñska 3, 09-400 P³ock)lub przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego- Urz±d Miasta P³ocka, Oddzia³ Finansowo- Ksiêgowy, Bank PEKAO S.A. I Oddzia³ w P³ocku Nr 08124031741111000028907226. 3.2) Opis potrzeb i wymagañ umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 21.12.2006 godzina 09:00. 3.4) Jêzyki, w których mo¿na sporz±dzaæ wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.12.2006, godzina 09:30, Urz±d Miasta P³ocka, 09- 400 P³ock, Stary Rynek 1, pokój 206.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPE£NIAJ¡CE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wys³ania niniejszego og³oszenia: 14.11.2006.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.