eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Budowa budynku handlowego o powierzchni 1320,61 m2 wraz z wykonaniem robót drogowych w obrębie obiektu, przy ul. Hallera w Grudziądzu dla LIDL Polska sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-30

Grudziądz: Budowa budynku handlowego o powierzchni 1320,61 m2 wraz z wykonaniem robót drogowych w obrębie obiektu, przy ul. Hallera w Grudziądzu dla LIDL Polska sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 58706 - 2011; data zamieszczenia: 30.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32827 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 28/30, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4504901, faks (056) 4504934.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku handlowego o powierzchni 1320,61 m2 wraz z wykonaniem robót drogowych w obrębie obiektu, przy ul. Hallera w Grudziądzu dla LIDL Polska sp. z o.o..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania, z których każde stanowi odrębną część zamówienia, tj.: Część A zamówienia obejmuje budowę budynku handlowego o powierzchni 1320,61 m2 w stanie surowym zamkniętym z elewacją bez prac wykończeniowych wewnątrz obiektu, a w szczególności: wykonanie robót ziemnych dla potrzeb posadowienia budynku (wykopy, zasypanie wykopów), wykonanie fundamentów budynku, wykonanie fundamentu masztu reklamowego, wykonanie żelbetowych ścian oporowych, wykonanie fundamentów z bloczków betonowych, wykonanie izolacji fundamentów, wykonanie izolacji i podkładu betonowego na podłożu gruntowym, wykonanie robót murarskich (ściany zewnętrzne, wewnętrzne, działowe), wykonanie płyt stropowych żelbetowych, wykonanie rdzeni, słupów, podciągów, nadproży, ścian żelbetowych, wykonanie kompletnej konstrukcji dachu, wykonanie kompletnego pokrycia i odwodnienia dachu, montaż stolarki okiennej, drzwiowej i bramy garażowej, wykonanie kompletnej elewacji zewnętrznej budynku wraz z elementami wykończeniowymi. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączonej Dokumentacji projektowej dla części A, Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla części A, Opisie Budowy 2010 - sklepy spożywcze LIDL oraz Przedmiarze robót dla części A. Część B zamówienia obejmuje wykonanie robót drogowych (parkingi, wjazdy i wyjazdy z pełną relacją skrętów od ul. Kasprowicza na nieruchomość przy ul. Hallera) w obrębie budowanego obiektu, a w szczególności: wykonanie wykopów, formowanie i zagęszczanie nasypów, profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie warstwy odsączającej, wykonanie ław betonowych, wykonanie krawężników betonowych, wykonanie obrzeży betonowych, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączonej Dokumentacji projektowej dla części B, Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla części B, Opisie Budowy 2010 - sklepy spożywcze LIDL oraz Przedmiarze robót dla części B. Zamówienie nie obejmuje (roboty wykona Zamawiający na swój koszt przed przekazaniem terenu budowy Wykonawcy): wycinki drzew z terenu budowy, rozbiórki obiektów budowlanych istniejących na terenie działki objętej inwestycją (działka 2/12, obręb 117), a przeznaczonych do rozbiórki (słupy, linie oświetleniowe, linie kablowe, sieci wodociągowe i kanalizacyjne, garaże blaszane, boksy magazynowe, itp.), rozbiórki nawierzchni z betonu, płyt betonowych i kostki, wywozu gruzu i materiałów z rozbiórki powyżej wyszczególnionych rozebranych obiektów. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji: 1) na zadanie określone w części A - na okres 5 lat na cały wybudowany obiekt (budynek i roboty drogowe) i na okres 10 lat na konstrukcję dachu, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, na warunkach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 10 do SIWZ) oraz w karcie gwarancyjnej (wzór - załącznik nr 9 do SIWZ); 2) na zadanie określone w części B - na okres 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, na warunkach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 11 do SIWZ) oraz w karcie gwarancyjnej (wzór - załącznik nr 9 do SIWZ).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ROYTER INVEST Sp. z o.o., ul. Ugory 17, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1938132,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1728461,57

  • Oferta z najniższą ceną: 1728461,57 / Oferta z najwyższą ceną: 1979162,13

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe FENIKS Eugeniusz Salczyński, Henryk Tupalski spółka jawna, ul. Chryzantemowa 17, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 617335,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 403938,20

  • Oferta z najniższą ceną: 403938,20 / Oferta z najwyższą ceną: 492658,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.