Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-11-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bydgoszcz: remonty nawierzchni bitumicznych na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Rejon w Świeciu Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, do kontaktów: Kończak, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3234500, fax 052 3234504, e-mail: zampub@bydgoszcz.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, Kończak, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3234546, fax 052 3234524, e-mail: zampub@bydgoszcz.gddkia.gov.pl, www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remonty nawierzchni bitumicznych na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Rejon w Świeciu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: drogi krajowe administrowane przez GDDKiA Rejon w Świeciu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: remonty nawierzchni bitumicznych na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Rejon w Świeciu 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: przewiduje się wykonanie remontów wg następujących technologii: naprawa miejsc uszkodzonych poprzez wymianę warstwy ścieralnej, wymianę warstwy wiążącej i ścieralnej, wymianę podbudowy, profilowanie masą min. asfaltową, ułożenie warstwy wiążącwej i ścieralnej, remonty w technologii powierzchniowego utrwalenia emulsją modyfikowaną i grysami. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 30000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien spełniać wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp . Wykonawca musi spełniać poniższe wymagania: 1. przychód za rok obrotowy 2005 w wysokości nie mniejszej niż 1500000 PLN 2. dysponowanie własnymi środkami finansowymi lub promesą kredytową w wys. nie mniejszej niż 150000 PLN 3. posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki bedzie wykonywał w ramach niniejszego postępowania, na równowartość co najmniej 1000000 PLN. 4. dysponowanie kadrą: kierownik robót drogowych z uprawnieniami - 1 osoba, majster robót drogowych - 2 osoby, sygnalista do kierowania ruchem z aktualnym zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia z zakresu kierowania ruchem drogowym - 4 osoby. 6. dysponowanie następującym sprzętem: - układarka mas bitum. ze ster. elektronicznym - szt. 1, - remonter - szt. 1, - frezarka do nawierzchni o szer. min. 0,5 - szt. 1, - walec samojezdny statyczny - szt. 3, - walec samojezdny ogumiony - szt. 1, - koparka kołowa - szt. 1, - samojezdna skrapiarka do bitumu - szt. 1, - płyta wibracyjna - szt. 2, - przecinarka do nawierzchni - szt. 2, - termos do przewozu masy betonu asfaltowego - szt. 2, - przyczepa sygnalizacyjna wyposażona w światła ostrzegawcze i znaki drogowe pionowe - szt.2 7. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania zrealizował (zakończył) zadania, które obejmowały między innymi następujące rodzaje robót: - remont cząstkowy nawierzchni grysem i emulsją asfaltową, - remont cząstkowy nawierzchni masą mineralno-bitumiczną na gorąco, - remont nawierzchni masą SMA. Powyższe rodzaje robót nie muszą występować w jednym zadaniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: na zasadzie spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. W ramach sprawozdania finansowego bilans oraz rachunek zysków i strat za rok obrotowy 2005, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie wymaganych środków finansowych. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na równowartość co najmniej 1000000 PLN. 9. Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia. Do informacji winna być dołączona kopia uprawnień budowlanych i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika robót drogowych. Dla sygnalistów do kierowania ruchem należy dołączyć kopie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia z zakresu kierowania ruchem drogowym. 10. Informację o sprzęcie i środkach transportu, jakimi dysponuje Wykonawca wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. 11. Informację o doświadczeniu Wykonawcy. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.12.2006, godzina 10:00, siedziba Zamawiającego pok. nr 6 (sala konferencyjna).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.11.2006.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja en. elektrycznej w obiektach ZSCKR w Bydgoszczy
- Dostawa sprzętu medycznego i ratowniczego na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2026
- Dostawa samochodów służbowych dla jednostek KAS województwa kujawsko-pomorskiego.
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich z zakresu Power BI w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia w okresie 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I TŁUCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN (3)
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 1727S w miejscowości Gulzów" w ramach zadania "Modernizacja chodników i nawierzchni"
- "PRZEBUDOWA CHODNIKÓW MIEJSKICH PRZY PRZEDSZKOLU PUBLICZNYM NR 2".
- "Przebudowa dróg gminnych w gminie Pałecznica"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





