Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-11-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Płock: kompleksowa usługa odbioru i transportu odpadów opakowaniowych występujących w strumieniu odpadów komunalnych z miejsca lokalizacji pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Związek Gmin Regionu Płockiego, do kontaktów: Katarzyna Rogucka-Maciejowska, ul. Kobylińskiego 6, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2633274, fax 024 2633274, e-mail: zgrp@op.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zgrp.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Związek Gmin Regionu Płockiego; Środowisko, Budownictwo i obiekty komunalne, Rekreacja, kultura i religia, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowa usługa odbioru i transportu odpadów opakowaniowych występujących w strumieniu odpadów komunalnych z miejsca lokalizacji pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 90. Główne miejsce świadczenia usług: Obszar gmin: Bielsk, Bulkowo, Brudzeń Duży, Czerwińsk n/Wisłą, Gąbin, Mała Wieś, Nowy Duninów, Płock, Radzanowo, Słupno, Stara Biała, Staroźreby, Wyszogród. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi odbioru i transportu odpadów opakowaniowych występujących w strumieniu odpadów komunalnych z miejsca lokalizacji pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z terenu miasta Płocka i gmin: Brudzeń Duży, Czerwińsk n/Wisłą, Nowy Duninów, Słupno, w systemie czteropojemnikowym: \papier, szkło bezbarwne, szkło kolorowe, tworzywa sztuczne i metale\, z terenu gmin: Bielsk, Bulkowo, Gąbin, Mała Wieś, Radzanowo, Stara Biała, Staroźreby, Wyszogród, w systemie trójpojemnikowym: \papier, tworzywa sztuczne i metale, szkło\ do Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Kobiernikach k/Płocka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Formularz oferty - załącznik Nr 1 SIWZ. 2.Dowód wniesienia wadium. 3.Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 2 SIWZ. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz ważniejszych usług zrealizowanych w okresie ubiegłych 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie o wartości nie niższej niż zaoferowana cena, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia lub 2 zadania o łącznej wartości nie niższej niż zaoferowana cena, odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 3 SIWZ. 9. Oświadczenie, że posiadają zezwolenie w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych z właściwych urzędów gminnych. 10. Oświadczenie o posiadaniu pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z podziałem na asortymenty i kolorystykę wskazane w Regulaminach utrzymania czystości i porządku w gminach na terenie, których prowadzona będzie usługa - Załącznik Nr 4 SIWZ. 11.Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje Wykonawca- Załącznik Nr 5 SIWZ. 12. W celu potwierdzenia , że Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej do wykonania zamówienia, muszą posiadać aktualną na dzień otwarcia ofert polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 450.000,00 PLN. 13. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 09.09.2000r. o opłacie skarbowej ( Dz.U. z 17.10.2000r.). 14. W przypadku złożenia oferty wspólnej przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który przeprowadzane będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawcy winni przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 15. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3-7 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. 16. Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.00.00 - Usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami Oryginalny kod CPV: 90.12.10.00 - Ogólne usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów Oryginalny kod CPV: 90.12.11.00 - Usługi gromadzenia odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów Oryginalny kod CPV: 90.12.12.00 - Usługi transportu odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 22.518,92 PLN. Szczegółowe postanowienia odnośnie wadium zawiera SIWZ. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a. Dysponują niezbędnym sprzętem do realizacji zamówienia, tj.: - samochód z HDS - min. 3 szt. b. Zrealizowali w ostatnich 3 latach co najmniej 1 zadanie o wartości nie niższej niż zaoferowana cena, odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia lub 2 zadania o łącznej wartości nie niższej niż zaoferowana cena, odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. 3.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. SA zabezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 450.000,00 PLN. W przypadku gdy kliku Wykonawców składa ofertę wspólną, warunek ten będzie uznany za spełniany, jeżeli Wykonawcy przedłożą dokumenty potwierdzające, że łącznie są ubezpieczeni na wskazaną kwotę. 5.Posiadają zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych. 6.Posiadają pojemniki do selektywnej zbiorki odpadów komunalnych z podziałem na asortymenty i kolorystykę wskazane w Regulaminach utrzymania czystości i porządku w gminach na terenie, których prowadzona będzie usługa - sztuk 380. 7.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt. 1) spełnia każdy z Wykonawców b) warunek określony w pkt. 2) spełniają łącznie wszyscy z Wykonawców c) warunek określony w pkt. 3) spełnia każdy z Wykonawców d) warunek określony w pkt. 4) spełniają łącznie wszyscy z Wykonawców e) warunek określony w pkt. 5) spełniają łącznie wszyscy z Wykonawców f) warunek określony w pkt. 6) spełniają łącznie wszyscy z Wykonawców Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie \spełnia/nie spełnia\ na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale IV SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty - załącznik Nr 1 SIWZ. 2.Dowód wniesienia wadium. 3.Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 2 SIWZ. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz ważniejszych usług zrealizowanych w okresie ubiegłych 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie o wartości nie niższej niż zaoferowana cena, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia lub 2 zadania o łącznej wartości nie niższej niż zaoferowana cena, odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 3 SIWZ. 9. Oświadczenie, że posiadają zezwolenie w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych z właściwych urzędów gminnych. 10. Oświadczenie o posiadaniu pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z podziałem na asortymenty i kolorystykę wskazane w Regulaminach utrzymania czystości i porządku w gminach na terenie, których prowadzona będzie usługa - Załącznik Nr 4 SIWZ. 11.Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje Wykonawca- Załącznik Nr 5 SIWZ. 12. W celu potwierdzenia , że Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej do wykonania zamówienia, muszą posiadać aktualną na dzień otwarcia ofert polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 450.000,00 PLN. 13. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 09.09.2000r. o opłacie skarbowej ( Dz.U. z 17.10.2000r.). 14. W przypadku złożenia oferty wspólnej przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który przeprowadzane będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawcy winni przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 15. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3-7 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. 16. Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgrp.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.12.2006, godzina 11:00, siedziba Zamawiającego, Biuro Związku Gmin Regionu Płockiego, Płock, ul. Kobylińskiego 6.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.11.2006.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na gruncie Stadionu Miejskiego im. Kazimierza Górskiego
- Wykonanie 5-letniego przeglądu technicznego oraz opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (...) prac modernizacyjnych amfiteatru, zlokalizowanego w Płocku, przy ul. Rybaki 15.
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków - obręb 0009 Wyszogrodzka
- "Zapewnienie noclegu i tymczasowego schronienia z usługami opiekuńczymi dla 8 bezdomnych mężczyzn z terenu Miasta Płocka w okresie od 01.07.2025 do 31.12.2025r."
- Dostawa materiałów wszczepiennych
- Zakup drobnego wyposażenia wypożyczalni sprzętu ogrodowego i czyszczącego do Zakładu Aktywności Zawodowej w Płocku
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów o kodach 20 01 10 (odzież) 20 01 11 (tekstylia) pochodzących z trzech Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych
- Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów laboratoryjnych
- Wywóz odpadów komunalnych z placówek SP ZOZ Kraśnik przy ul. Chopina 13, Wyszyńskiego 6, Niepodległości 25
- "ODBIÓR I TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW"
- Świadczenie usług transportu odpadów z terenu Gminy Wołów oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.
- Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z terenu Wojewódzkiego Szpitala Zdrowia Psychicznego w Świeciu
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.