Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-06
Olsztyn: RDW/3220/03/2009 - Naprawa osuwiska drogi woj. nr 655 na odcinku Mazuchówka - Olecko
Numer ogłoszenia: 58669 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5346265 w. 22, faks 089 5399876.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: RDW/3220/03/2009 - Naprawa osuwiska drogi woj. nr 655 na odcinku Mazuchówka - Olecko.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa osuwiska drogi woj. nr 655 na odcinku Mazuchówka - Olecko: - Rozebranie konstrukcji istniejącej drogi od km 33+865 do km 34+000; - Wzmocnienie podłoża na w/w odcinku za pomocą pali wierconych z betonu B-20; - Przebudowa przepustu betonowego na przepust HPDE o średnicy 100 cm; - Wykonanie nasypu drogowego na palach wraz z ułożeniem geosyntetyków; - Odtworzenie podbudowy i nawierzchni z betonu asfaltowego; - Wykonanie i likwidacja po zakończeniu robót objazdu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: WYMAGANE w wysokości: 20 000,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki wymienione w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowisk: - co najmniej 1 osoba kadry technicznej do wykonywania funkcji kierownika robót, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, uprawnienia do kierowania ruchem, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - aktualne zaświadczenie, o doświadczeniu zawodowym co najmniej 3 lata jako kierownik podobnych robót; b) posiadają niżej wymienione jednostki sprzętu: - wiertnica na podwoziu gąsiennicowym do wykonania pionowych pali wierconych o średnicy co najmniej 40 cm i długości do 17 m - 1 szt.; - pompa do podawania betonu o wydajności co najmniej 30,0 m3 na godzinę - 1 szt.; - samochodowa mieszarka transportowa do betonu 4500 dm3 - 2 szt.; - walec wibracyjny samojezdny - 1 szt., - żuraw samojezdny kołowy 5 t - 1 szt., - frezarka do nawierzchni bitumicznych 1 szt., - samochód ciężarowy samowyładowcze do 15 t - 4 szt.; - koparka jednonaczyniowa gąsienicowa o poj. łyżki 0,6 m3; - 1 szt.; - spycharka gąsienicowa 100 KM - 1 szt.; - równiarka samojezdna - 1 szt.; Podane ilości sprzętu stanowią wymagania minimalne. c) wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, jako główny wykonawca lub podwykonawca wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na przebudowie lub remoncie dróg o łącznej wartości co najmniej 2 mln PLN 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potencjał kadrowy i doświadczenie mogą łączyć. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu odnoszące się do treści art. 22 ust. 1 ustawy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 4) wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia; 5) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego; 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 7) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia. Uwaga: W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów występujących wspólnie ustanowiony pełnomocnik składa (oświadczenie) i dokumenty wym. w pkt. 4, 5 i 6, natomiast dokumenty wymienione w pkt. 2 i 7 składa każdy podmiot. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Olecku, ul. Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko, e-mail: rdw.olecko@zdw.olsztyn.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Olecku, ul. Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko, lok. nr 6 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Zakup wraz z dostawą i montażem fundamentów szybkiego montażu konstrukcji znaków (słupków) przy drogach wojewódzkich w województwie warmińsko-mazurskim".
- Dostawa centrali telefonicznej wraz z telefonami oraz innymi niezbędnymi urządzeniami dla Urzędu Skarbowego w Olsztynie.
- Zakup i dostawa odczynników do sekwencjonowania oraz enzymatycznych testów API ZYM z odczynnikami na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Marii Zientary Malewskiej/Truskawkowej w Olsztynie"
- "Zakup doposażenia dla kierunków Technik Hotelarstwa i Technik Organizacji Turystyki Zespołu Szkół Ekonomicznych im. M. Kopernika w Olsztynie"
- Dostawa rękawic medycznych
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłączy wodociągowych do budynków komunalnych przy ul. Kordiana 36, ul. S. Fiszera 24 oraz Szyszaków 23 w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Budowa zbiorczych sieci wodociągowych w miejscowościach Gminy Przodkowo
- "Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni dróg na terenie gminy Białobrzegi"
- Przebudowa i rozbudowa dogi leśnej - dojazdu pożarowego o numerze 12, w Nadleśnictwie Wałbrzych - Leśnictwo Sokołowsko
- Przebudowa ul. Lotników w Krośnie
- Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Dziurdziów na dz. o nr. ewid. 151/4
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.