eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa i instalacja urządzeń szyfrujących transmisję danych w sieci teleinformatycznej MAN-UM Urzędu m.st. Warszawy, wraz z oprogramowaniem



Ogłoszenie z dnia 2005-11-07

POZYCJA 58668

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa i instalacja urządzeń szyfrujących transmisję danych w sieci teleinformatycznej MAN-UM Urzędu m.st. Warszawy, wraz z oprogramowaniem Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, do kontaktów: Ewa Krawczyk, Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953383, fax 022 5953368. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, Ewa Krawczyk, ul. Canaletta 2, piętro II, p. 4, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953369, fax 022 5953368. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, Ewa Krawczyk, ul. Canaletta 2, piętro II, p.4, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953369, fax 022 5953368, e-mail: ekrawczyk2@um.warszawa.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, Ewa Krawczyk, ul. Canaletta 2, piętro II, p. 4, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953369, fax 022 5953368, e-mail: ekrawczyk2@um.warszawa.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i instalacja urządzeń szyfrujących transmisję danych w sieci teleinformatycznej MAN-UM Urzędu m.st. Warszawy, wraz z oprogramowaniem. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja urządzeń szyfrujących transmisję danych w sieci teleinformatycznej MAN-UM Urzędu m.st. Warszawy, wraz z oprogramowaniem. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę urządzeń i oprogramowania, określonych w wykazie. Wykaz i opis systemów: Lp. - Nazwa urządzenia/oprogramowania - Opis urządzenia/oprogramowania - Ilość 1. - System zabezpieczeń NS50BL - Urządzenie Firewall/VPN Juniper Networks Netscreen 50 Baseline lub równoważne - 17 identycznych urządzeń 2. - System zabezpieczeń NS5GT Plus - Urządzenie Firewall/VPN Juniper Networks Netscreen 5GT Plus lub równoważne - 10 identycznych urządzeń 3. - System zabezpieczeń NS208ADV - Urządzenie Firewall/VPN Juniper Networks Netscreen 208 Advanced lub równoważne - 1 urządzenie 4.- Rozbudowa oprogramowania zarządzającego - Rozbudowa oprogramowania zarządzającego NSM25 o możliwość zarządzania kolejnymi 25 urządzeniami - Licencja rozszerzająca możliwość zarządzania z 25 do 50 urządzeń 5.- Rozszerzenie funkcjonalności oprogramowania zarządzającego - Rozszerzenie funkcjonalności oprogramowania zarządzającego NSM25 o moduł raportujący - Licencja umożliwiająca generowanie raportów ze wszystkich urządzeń (do 50) Zamawiający informuje, że korzysta z urządzeń Firewall/VPN Juniper Networks Netscreen. Są one używane do centralnie zarządzanego systemu zabezpieczeń łączy sieci miejskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostanie zamieszczony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Wszystkie urządzenia muszą pochodzić od tego samego producenta. Data produkcji sprzętu powinna być nie wcześniejsza niż 6 miesięcy od daty terminu składania ofert. Wszystkie urządzenia muszą zostać zamontowane w szafach serwerowych 19 wskazanych przez Zamawiającego. Montaż ma być wykonany przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 30;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 12 000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - nie podlegający wykluczeniu z przedmiotowego postepowania na podstawie art.24 ust.1 i ust. 2 pkt 1 ustawy w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4; - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy; - wykażą, iż zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat od upływu terminu składania wniosków nie mniej niż dwie dostawy urządzeń dla systemów zabezpieczeń transmisji danych, składających się z nie mniej niż sześciu węzłów; -wykażą, że posiadają autoryzację firmy Juniper Networks, o poziomie "J-Partner Select" lub wyższą. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualny (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, c) Aktualny (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub lub zaśwaidczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ZUS lub KRUS, d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy Prawo zamówień Publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Prawo zamówień Publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert f) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 13 ustawy, g) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.2.1.1) a), b), c), i e ), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów oraz dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1) d), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) wykaz co najmniej 2 zamówień dotyczących dostawy, instalacji i konfiguracji urządzeń dla systemów zabezpieczeń transmisji danych, wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat od upływu terminu składania wniosków, składających się z nie mniej niż sześciu węzłów z podaniem ich przedmiotu, ilości urządzeń, wartości, dat i odbiorców (do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane z należytą starannością). 2) certyfikat lub zaświadczenie wystawione przez firmę Juniper Networks stwierdzające fakt posiadania przez Wykonawcę autoryzacji o poziomie "J-Partner Select" lub wyższy. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Przedmiotowe zamówienie jest szczególnie pilne, gdyż zaszła potrzeba pilnego uzupełnienia już istniejących urządzeń szyfrujących transmisję danych o kolejne. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/EK/341/IV-288/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 14.11.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.11.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 17.11.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Wniosek, dokumenty, wykazy i oświadczenia - pod rygorem uznania za nieważne - muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. Złożone przez Wykonawcę wraz z wnioskiem dokumenty, wykazy i oświadczenia, wymienione w niniejszym ogłoszeniu, będą stanowiły podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tychdokumentów, wykazów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. Zamawiający zaprosi do złożenia oferty maksimum 5 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali w kolejności najwyższą ilość punktów przyznawanych wg niżej wymienionych zasad. Zamawiający zaprosi do złożenia oferty maksimum 5 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali w kolejności najwyższą ilość punktów przyznawanych wg niżej wymienionych zasad. W przypadku gdy więcej niż 5 Wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w ogłoszeniu, Zamawiający zastosuje dodatkową kwalifikację w postaci przyznania każdemu Wykonawcy, wobec którego zostanie zastosowana dodatkowa kwalifikacja, punktów odnoszących się do doświadczenia wykonawcy, w ten sposób że: -Wykonawca otrzymuje po 1 pkt za każdą dodatkowo wykazaną dostawę urządzeń dla systemów zabezpieczeń transmisji danych, w okresie ostatnich trzech lat od upływy terminu składania wniosków. W przypadku gdy Wykonawcy sklasyfikowani na pozycji 5 otrzymają tą samą liczbę punktów, Zamawiający zakwalifikuje tego Wykonawcę, który w załączonym wykazie przedstawi dostawy zrealizowane w okresie trzech lat o większej wartości zamówienia. 2) Forma składanych dokumentów: Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla osoby podpisującej. Dokumenty urzędowe złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek, sam lub jako reprezentant firmy. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jeden wniosek zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej) w rozumieniu art. 23 Ustawy, pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: - Wykonawcy są zobowiązani ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 Prawa zamówień publicznych; - dokument pełnomocnictwa musi być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; - dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji powinny zostać dołączone do wniosku; - każdy Wykonawca, w tym Wykonawca Pełnomocnik, ma obowiązek przedłożyć indywidualne oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy oraz oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, a także dokumenty wymienione w pkt 3), 4), 5), 6), 7); pozostałe oświadczenia i dokumenty przedkłada ustanowiony Wykonawca- Pełnomocnik. 3) Osoby po stronie Zamawiającego biorące udział w postępowaniu: Marek Chodkiewicz, Mariusz Stankiewicz, Ewa Krawczyk, Krzysztof Stryjek, Jan Bobruk, Piotr Tomaszewski. 4) Wnioski o dopuszczenie do udziału w postepowaniu można uzysakć w Biurze Zamówien Publicznych Miasta Stołecznego Warszawy, przy ul. Canaletta 2, 00-099 Warszawa (tel. 5953369, fax: 5953368) piętro II, pokój nr 4, lub drogą elektroniczną (ekrawczyk2@um.warszawa.gov.pl Wszelką korespondencję do zamawiającego związaną z niniejszym postepowaniem, należy kierować na adres: Biuro Zamówien Publicznych Miasta Stołecznego Warszawy, ul. Canaletta 2, pok. nr 4, II p., 00-099 Warszawa. 5) Data wysłania ogłoszenia: 27.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.