eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa sprzętu mikrokomputerowego, sprzętu peryferyjnego i oprogramowania



Ogłoszenie z dnia 2005-11-07

POZYCJA 58661

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa sprzętu mikrokomputerowego, sprzętu peryferyjnego i oprogramowania

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, do kontaktów: Krzysztof Bąk, ul. Batorego 5, 02-591 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6015916, fax 022 8456044, e-mail: zamowienia@mswia.gov.pl, www.mswia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Ireneusz Skrok - w sprawach merytorycznych; Andrzej Misztal - w sprawach merytorycznych, ul. Batorego 5, 02-591 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6028660, 6028422, fax 022 8456044. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Biuro Administracyjno-Gospodarczego Wydział ds. Zamówień Publicznych MSWiA Warszawa, Beata Matosek, ul. S. Batorego 5, blok F, pok. Nr 766. (Wejście do siedziby Zamawiającego przez biuro przepustek - ul. Rakowiecka 2a. Celem wystawienia przepustki należy skontaktować się z osobą pod numerem telefonu 601-59-16.), 02-591 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6015053. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Biuro Administracyjno-Gospodarczego Wydział ds. Zamówień Publicznych MSWiA Warszawa, Beata Matosek, ul. S. Batorego 5, blok F, pok. Nr 766. (Wejście do siedziby Zamawiającego przez biuro przepustek - ul. Rakowiecka 2a. Celem wystawienia przepustki należy skontaktować się z osobą pod numerem telefonu 601-59-16.), 02-591 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (zamawiający nie przewiduje przesyłania wniosków wraz z dokumentami drogą elektroniczną), fax (zamawiający nie przewiduje przesyłania wniosków wraz z dokumentami faksem).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu mikrokomputerowego, sprzętu peryferyjnego i oprogramowania. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: A. Sprzęt komputerowy: - Komputery PC - 51 szt. - Wszystkie komputery PC muszą być wyposażone w czytniki kart mikroprocesorowych obsługujące karty typu ActivCard for PKI lub CryproCard multiSIGN wraz z niezbędnymi sterownikami. Czytniki mogą być wbudowane lub dołączone do komputerów przez port USB. Na wszystkich komputerach musi być przeinstalowany zintegrowany pakiet biurowy, który musi zawierać minimum edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji. - Monitory - 51 szt. B. Sprzęt peryferyjny: - Drukarki monochromatyczne laserowe - szt. 25 - Drukarka igłowa - szt. 10 - Drukarka laserowa kolorowa - szt. 2 - Urządzenie wielofunkcyjne - szt. 6 - Skaner A3- szt. 2 - PenDrive 512 MB ze złączem USB - szt. 25 - Switch min. 5-cio portowy - szt. 15 C. Oprogramowanie systemowe i narzędziowe - oprogramowania obejmują licencję, nośniki instalacyjne i dokumentację w języku polskim lub angielskim. Oprogramowanie narzędziowe zainstalowane zostanie na komputerach PC pracujących pod systemem operacyjnym MS Windows XP.: - MS Windows Server Standard 2003 (ang.), 10 Clt.- szt.1 - MS Windows Server Enterprise 2003 (ang.), 25 Clt. - szt.1 - Visio Professional 2003 PL - szt. 12 - Project 2003 PL - szt. 4 - CorelDraw 12 PL - szt. 2 - Adobe Acrobat - szt. 6 - XMLSpy 2005 Professional - szt. 1 - Mapa Polski - szt. 1. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba zamawiającego. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.32 - Drukarki igłowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.20 - Drukarki igłowe Oryginalny kod CPV: 29.83.63.00 - Urządzenia wielofunkcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 42.00.00.00 - Maszyny przemysłowe Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Poniżej 130 tys. euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 7;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 12 250 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy składający wniosek o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W powyższym zakresie Wykonawca winien spełniać warunki szczegółowe tj.: 5. wykonać w ciągu ostatnich 3 lat, lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata, co najmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o wartości co najmniej 250 000 PLN każda. 6. posiadać na podstawowym rachunku bankowym środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości równej co najmniej 400 000 PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ustawy są zobowiązani wykazać, że: - warunki określone w pkt 1-4 są spełnione przez każdego z wykonawców - warunki określone w pkt 5-6 są spełnione łącznie. III.2.1 Status prawny - wymagane dokumenty Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o dokumenty, które mają dostarczyć wykonawcy: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki wynikające z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 3. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 4. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 5. Zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. III.2.2 Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty 1. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w wysokości nie mniejszej niż 400 000 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. III.2.3 Zdolność techniczna - wymagane dokumenty 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, - minimum trzech dostaw, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt III.2.1.2; III.2.1.4; III.2.1.5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się powyżej określonych dokumentów, należy je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Każdy z dokumentów sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem dokonanym przez tłumacza przysięgłego na język polski. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, mają oni obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oświadczenie określone w pkt III.2.1.1 i wykaz określony w pkt. III.2.2.3.1 należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty określone w pkt III.2.1.2; III.2.1.3, III.2.1.4, III.2.1.5, III.2.2.1; oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, o których mowa w pkt. III.2.3.1, należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby podpisujące ofertę. III.2.4 Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą "spełnia", "nie spełnia". W przypadku złożenia więcej niż 5 wniosków, spełniających warunki udziału w postępowaniu, Zamawiający sklasyfikuje Wykonawców spełniających wszystkie warunki udziału w postępowaniu według największej liczby należycie wykonanych (w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie) dostaw, o wartości co najmniej 250 000 PLN każda. W przypadku Wykonawców, którzy wykażą się taką samą liczbą realizacji (co uniemożliwi wyłonienie pierwszej piątki), o klasyfikacji zdecyduje sumarycznie większa wartość należycie wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 28.11.2005, Zamawiający prześle Wykonawcom wybranym zgodnie z zapisami pkt. III.2, zaproszenia do składania ofert wraz ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.11.2005 godzina 10:00 Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji Biuro Administracyjno-Gospodarczego Wydział ds. Zamówień Publicznych MSWiA Warszawa, ul. S. Batorego 5, blok F, pok. Nr 766. Wejście do siedziby Zamawiającego przez biuro przepustek - ul. Rakowiecka 2a. Celem wystawienia przepustki należy skontaktować się z osobą pod numerem telefonu 601-59-16. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.11.2005, godzina 10:15,Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji Biuro Administracyjno-Gospodarczego Wydział ds. Zamówień Publicznych MSWiA Warszawa, ul. S. Batorego 5, blok F, pok. Nr 771. Wejście do siedziby Zamawiającego przez biuro przepustek - ul. Rakowiecka 2a. Celem wystawienia przepustki należy skontaktować się z osobą pod numerem telefonu 601-59-16.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. V.1.1) Informacje dodatkowe: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składany przez Wykonawcę powinien zawierać: 1) Pełną nazwę i adres Wykonawcy, 2) Adres Zamawiającego, 3) Tryb i tytuł postępowania, 4) Spis załączników (składanych z wnioskiem dokumentów), 5) Wniosek powinien być sporządzony w jednym egzemplarzu oraz podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione, przy czym umocowanie (pełnomocnictwo) musi być załączone do wniosku. Pełnomocnictwo może być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) udzielającą pełnomocnictwa lub notarialnie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie do wniosku należy dołączyć dokument wskazujący podmiot wiodący - wyraźnie ustanawiający i wskazujący pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu w zakresie odpowiadającym treści art. 23 ustawy PZP lub umowę zawartą pomiędzy Wykonawcami występującymi wspólnie. Pełnomocnictwo/umowa winno zawierać co najmniej: określenie nazwy postępowania o zamówienie publiczne, wskazanie Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, zakres i okres umocowania. Pełnomocnictwo/umowa winno być podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Pełnomocnictwo/umowa może być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) udzielającą pełnomocnictwa lub notarialnie. 6) Datę i podpis Wykonawcy. 7) Wniosek wraz ze wszystkimi załącznikami (wskazane jest ponumerowanie stron) należy umieścić w zamkniętej kopercie. Kopertę należy zaadresować (dokładna nazwa i adres Zamawiającego) oraz opisać według poniższego wzoru: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Biuro Administracyjno-Gospodarcze Wydział ds. Zamówień Publicznych, 02-591 Warszawa, ul. S. Batorego 5 "Mikrokomputery" 2) Data wysłania ogłoszenia: 27.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.