Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-09-17
Ogłoszenie nr 586372-N-2020 z dnia 2020-09-17 r.
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Oświaty Samorządowej: ZAKUP I DOSTAWA 2 SZTUK POJAZDÓW TYPU BUS DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe: Projekt dofinansowany ze środków PFRON w ramach "Programu wyrównywania różnic między regionami III -Obszar D"
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Oświaty Samorządowej, krajowy numer identyfikacyjny
24008465000000, ul.
Pl.Moniuszki
14
,
42-350
Koziegłowy, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
34 314 15 35, e-mail
joannagiewon@interia.pl, faks
34 3144 12 19.
Adres strony internetowej (URL): www.kozieglowy.bip.net.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.kozieglowy.bip.net.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.kozieglowy.bip.net.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego: Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Oświaty Samorządowej w Koziegłowach
Adres:
Plac Moniuszki 14, 42-350 Koziegłowy
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA 2 SZTUK POJAZDÓW TYPU BUS DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Numer referencyjny:
ZEAOS-ZP 03/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 2 sztuk pojazdów typu bus do przewozu osób niepełnosprawnych. Zamawiający dokonuje następującego podziału na zadania: 1) Dostawa 1 sztuki pojazdu typu bus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi w Koziegłowach; 2) Dostawa 1 sztuki pojazdu typu bus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminy Koziegłowy 2. Dostawa jest realizowana w ramach: Programu wyrównywania różnic między regionami III" w obszarze D. 3. KODY CPV: 34.11.43.00 - Pojazdy opieki socjalnej (Pojazdy opieki socjalnej). 4. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a) Dostarczone pojazdy muszą być nowe, wolne od wad, rok produkcji 2019 lub 2020. b) Pojazd ma spełniać następujące wymogi minimalne (dla zadania nr 1): 1) Silnik diesel o pojemności 1968 cm3 i mocy 177 KM 2) Norma emisji spalin: EURO 6 3) Moc: 177 KM (130 kW) 4) Moment obrotowy: 410 Nm 5) Przekładnia: manulna, 6 biegów do przodu + bieg wsteczny 6) Napęd: Na przednie koła 7) Rozstaw osi: 4490 mm 8) Dopuszczalna masa całkowita: 3500 kg 9) Długość: 7391 mm 10) Wysokość: 2590 mm 11) Szerokość: 2040mm 12) Asystent bocznego wiatru 13) Boczne światła obrysowe 14) Centralny zamek z pilotem na fale radiowe i uruchamianiem wewnętrznym 15) Drzwi kabiny kierowcy 16) Drzwi przesuwne, z prawej strony, w przedziale pasażerskim 17) 2 składane klucze radiowe 18) Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy (ESP) 19) Gniazdo 12 V i 2 uchwyty na kubki na tablicy rozdzielczej 20) Hamulce tarczowe z przodu, 21) Immobilizer, elektroniczny 22) Klimatyzacja Climatic w kabinie kierowcy 23) Koło zapasowe z oponą do jazdy, stalowe 24) Lusterko zewnętrzne, regulowane i ogrzewane elektrycznie 25) Lusterko zewnętrzne z lewej strony, wypukłe, ze zintegrowanym kierunkowskazem LED i obszarem szerokokątnym 26) Lusterko zewnętrzne z prawej strony, wypukłe, ze zintegrowanym kierunkowskazem LED i obszarem szerokokątnym 27) Radio fabryczne 28) Opony całoroczne 29) Poduszka powietrzna kierowcy 30) Podwójny reflektor halogenowy 31) Przednia szyba klejona ze szkła atermicznego 32) System hamowania awaryjnego wspomagający kierowcę 33) System Start-Stop z odzyskiem energii hamowania 34) Szyby boczne z przodu i z tyłu oraz tylna szyba ze szkła atermicznego 35) Tapicerki siedzeń z materiału 36) Zbiornik paliwa 75 l 37) Zderzak przedni w kolorze szarym z lakierowaną osłoną w kolorze samochodu 38) Zestaw narzędzi i podnośnik samochodowy 39) Fotele z homologacją i pasami bezpieczeństwa montowane w systemie szynowym z możliwością szybkiego wypinania 40) Tapicerka z izolacją termiczną całego pojazdu 41) Firanki okienne 42) Wykładzina antypoślizgowa 43) Półka bagażowa z oświetleniem Led noc i dzień 44) Ogrzewanie powietrzne, niezależne od pracy silnika 45) Elektrycznie wysuwany stopień wejściowy 46) Najazdy do wprowadzania osób niepełnosprawnych na wózkach 47) Klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej, na oddzielnym kompresorze c) Pojazd ma spełniać następujące wymogi minimalne (dla zadania nr 2): 1) Silnik diesel o pojemności 1968 cm3 i mocy 177 KM 2) Norma emisji spalin: EURO 6 3) Moc: 177 KM (130 kW) 4) Moment obrotowy: 410 Nm 5) Przekładnia: manulna, 6 biegów do przodu + bieg wsteczny 6) Napęd: Na przednie koła 7) Rozstaw osi: 4490 mm 8) Dopuszczalna masa całkowita: 3500 kg 9) Długość: 7391 mm 10) Wysokość: 2590 mm 11) Szerokość: 2040mm 12) Asystent bocznego wiatru 13) Boczne światła obrysowe 14) Centralny zamek z pilotem na fale radiowe i uruchamianiem wewnętrznym 15) Drzwi kabiny kierowcy 16) Drzwi przesuwne, z prawej strony, w przedziale pasażerskim 17) 2 składane klucze radiowe 18) Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy (ESP) 19) Gniazdo 12 V i 2 uchwyty na kubki na tablicy rozdzielczej 20) Hamulce tarczowe z przodu, 21) Immobilizer, elektroniczny 22) Klimatyzacja Climatic w kabinie kierowcy 23) Koło zapasowe z oponą do jazdy, stalowe 24) Lusterko zewnętrzne, regulowane i ogrzewane elektrycznie 25) Lusterko zewnętrzne z lewej strony, wypukłe, ze zintegrowanym kierunkowskazem LED i obszarem szerokokątnym 26) Lusterko zewnętrzne z prawej strony, wypukłe, ze zintegrowanym kierunkowskazem LED i obszarem szerokokątnym 27) Radio fabryczne 28) Opony całoroczne 29) Poduszka powietrzna kierowcy 30) Podwójny reflektor halogenowy 31) Przednia szyba klejona ze szkła atermicznego 32) System hamowania awaryjnego wspomagający kierowcę 33) System Start-Stop z odzyskiem energii hamowania 34) Szyby boczne z przodu i z tyłu oraz tylna szyba ze szkła atermicznego 35) Tapicerki siedzeń z materiału 36) Zbiornik paliwa 75 l 37) Zderzak przedni w kolorze szarym z lakierowaną osłoną w kolorze samochodu 38) Zestaw narzędzi i podnośnik samochodowy 39) Fotele z homologacją i pasami bezpieczeństwa montowane w systemie szynowym z możliwością szybkiego wypinania 40) Tapicerka z izolacją termiczną całego pojazdu 41) Firanki okienne 42) Wykładzina antypoślizgowa 43) Półka bagażowa z oświetleniem Led noc i dzień 44) Ogrzewanie powietrzne, niezależne od pracy silnika 45) Rampa najazdowa do wprowadzania osób niepełnosprawnych na wózkach 46) Klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej, na oddzielnym kompresorze d) Miejscem dostawy jest: Urząd Gmina i Miasta Koziegłowy, Plac Moniuszki 14 , 42 - 350 Koziegłowy e) Wykonawca dostarczy pojazd na własny koszt. f) Wykonawcy posiadają prawo przedstawienia w ofercie produktu równoważnego. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizacje zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie przedmiotów o innych zbliżonych wymiarach, kolorach, itp. z zastrzeżeniem, właściwego zachowania przeznaczenia oferowanego przedmiotu. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów, wskazanych w wykazie. g) Wykonawca udzieli Zamawiającemu następujących gwarancji minimum: ? gwarancji na silnik i podzespoły mechaniczne i elektroniczne: minimum 2 lata, bez limitu kilometrów licząc od daty odbioru pojazdu, ? gwarancji na powłokę lakierniczą: minimum 2 lata licząc od daty odbioru pojazdu, ? perforację korozyjną elementów nadwozia: minimum 4 lata licząc od daty odbioru pojazdu. 5. Informacja dotycząca udziału podwykonawców: 1) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji przedmiotowego zamówienia. 2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. 3) Wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, winno nastąpić poprzez określenie jej rodzaju i zakresu. W przypadku braku takiego wskazania Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje przedmiotowe zamówienie sam. 6. Uznaje się, iż złożenie ofert oznacza, że Wykonawcy zapoznali się z wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na, lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającej z niej umową. 7. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 34114300-2
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 42
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
| Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
| 42 |
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: 6 tygodni od dnia podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
W ramach badania zdolności technicznej i zawodowej Wykonawcy do wykonania zamówienia Zamawiający określa następujące warunki w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia (dla zadania nr 1 i dla zadania nr 2):
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 dostawę pojazdu 9 osobowego (w tym miejsce kierowcy), przygotowanego do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości.
2. Ocena potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w ust. 1 zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. Do oświadczenia należy dołączyć dowody potwierdzające należyte wykonanie dostaw.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdz. V.A.1 niniejszej SIWZ zostaną spełnione w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie łącznie wykażą spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca musi wykazać w zobowiązaniu:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
- czy inne podmioty, na zdolności których Wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
7. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 P.z.p.
8. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
9. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu trzeciego, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, jakie Zamawiający określił w postępowaniu.
10. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 2, jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 P.z.p.
11. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji:
1) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o spełnianiu warunków i braku podstaw do wykluczenia - jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 P.z.p.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale V SIWZ oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie którego wzór stanowi załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. c) opisy zaoferowanego przedmiotu zamówienia d) pełnomocnictwo do podpisania oferty - o ile dotyczy 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2016 r. poz. 1126) składa: 1) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, składane na potwierdzenie, że wobec Wykonawcy nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy , nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio Wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Ważność dokumentu jak w pkt 2). 4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. W zakresie nieuregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Przedłużenie okresu gwarancji na perforację korozyjną elementów nadwozia | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wzór umowy stanowi załączniki Nr 5 do SIWZ
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie w sytuacjach przewidzianych wprost w ustawie PZP oraz określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczalne tylko w granicach art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa w zakresie podatku VAT.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-25, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
| Część nr: | 1 | Nazwa: | Dostawa 1 sztuki pojazdu typu bus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi w Koziegłowach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34114300-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Przedłużenie okresu gwarancji na perforację korozyjną elementów nadwozia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 6 tygodni od dnia podpisania umowy.
| Część nr: | 2 | Nazwa: | Dostawa 1 sztuki pojazdu typu bus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminy Koziegłowy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34114300-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Przedłużenie okresu gwarancji na perforację korozyjną elementów nadwozia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: 6 tygodni od dnia podpisania umowy.
INNE PRZETARGI KOZIEGŁOWY
więcej: przetargi KOZIEGŁOWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu osobowego "mikrobus" do przewozu osób niepełnosprawnych w powiecie płońskim, w celu wsparcia ich mobilności, wyposażonego w windę hydrauliczną.
- zakup samochodu zwanego mikrobusem, który w wersji standardowej jest samochodem 9-cio miejscowym specjalnie przystosowanym do przewozu osób na wózkach inwalidzkich
- Zakup samochodu 9-osobowego
- Zakup i dostawa nowego samochodu osobowego w ramach projektu pn. "Likwidacja barier transportowych - zakup mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się...."
- Zakup samochodu dziewięcioosobowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup samochodu osobowego - busa 9 miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Otwocku
więcej: Pojazdy opieki socjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





