eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawapełnienie funkcji Inżyniera kontraktu dla Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem w Warszawie - Etap I (obszar I,II,III) związanej z zarządzaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją umowy o roboty budowlane, której przedmiotem jest wykonanie Zintegrowan



Ogłoszenie z dnia 2005-11-07

POZYCJA 58628

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu dla Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem w Warszawie - Etap I (obszar I,II,III) związanej z zarządzaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją umowy o roboty budowlane, której przedmiotem jest wykonanie Zintegrowanego Systemu zarządzania Ruchem w Warszawie - Etap I (obszar I, II, III) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, do kontaktów: 1) procedura: Małgorzata Kiliś tel +48 22 620-10-21 wew. 269, 2) informacje techniczne: Krzysztof Chojecki tel. +48 22 620-10-21 wew. 257, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, tel. 022 6201021, fax 022 6209171, e-mail: zzp@zdm.waw.pl, www.zdm.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zarząd Dróg Miejskich, Kancelaria, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, tel. 022 6200608, fax 022 6200608. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zarząd Dróg Miejskich, Kancelaria, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, tel. 022 6200608, fax 022 62000806. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu dla Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem w Warszawie - Etap I (obszar I,II,III) związanej z zarządzaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją umowy o roboty budowlane, której przedmiotem jest wykonanie Zintegrowanego Systemu zarządzania Ruchem w Warszawie - Etap I (obszar I, II, III). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu dla Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem w Warszawie - Etap I (obszar I,II,III) związanej z zarządzaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją umowy o roboty budowlane, której przedmiotem jest wykonanie Zintegrowanego Systemu zarządzania Ruchem w Warszawie - Etap I (obszar I, II, III). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.11.20 - Usługi doradcze w zakresie systemów transportowych Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.12.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów transportowych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu dla Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem w Warszawie - Etap I (obszar I,II,III) związanej z zarządzaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją umowy o roboty budowlane, której przedmiotem jest wykonanie Zintegrowanego Systemu zarządzania Ruchem w Warszawie - Etap I (obszar I, II, III). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 27;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 40 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia" Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe. 1. Warunki ogólne 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie: 1.2.1 warunek określony w pkt 1.1.1 oraz 1.1.4 spełnia każdy z Wykonawców 1.2.2 warunek określony w pkt 1.1.2 oraz 1.1.3 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2.Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu w oparciu o art. 22 ust 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp; Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: 2.1.1 średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (na podstawie "rachunków zysku i strat" pozycja "przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi") - w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 PLN; 2.1.2 dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN; 2.1.3 posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 3 000 000,00 PLN. 2.2. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.2.1 warunek określony w pkt .2.1.1; 2.1.2; 2.1.3 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2.3 Potencjał kadrowy 2.3.1 Wykonawca musi mieć do dyspozycji dla realizacji zamówienia, osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2003r nr 207, poz. 2016 z póź.zm.). 2.3.2 Wykonawca przedstawi w ofercie osoby/kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli: Lp./Stanowisko*/Wymagana liczba osób/Doświadczenie zawodowe minimalna wymagana liczba lat 1/Kierownik Zespołu/1 osoba/5 lat 2/Z-ca Kierownika Zespołu/1 osoba/5 lat 3/Inspektor nadzoru robót drogowych/1 osoba/5 lat 4/Inspektor ds. inżynierii ruchu/1 osoba/3 lata 5/Inspektor ds. materiałowych - technolog/1 osoba/5 lat 6/Inspektor ds. rozliczeń/1 osoba/2 lata 7/Inspektor nadzoru robót elektrycznych/1 osoba/5 lat 8/Inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych /1 osoba/5 lat 9/Inspektor prac geodezyjnych/1 osoba/5 lat *) 2.3.3 Kierownik Zespołu Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności odpowiadającej dla robót drogowych, przynależność do Izby Samorządu Zawodowego. Doświadczenie zawodowe: Nie mniej niż 5 lat doświadczenia, w kierowaniu budową lub wykonywaniu nadzoru inwestorskiego, kontraktów związanych z transportem drogowym. Doświadczenie na stanowiskach: Inżynier Kontraktu (Kierownik Zespołu) lub Inżynier Rezydent (Z-ca Kierownika Zespołu) - na co najmniej dwóch kontraktach. Znajomość warunków FIDIC. 2.3.4 Z-ca Kierownika Zespołu. Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności odpowiadającej dla robót drogowych, przynależność do Izby Samorządu Zawodowego. Doświadczenie zawodowe: Nie mniej niż 5 lat doświadczenia, w kierowaniu budową lub wykonywaniu nadzoru inwestorskiego, kontraktów związanych z systemem sterowania w ruchu drogowym. Doświadczenie na stanowiskach: Inżynier Kontraktu (Kierownik Zespołu) lub Inżynier Rezydent (Z-ca Kierownika Zespołu) - na co najmniej jednym kontrakcie. Znajomość warunków FIDIC. 2.3.5 Inspektor nadzoru robót drogowych Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe techniczne , uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz projektowe - w specjalności odpowiadającej dla robót drogowych, przynależność do Izby Samorządu Zawodowego. Doświadczenie zawodowe: Nie mniej niż 5 lat doświadczenia, w kierowaniu robotami budowlanymi lub nadzorach inwestorskich, w specjalności drogowej - minimum jeden kontrakt. 2.3.6 Inspektor ds. inżynierii ruchu Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe techniczne, inżynieria ruchu drogowego. Doświadczenie zawodowe: Nie mniej niż 3 lata doświadczenia w projektowaniu lub wdrażaniu układów sterowania ruchem drogowym. Umiejętności: Znajomość oprogramowania do modelowania ruchu drogowego (pakiet PTV VISUM, VISSIM). 2.3.7 Inspektor ds. materiałowych - technolog. Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe techniczne, budownictwo lądowe. Doświadczenie zawodowe: Nie mniej niż 5 lat doświadczenia w badaniu materiałów budowlanych - minimum roczne doświadczenie w nadzorach kontraktów. 2.3.8 Inspektor ds. rozliczeń Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe, ekonomiczne. Doświadczenie zawodowe: Nie mniej niż 2 lata doświadczenia w rozliczaniu kontraktów współfinansowanych przez Unię Europejską. 2.3.9 Inspektor nadzoru robót elektrycznych Kwalifikacje i umiejętności: Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz projektowania, przynależność do Izby Samorządu Zawodowego. Uprawnienia SEP (bądź równoważne) na stanowisku eksploatacji i dozoru dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu minimum 15kV. Doświadczenie zawodowe: Nie mniej niż 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi lub pracy na stanowisku inspektora nadzoru w specjalności elektrycznej. 2.3.10 Inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych Kwalifikacje i umiejętności: Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi i projektowania - w specjalności telekomunikacyjnej, przynależność do Izby Samorządu Zawodowego. Doświadczenie zawodowe: Nie mniej niż 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi lub pracy na stanowisku inspektora nadzoru w specjalności telekomunikacyjnej. 2.3.11 Inspektor prac geodezyjnych Kwalifikacje i umiejętności: Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia do kierowania pracami w specjalności geodezyjnej. Doświadczenie zawodowe: Nie mniej niż 5 lat doświadczenia w kierowaniu pracami geodezyjnymi. Uwagi: Osoby wymienione w tabeli w poz. 1, 2, 3, 7, 8, 9 - powinny, odpowiednio do przydzielonych stanowisk, posiadać uprawnienia oraz zaświadczenia: - uprawnienia zgodne z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz.U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016 z późn.zm.) - uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2000 r, nr 100, poz. 1086 z późn. zm.) - uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003r, nr 89, poz. 828, z późn. zm.) - zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego - zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r Nr 5 poz. 42 z późn. zm.) W przypadku uprawnień budowlanych wydanych po 1994 roku (zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane) wymagane będą uprawnienia bez ograniczeń, przy zachowaniu warunku doświadczenia. Osobami/ Kandydatami na stanowiska wymienione w tabeli mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo Budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. Po podpisaniu umowy Wykonawca jest zobowiązany zapewnić powyższy personel oraz pozostały personel spełniający wymagania określone w SIWZ. 2.4 Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.3. 2.5 Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat (licząc od daty składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - pełnił funkcję Inżyniera Kontraktu lub Inżyniera Rezydenta dla minimum jednego zadania, współfinansowanego przez międzynarodowe instytucje finansowe. - zrealizował trzy zadania z dziedziny obejmującej nadzór lub projektowanie w zakresie inżynierii ruchu drogowego w tym jedno zadanie dotyczące sterowania ruchem drogowym. 2.6 Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.5, każdy w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika do SIWZ; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, Powyższa informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp. Powyższa informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Inne dokumenty: 6. dowód wniesienia wadium. 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 8. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 9. Formularz Cenowy. 10. Opracowanie - "Organizacja i metodologia nadzoru inwestorskiego", zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie finansowe na formularzu zgodnym z treścią załącznika do SIWZ; 2. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim; 3. Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe lub zdolność kredytowa Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 500 000,0 PLN. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość nie mniejszą niż 3 000 000,00 PLN. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Informację o kluczowych ekspertach, którzy będą skierowani do wykonania zamówienia ("Potencjał kadrowy"), na formularzu zgodnym z treścią załącznika do SIWZ. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji, umiejętności i doświadczenia wskazanych osób (życiorysy zawodowe), potwierdzające spełnienie warunku. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień osób, od których wymagane jest posiadanie uprawnień - odpowiednio do stanowisk (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawach Prawo budowlane, Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz w ustawie dot. szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci oraz aktualny dokument potwierdzający przynależność do Izby Samorządu Zawodowego). 2. Informację o doświadczeniu Wykonawcy ("Doświadczenie zawodowe"), na formularzu zgodnym z treścią załącznika do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DIZP/218/PN/163/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 20.12.2005, cena - 100 PLN. Warunki i sposób płatności: 1) gotówka w kasie Zamawiającego 2) za zaliczeniem pocztowym 3) przelew. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.12.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 20.12.2005, godzina 12:00, Zarząd Dróg Miejskich, Warszawa ul. Chmielna 120, sala konferencyjna pok. 311, III p.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zamawiający planuje współfinansować zamówienie do 50% wartości ze srodków strukturalnych Unii europejskiej w ramach działania 1.6 ZPORR. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 27.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.