eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyń Chełmiński › Przebudowa drogi gminnej nr 041618C Radzyń Wieś - Gawłowice - etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-25

Radzyń Chełmiński: Przebudowa drogi gminnej nr 041618C Radzyń Wieś - Gawłowice - etap II
Numer ogłoszenia: 58611 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65138 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński, pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9, 87-220 Radzyń Chełmiński, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6886087, 6886001, faks 56 6886087.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 041618C Radzyń Wieś - Gawłowice - etap II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej nr 041618C Radzyń Wieś - Gawłowice - etap II. Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową, są roboty budowlane polegające na: Przebudowie części drogi gminnej nr 041618 C Radzyń Wieś - Gawłowice w miejscowości Radzyń Wieś na długości 979,00 mb, umownie od km 0+312 do km 1 + 291 w następującym zakresie: a) roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe - trasa dróg w terenie równinnym, wycinka drzew i krzewów, rozbiórka nawierzchni i podbudowy, transport, b) roboty ziemne, korytowanie, c) nowa podbudowa i wzmocnienie istniejącej podbudowy, d) nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych (warstwa wiążąca o gr. 5 cm; warstwa ścieralna o gr. 4 cm; oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową), e) drogi boczne i wjazdy - koryta, profilowanie, zagęszczenie, warstwa odsączająca, podbudowa z kruszywa łamanego kamiennego, oczyszczanie i skrapianie, warstwa wiążąca gr. 4cm i ścieralna gr 4 cm z betonu asfaltowego, ustawienie krawężników, f) pobocza i rowy - plantowanie, odtworzenie rowów, zagęszczenie; pobocza: nawierzchnia z tłucznia kamiennego; studnie chłonne z kręgów, wykopy, podłoża z materiałów sypkich, kanały z rur PCV, zasypanie; ścieki z prefabrykatów betonowych; umocnienie skarp i dna rowów narzutem kamiennym, g) oznakowanie i urządzenia zabezpieczające - znaki pionowe, h) geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologie ich wykonania określają następujące dokumenty stanowiące załączniki do SIWZ: 1) Projekt budowlany (zał. Nr 9) 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. Nr 10) 3) Przedmiar robót (zał. Nr 11) 4) Wzór umowy (zał. Nr 8) Zamawiający dodatkowo wyjaśnia, że ewentualnie występujące w niniejszej SIWZ, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w przedmiarze robót oraz projekcie budowlanym, nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, urządzeń i produktów oraz innych użytych do wykonania wyrobów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Materiał, urządzenie, produkt, wyrób równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji materiału, urządzenia, produktu, wyrobu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany materiał, urządzenie, produkt, wyrób. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania spotkania z potencjalnymi Wykonawcami. Wykonawca odpowiada za obsługę geodezyjną na etapie realizacji zamówienia do jego całkowitego zakończenia oraz za geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały 3 lata licząc od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca sporządzi zestawienia rzeczowo - finansowe (zał. nr 12 do SIWZ), które będą załącznikiem do umowy i dostarczy je do Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Realizacja inwestycji współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej dla operacji typu Budowa lub modernizacja dróg lokalnych w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii w ramach działania Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich, objętego PROW na lata 2014-2020.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych DROBUD Sp. z o.o., ul. 1 Maja 61, 87-200 Wąbrzeźno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 641549,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 464159,31

  • Oferta z najniższą ceną: 464159,31 / Oferta z najwyższą ceną: 655406,10

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.