Ogłoszenie z dnia 2005-11-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kołobrzeg: usługi kompleksowego sprzątania obiektów sanatoryjnych
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna, do kontaktów: Władysław Kokoszka, ks. Piotra Ściegiennego 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3548802, e-mail: wkokoszka@o2.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi kompleksowego sprzątania obiektów sanatoryjnych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem kompleksowe wykonywanie prac porządkowych i zabiegów higieniczno-sanitarnych w 9 pawilonach sanatoryjnych oraz budynku biurowym. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szpital Uzdrowiskowy MEWA, Dziecięcy Szpital Uzdrowiskowy SŁONECZKO, siedziba Zarzadu Spółki w Koobrzegu. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Szacunkowa wartość zamowienia 174 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.02.2006; data zakończenia: 31.01.2007;
III.1) Wymagane wadium: 8000. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ustawy-Prawo zamówień publicznych. 2. Miarą posiadanego doświadczenia jest zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej jednego zamowienia odpowiadającego charakterowi przedmiotu ostępowania, o wartości nie mniejszej niż 60% ceny ofertowej dla niniejszego zamówienia. 3. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie oświadczenia o gotowości przejęcia 32 pracowników zamawiającego (sprzątaczki, salowe) na zasadch określonych w art. 23 prim kodeksu pracy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena oferty - 70% Koncepcja organizacji wykonywania prac porzadkowych - 30% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 16.12.2005, cena - 18.30 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 21.12.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.12.2005, godzina 10:15, Siedziba zamawiajacego, sala nr 15.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 28.10.2005.
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Ekonomiczno - Hotelarskich im. Emilii Gierczak w Kołobrzegu - Centrum Kształcenia Zawodowego w podziale na części
- Modernizacja instalacji C.O. wraz z wykonaniem instalacji C.W.U i Cyrkulacji w budynku przy ul. Jedności Narodowej 90 w Kołobrzegu
- Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych
- Dostawy artykułów spożywczych
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Kołobrzeg, Centrum Usług Społecznych w Kołobrzegu i Kołobrzeskiego Instytutu Kultury i Promocji
- Obsługa informatyczna Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa szaletów miejskich
- Eksploatacja i utrzymanie w należytym stanie 2 szaletów miejskich w Policach
- SZP.281.22.2024 - Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Instytutu "CZMP" wraz z utrzymaniem lądowiska
- Wykonanie w latach 2024-2025 prac utrzymaniowych wałów przeciwpowodziowych rzeki Wisły zlokalizowanych w granicach m.st. Warszawy
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
- usługi sprzątania i utrzymania terenów zielonych.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.