Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-11-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bytom: DOSTAWA MIĘSA WIEPRZOWEGO, MIĘSA WOŁOWEGO, MIĘSA DROBIOWEGO, WĘDLIN I PRODUKTÓW MIĘSNYCH Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Jednostka Wojskowa nr 1552, do kontaktów: Mariola Trefon, Małgorzata Buczak, ul. Oświęcimska 33, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3968500, fax 032 3968570, e-mail: jw1552@o2.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.jw1552.republika.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.jw1552.republika.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Jednostka Wojskowa; Obrona. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MIĘSA WIEPRZOWEGO, MIĘSA WOŁOWEGO, MIĘSA DROBIOWEGO, WĘDLIN I PRODUKTÓW MIĘSNYCH. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Jednostka Wojskowa 1552 Bytom Jednostka Wojskowa 1966 Gliwice Jednostka Wojskowa 1691 Oświęcim Jednostka Wojskowa 1521 Libiąż k/Oświęcimia. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWA MIĘSA WIEPRZOWEGO, MIĘSA WOŁOWEGO, MIĘSA DROBIOWEGO, WĘDLIN I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DO JEDNOSTEK WOJSKOWYCH 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) dowód wniesienia wadium ; 2) formularz ofertowy ; 3) formularz specyfikacji cenowej ; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 6) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 7) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych ; 8) oświadczenie wykonawcy, że dostawy towaru będą realizowane specjalistycznym transportem zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r. (Dz.U. z 2003r. Nr 21, poz. 179 ze zm.), w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności ; 9) decyzję Państwowego Inspektora Sanitarnego lub Weterynaryjnego o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi będącymi przedmiotem zamówienia, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 10) Potwierdzenie stosowania systemu HACCP w jednej z następujących form : - certyfikatu systemu HACCP wydanego przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju ; lub : - zaświadczenie lub inny dokument właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o stosowaniu zasad systemu HACCP; 11) wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia(co najmniej jedna dostawa), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie(referencje na minimum jedną wybraną z wykazu dostawę) ; 12) aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny aktualny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ; 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Oryginalny kod CPV: 15.11.10.00 - Mięso wołowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.10.00 - Mięso wołowe Oryginalny kod CPV: 15.11.30.00 - Wieprzowina Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.30.00 - Wieprzowina Oryginalny kod CPV: 15.13.11.30 - Wędliny Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.30 - Wędliny Oryginalny kod CPV: 15.11.22.10 - Kawałki kurczaków Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.21.30 - Kurczęta 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Lp Nazwa towaru Wsp.Słownik Zam.CPV Norma PN JM Ilość 1.KARKÓWKA WIEPRZOWA B/K 15113000-3 PN-86-A-82002 KG 3.000 2.ŁOPATKA WIEPRZOWA B/K15113000-3 PN-86-A-82002 KG 1.900 3.SCHAB WIEPRZOWY Z/K 15113100-4 PN-86-A-82002 KG 1.500 4.ŻEBERKA WIEPRZOWE IKL.15113000-3 PN-86-A-82002 KG 2.200 5.GOLONKA WIEPRZOWA Z/K 15113000-3 PN-86-A-82002 KG 850 6.WĄTRÓBKA WIEPRZOWA15114000-0 PN-86/A-82004 KG 1.800 7.SERCA WIEPRZOWE 15114000-0 PN-86/A-82004 KG 1.100 8.PŁUCA WIEPRZOWE 15114000-0 PN-86/A-82004 KG 120 9.OZORY WIEPRZOWE 15114000-0 PN-86/A-82004 KG 50 10.MIĘSO GULASZOWE WIEPRZOWE 15113000-3 PN-86-A-82002 KG 4.000 11.SŁONINA ŚWIEŻA BEZ SKÓRY 15130000-8 PN-86/A-82002 KG 155 12.KOŚCI SCHABU I KARKÓWKI 15113100-4 PN-86-A-82002 KG 2.400 13.MIĘSO WOŁOWE B/K 15111100-0 PN-88/A-82003 KG 2.100 14.POLĘDWICA WOŁOWA B/K 15111100-0 PN-88/A-82003 KG 30 15.ANTRYKOT WOŁOWY B/K 15111000-9 PN-88/A-82003 KG 1.000 16.FLAKI WOŁOWE KROJONE 15111000-9 KG 1.500 17.KURCZAK ŚWIEŻY 15112130-6 PN-A-86524 KG 1.200 18.UDKA Z KURCZAKA ŚWIEŻE 15112210-1 PN-A-86524 KG 2.780 19.FILET Z PIERSI KURCZAKA ŚWIEŻY 15112210-1PN-A-86524 KG 900 20.SZYNKA WIEPRZOWA GOTOWANA 15131410-2 PN-A-82007 KG 1.070 21.SZYNKA PRASOWANA-BLOK 15131410-2 PN-A-82022 KG 570 22.SZYNKA WIEJSKA15131410-2 PN-A-82022 KG 180 23.SZYNKA DROBIOWA15131135-0 PN-A-82022 KG 480 24.BALERON GOTOWANY15131220-3 PN-A-82007 KG 860 25.POLĘDWICA SOPOCKA 15131200-7 PN-A-82007 KG 100 26.POLĘDWICA DROBIOWA BLOK15131135-0 PN-A-82007 KG 90 27.SCHAB WĘDZONY 15131200-7 PN-A-82007 KG 30 28.BOCZEK SUROWY WĘDZONY 15131200-7 PN-A-82007 KG 2.900 29.KIEŁBASA BIAŁA PARZ.WOPAK.PRÓŻ.)15131133-6PN-V-74028 KG 1.800 30.KIEŁBASA SZYNKOWA WIEPRZOWA 15131133-6 PN-V-74028 KG 1.340 31.KIEŁBASA ZWYCZAJ.(WOPAK.PRÓŻ.)15131133-6PN-V-74028 KG 8.000 32.KIEŁBASA ŚLĄSKA (W OPAK.PRÓŻ)15131133-6 PN-V-74028 KG 650 33.KIEŁBASA SUCHA KRAKOWSKA 15131133-6 PN-V-74028 KG 65 34.KIEŁBASA GOLONKOWA15131133-6 PN-V-74028 KG 60 35.KIEŁBASA PODWAWELSKA 15131133-6 PN-V-74028 KG 100 36.KIEŁBASA MORTADELA15131133-6 PN-V-74028 KG 1.500 37.KIEŁBASA MIELONKA WP.-LUNCHMEAT15131133-6PN-V-74028 KG 735 38.FRANKFUTERKI WP.PARZ(OPAK.PRÓŻN)15131133-6PN-V-74028 KG 720 39.FRANKFUTERKIBIAŁEWPPARZ(OPAK.PRÓŻ)15131133-6PN-V-74028KG 20 40.KABANOSY TRADYCYJNE 15131133-6 PN-A-82024 KG 60 41.KIEŁBASA PARÓWK.WP(OPAK.PRÓŻN)15131133-6PN-V-74028 KG 3.370 42.KASZANKA (W OPAK.PRÓŻN)15131134-3 PN-A-82007 KG 1.890 43.PASZTETOWA W OSŁONCE SZTUCZ.15131131-2PN-A-82007 KG 1.000 44.PASZTETOWA WĘDZONA 15131131-2 PN-A-82007 KG 100 45.KIEŁBASA METKA CEBULOWA15131120-2 PN-V-74028 KG 250 46.PIECZEŃ RZYMSKA 15131100-6 PN-A-82007 KG 645 47.PASZTET DROBIOWY PIECZONY15131135-0 PN-A-82007 KG 40 48.SALCESON CZARNY 15131120-2 PN-A-82007 KG 765 49.GOLONKO WP.PIECZONE B/K15131400-9 PN-A-82007 KG 10 50.BOCZEK ROLOWANY PIECZ.15131200-7 PN-A-82007 KG 40 51.SMALEC WIEPRZOWY 15412100-0 PN-90/A-85802 KG 1.100 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 02.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości dla całości przedmiotu zamówienia : 9.000 PLN słownie: dziewięć tysięcy złotych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.1Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5dostawy towaru będą realizowane specjalistycznym transportem zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r. (Dz.U. z 2003r. Nr 21, poz. 179 ze zm.), w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności. 1.6w produkcji i w obrocie wymienionego w SIWZ asortymentu został wdrożony i jest stosowany system HACCP (Podstawa: art.30 ust.1 ustawy z dnia 11 maja 2001r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia - Dz.U. z 2005r. Nr 31, poz. 265 z późn.zm.) 1.7 posiadają aktualną decyzję Państwowego Inspektora Sanitarnego lub Weterynaryjnego o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi będącymi przedmiotem zamówienia. 1.8 posiadają aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.9 wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje na minimum jedną wybraną z wykazu dostawę). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły \spełnia-nie spełnia\ tj. na podstawie analizy załączonych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków wyżej opisanych wyznaczonych jako minimum kwalifikujące do udziału w przedmiotowym postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: - dowód wniesienia wadium ; - formularz ofertowy ; - formularz specyfikacji cenowej ; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych; - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych ; - oświadczenie wykonawcy, że dostawy towaru będą realizowane specjalistycznym transportem zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r. (Dz.U. z 2003r. Nr 21, poz. 179 ze zm.), w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności ; - decyzję Państwowego Inspektora Sanitarnego lub Weterynaryjnego o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi będącymi przedmiotem zamówienia, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; - Potwierdzenie stosowania systemu HACCP w jednej z następujących form : - certyfikatu systemu HACCP wydanego przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju ; lub : - zaświadczenie lub inny dokument właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o stosowaniu zasad systemu HACCP; W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych ; - wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia(co najmniej jedna dostawa), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie(referencje na minimum jedną wybraną z wykazu dostawę) ; W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych ; - aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny aktualny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ;
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw1552.republika.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 30.12.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.12.2006, godzina 12:15, Jednostka Wojskowa 1552 ul. Oświęcimska 33 41-902 Bytom Budynek nr 3, II piętro, kancelaria jawna nr 213.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.11.2006.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Wykonanie wiat śmietnikowych dla budynków mieszkalnych w Sosnowcu będących wyłączną własnością Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddziału AZM" w tym: Część I- III
- Wyłonienie Wykonawcy na wykonanie robót budowlanych i konserwatorskich dla Inwestycji pn."Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu" finansowanego z FE SL 2021-2027 RSO4.6.
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla bytomskich przedszkoli - edycja 2.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu osobowego
- Ogród zmysłów, zabaw i pomysłów w Przedszkolu Miejskim nr 59 w Bytomiu
- "Dostawa wyrobów hutniczych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział CZOK w tym: Część I: Dostawa blach, Część II: Dostawa kształtowników stalowych."
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakupy i dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Starachowicach oraz Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Jędrzejowie
- Sukcesywna dostawa mięsa i przetworów mięsnych w II półroczu 2025 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów dla Szkoły Podstawowej w Sokołach ul. Kościelna 5, 18-218 Sokoły w okresie od 08.09.2025r do 16.01.2026r"
- "Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bolimowie w roku szkolnym 2025/2026"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Gminnego Bloku Żywieniowego przy Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie na rok szkolny 2025/2026
- Dostawa żywnosci do Publicznej Szkoły Podstawowej w Rusinowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.