eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › przebudowa 1,7 km drogi w Wapnie



Ogłoszenie z dnia 2006-11-17

POZYCJA 58597

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wągrowiec: przebudowa 1,7 km drogi w Wapnie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu, do kontaktów: Janina Szulc, ul. Gnieźnieńska 53, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 067 2685480, fax 067 2685480, e-mail: pzd.Wagrowiec@poczta.sylaba.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa 1,7 km drogi w Wapnie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: droga powiatowa nr 1580P(Głogowiniec) granica woj.wielkopolskiego - Wapno - Damasławek - Dąbrowa - granica woj.kujawsko - pomorskiego (Janowiec) od km 5+100 do km 6+830. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa 1,7 km drogi w Wapnie 1. Roboty drogowe. 2. Wykonanie kanalizacji deszczowej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferta musi zawierać: - formularz ofertowy - arkusz cenowy - dowód wpłacenia wadium - dokumenty i oświadczenia wskazane w SEKCJI III.2 Informacja o oświadczeniach i dokumentach a w uzasadnionych przypadkach: - pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę i oświadczenia - dokument ustanawiajacy pełnomocnika wykonawców występujacych wspólnie o udzielenie zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Roboty drogowe polegające na: - wykonaniu poszerzenia istniejacej nawierzchni - korekcie istniejacych łuków - ułożeniu warstwy bitumicznej nawierzchni - wykonaniu wjazdów bramowych na przyległe działki - budowie ciagu pieszo rowerowego - przebudowie istniejacego chodnika - budowie zatok autobusowych - przebudowie istniejacego parkingu - regulacji poboczy - humusowaniu i obsianiu trawą pasów zieleni 2. Wykonanie kanalizacji deszczowej. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 30.000,00 złotych słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a)w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania z należytą starannością wykonali co najmniej 3 zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem robót opisanych w części III SIWZ - Przedmiot zamówienia o wartości min. 1.000.000,00 każde zadanie (jeden kontrakt), - w przypadku prowadzenia działalności przez okres krótszy niż 5 lat ilość zrealizowanych zadań zmniejsza się proporcjonalnie do ilości lat prowadzenia działalności. b)posiadają niżej wymieniony własny sprzęt lub mają zapewniony dostęp do sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia (wymagany aktualny dokument dzierżawy, wynajmu, użyczenia, itp.):wytwórnia mas bitumicznych, walce samojezdne - stalowy średni i ogumiony ,rozkładarkę mas bitumicznych, koparkę, ładowarkę, spychark, samochody samowyładowcze 5-10 ton, frezarkę, szczotkę mechaniczną skrapiarkę mechaniczną. c)dysponują pracownikami nadzoru z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem zawodowym: kierownik robót doświadczenie 5lat + wymagane uprawnienia, majster doświadczenie 5 lat wymagane uprawnienia wskazane, laborant doswiadczenie 5 lat 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. 2.Ocena spełnienia powyższych warunków dokonywana będzie na podstawie dokumentów, które mają załączyć wykonawcy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: sprawdzenie złożonych dokumentów i oświadczeń pod względem ich kompletności, zgodności z warunkami określonymi w SIWZ, ważności i aktualności ( podpis osoby upoważnionej, data wystawienia) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: 1)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy oraz: 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - na spełnienie warunku określonego w pkt. 1); 3)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - na spełnienie warunku określonego w pkt. 2) a); 4)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - na spełnienie warunku określonego w pkt. 2) b); 5)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na spełnienie warunku określonego w pkt. 2) c); 6)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności dot. przedmiotu zamówienia oraz aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa o wpisaniu na listę od osoby, która będzie pełniła funkcje kierownika budowy) - na spełnienie warunku określonego w pkt. 2) c); 7)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - na spełnienie warunku określonego w pkt. 4); 8) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - na spełnienie warunku określonego w pkt. 4); 9)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - na spełnienie warunku określonego w pkt. 4).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena ofertowa 85 2. warunki gwarancji 15 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wagrowiec.pl. Opłata: 16 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w przypadku wysłania pocztą opłata jw. plus koszty przesyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.12.2006, godzina 10:10, siedziba zamawiającego pokój nr 7.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; projekt numer (Z/2.30/I/3.3.1/666/06)program Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach ZPORR - Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego. Działanie w ramach 3.3 Zdegradowane obszary miejskie, przemysłowe i powojskowe. Poddziałanie w ramach 3.3.2 Rewitalizacja obszarów poprzemysłowych i powojskowych. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.