eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdyniawyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy ubezpieczy majątek Izby Celnej w Gdyni



Ogłoszenie z dnia 2005-11-07

POZYCJA 58596

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gdynia: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy ubezpieczy majątek Izby Celnej w Gdyni

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Izba Celna w Gdyni, do kontaktów: Dorota Owczarek, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6669393, fax 058 6669226, e-mail: dyrektor@gdy.mofnet.gov.pl, www.gdynia.uc.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Izba Celna w Gdyni - Wydział Logistyki, Dorota Owczarek, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6669269, fax 058 6669225, e-mail: przetargi@gdy.mofnet.gov.pl, www.gdynia.uc.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Izba Celna w Gdyni - Wydział Logistyki, Dorota Owczarek, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6669269, fax 058 6669225, e-mail: przetargi@gdy.mofnet.gov.pl, www.gdynia.uc.gov.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Izba Celna w Gdyni - Wydział Logistyki, Dorota Owczarek, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6669269, fax 058 6669225, e-mail: przetargi@gdy.mofnet.gov.pl, www.gdynia.uc.gov.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy ubezpieczy majątek Izby Celnej w Gdyni. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku Zamawiającego w zakresie: Zadanie I: - ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych, - ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej pracodawcy wobec pracowników, - ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC, NNW, ASS) Zadanie II: - ubezpieczenie psów od padnięcia, - ubezpieczenie kosztów leczenia psów, - ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków psów. Zadanie III: - kompleksowe ubezpieczenie łodzi patrolowej. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Komórki organizacyjne Izby Celnej w Gdyni i w podległych Urzędach Celnych na terenie województwa pomorskiego. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.33.61.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia Oryginalny kod CPV: 66.33.60.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty Oryginalny kod CPV: 66.33.71.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej Oryginalny kod CPV: 66.33.00.00 - Ubezpieczenia inne niż na życie Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe Oryginalny kod CPV: 66.33.42.00 - Usługi ubezpieczeń transportowych, morskich i lotniczych Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.41.20 - Usługi ubezpieczeń transportowych, morskich i lotniczych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 515 293,13 zł, w tym szacunkowa wartość zamówienia podstawowego wynosi 429 410,94 zł. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 8 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zamawiający oprócz złożenia oferty przetargowej wymaga złożenie nw. oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez przedstawicieli Wykonawcy upoważnionych do reprezentowania firmy, wg Załącznika Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o posiadaniu środków własnych stanowiących pokrycie marginesu wypłacalności, w wysokości nie niższej niż minimalna wysokość kapitału gwarancyjnego - wg Załącznika Nr 3 do SIWZ. 3. Oświadczenie o akceptacji warunków określonych w niniejszej specyfikacji. 4. Oświadczenie o akceptacji warunków określonych w projekcie ogólnych warunków umowy, której wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Zezwolenie Ministra Finansów na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art 24, ust. 1. pkt 4 - 8 i 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczący urzędujących członków zarządu Wykonawcy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Spotecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.2., 7.5. i 7.6. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, aibo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. a. Pełnomocnictwo do podpisania oferty dla osoby, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. b. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c.Kserokopia złożenia (wniesienia) wadium.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 20.12.2005, cena - egzemplarz bezpłatny. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.12.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.12.2005, godzina 10:00, Izba Celna w Gdyni, Wydział Logistyki, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pok. 359 (III piętro).

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 27.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.