Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-03
Bydgoszcz: Sukcesywne dostawy ochron indywidualnych dla pracowników Rejonu w Bydgoszczy, Inowrocławiu, Nakle, Świeciu, Toruniu i Włocławku oraz pracowników Oddziału z podziałem na części.
Numer ogłoszenia: 58576 - 2010; data zamieszczenia: 03.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy , ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3234500,3234580, faks 052 3234504,3234574.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy ochron indywidualnych dla pracowników Rejonu w Bydgoszczy, Inowrocławiu, Nakle, Świeciu, Toruniu i Włocławku oraz pracowników Oddziału z podziałem na części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy ochron indywidualnych dla pracowników Rejonu w Bydgoszczy, Inowrocławiu, Nakle, Świeciu, Toruniu i Włocławku oraz pracowników Oddziału z podziałem na części. Część 1 - Odzież ochronna ostrzegawcza i odzież robocza. Część 2 - Odzież przeciwdeszczowa. Część 3 - Odzież specjalistyczna dla pilarzy. Część 4 - Rękawice. Część 5 - Obuwie. Część 6 - Sprzęt ochrony indywidualnej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.00.00-9, 18.22.13.00-7, 35.11.34.70-4, 18.14.10.00-9, 18.83.00.00-6, 18.40.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Jakość - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy,
85-950 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2010 godzina 09:30, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, 85-950 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6, w pokoju nr 23 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odzież ochronna ostrzegawcza i odzież robocza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież ochronna ostrzegawcza i odzież robocza.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.00.00-9, 18.44.33.20-5, 18.22.32.00-0, 35.11.34.40-5, 18.33.10.00-8, 18.11.30.00-4, 18.23.54.00-9, 18.33.20.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odzież przeciwdeszczowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież przeciwdeszczowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.13.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odzież specjalistyczna dla pilarzy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież specjalistyczna dla pilarzy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.70-4, 35.11.34.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rękawice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9, 35.11.34.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Obuwie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6, 18.81.10.00-7, 18.81.22.00-6, 18.81.53.00-8, 18.81.50.00-5, 18.81.33.00-4, 18.81.51.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzęt ochrony indywidualnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt ochrony indywidualnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.00.00-5, 18.44.41.11-4, 18.40.00.00-3, 35.11.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Prowadzenie sprawozdawczości merytorycznej w ramach 3 projektów finansowanych w ramach EFS Plus
- Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) usytuowanych w budynkach przy ul. Gdańskiej 37 lok.7, ul. Dworcowej 54 lok.8 oraz Rybaki 6 lok.2 - zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o.
- Dostawa oprogramowania dla urządzeń Philips
- Rozbudowa wewnętrznej instalacji gazowej wraz z budową instalacji c.o. i c.w.u. w lokalach mieszkalnych przy ul.Dworcowej 16/lok.2, Garbary 9/lok.8 i 10 oraz Marcinkowskiego 18/lok.4 w Bydgoszczy
- ŚWIADCZENIE USŁUGI UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH DLA KUJAWSKO-POMORSKIEGO CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY
- Remont pomieszczenia węzła cieplnego i instalacji wewnętrznej w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego przy ul. Szosa Chełmińska 34-36 w Toruniu
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy odzieży dla pocztów sztandarowych oraz Kompanii Reprezentacyjnej
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego 2
- Dostawa zestawów ochronnych dla użytkownika do szkolenia z wykorzystaniem amunicji treningowej UTM MMR
- DOSTAWY DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ
- "Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej z podziałem na trzy części".
- Dostawa czapek identyfikacyjnych oraz opasek identyfikacyjnych na ramię
więcej: Odzież przemysłowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.