Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-11-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Międzychód: SPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE I CAŁODOBOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH SZPITALNYCH I ADMINISTRACYJNYCH ORAZ TRANSPORT ODPADÓW MEDYCZNYCH I KOMUNALNYCH NA TERENIE SZPITALA Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Daniel Rębacz, ul. Szpitalna 10, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, tel. 095 7482011, fax 095 7482711 wew. 122, e-mail: zampub@spzoz-miedzychod.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.spzoz-miedzychod.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE I CAŁODOBOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH SZPITALNYCH I ADMINISTRACYJNYCH ORAZ TRANSPORT ODPADÓW MEDYCZNYCH I KOMUNALNYCH NA TERENIE SZPITALA. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 74. Główne miejsce świadczenia usług: Siedziba Zamawiającego - Samodzielny Publiczny Zaklad Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie, ul. Szpitalna 10, 64-400 Miedzychód. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wykonywania kompleksowej obsługi polegającej na świadczeniu prac porządkowych związanych z utrzymaniem porządku w pełnym zakresie wymaganym na odcinkach szpitalnych, pod nadzorem oraz wg bieżących zleceń wyższego i średniego personelu medycznego, w tym wykonywania kompleksowych zabiegów sanitarno-epidemiologicznych, transport wewnętrzny oraz utrzymania czystości i przeprowadzania dezynfekcji własnym sprzętem w pomieszczeniach i budynkach SPZOZ Międzychód, 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: zgodnie z siwz 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 74.74.00.00 - Różne usługi czyszczenia Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.72.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2009
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: zgodnie z siwz 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z siwz Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z siwz Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z siwz
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-miedzychod.com.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przelewem na konto Zamawiającego, po uprzednim wystawieniu przez Zamawiającego faktury VAT lub gotówką w kasie Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.11.2006, godzina 13:00, Siedziba Zamawiającego - Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie, ul. Szpitalna 10, (sekretariat).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.11.2006.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYCHODU
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
- Mikrobus do przewozu osób, z możliwością wykorzystania podczas procesu ewakuacji ze stref zagrożenia i wykorzystania w sytuacjach różnego rodzaju kryzysów"
- Zmiana źródła ciepła wraz z częściową termomodernizacją poddasza budynku leśniczówki Krobielewko - II postępowanie
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Międzychód (zadanie podzielone na 4 części)
- Budowa sieci rozdzielczej wodociągowej DN:110 mm ul. Wały Jana Kazimierza oraz ul. Tietza w Międzychodzie od węzła W-1 do węzła W-16.
więcej: przetargi w Międzychodzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania pomieszczeń na terenie OUK Łask i OUK Pabianice / 2025
- Usługa utrzymania czystości realizowana w budynkach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu przy ul. Komandorskiej 16, ul. Podwale 30 i ul. Joannitów 14.
- Kompleksowa usługa sprzątania budynków Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH - Państwowego Instytutu Badawczego (dalej NIZP PZH-PIB).
- "Usługa utrzymania czystości w Centrum Kulturalno- Kongresowym Jordanki w Toruniu."
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Sądu i w pomieszczeniach Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego, wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw.
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach budynku Sądu Rejonowego w Brzesku oraz sprzątania terenów przyległych do budynku
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.